Hop til indhold

Recommended Posts

c'mon... kig nu lige på de 2 billeder. Nærmest ingen overlæbe på det ene, og på det andet er overlæben større end underlæben.

Bevares, hun er da stadig en køn pige, men nu var spørgsmålet jo om hun har fået lavet læberne. Det synes jeg slet ikke der kan herske nogen tvivl om.

Redigeret af Ebden_jj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 18 timer siden:

*Æhem

Før:
 

Efter:
 

Der er da vist sket lidt ;-) Du kan jo faktisk se indstikkene fra botoxbehandlingen!

Man bruger ikke botox til læbeforstørrelse :lol: Man bruger en filler, der kan bestå af forskellige ting, mest kendt er nok produktet restylane.

Det er ikke helt let at sammenligne et smil med et fingerkys-billede, men vi er enige om, at det godt kan ligne stikmærker i kanten af overlæben, og at hendes læber - især overlæben ser større ud uanset grimassen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåhr ja, det glippede i farten. Botox er selfølgelig til udglatning af rynker. Jeg holder dog 100% på at et eller andet er der i hvert fald kommet i overlæben, og jeg bifalder det egentlig ikke. Synes hun er klart sødere og mere naturlig på det første billede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun havde ikke tid idag før 14, men er her endnu i 2 uger. Så det bliver en anden dag for mit vedkommende. 

Jeg spurgte her i forum fordi hun ikke svarede på mit første opkald. Tag lige JaHatten på selv.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sulten skrev, for 3 timer siden:

Nok om detaljer; er hun i landet eller ej for tiden? Jeg prøvede i sidste uge, men der svarede hun ikke.

Sjovt du lige spørger kort efter hun er begyndt at annoncere igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...