Hop til indhold

Erotisk nøgenmassage i Kbh?

Featured Replies

Skrevet

Her følger jeg da lige med - lyder som om det kunne blive en god oplevelse.:rolleyes:

Hilsen

geo

Skrevet

Mener det er en polak, som holder til på Folehaven i en kælderlejlighed. Var der for 4-5 år siden. Sød og ok lækker, men ikke noget vildt og voldsomt.

Skrevet
Jørgensen skrev, for 5 timer siden:

Mener det er en polak, som holder til på Folehaven i en kælderlejlighed. Var der for 4-5 år siden. Sød og ok lækker, men ikke noget vildt og voldsomt.

Ja det er rigtigt men kunne tilkøbe sex for 200 kr

Skrevet

To polske damer der alternerer - i hvert fald den gang. Afblegt hår og plasticbryster - i hvert fald den gang. Kold snavset kælder - i hvert fald den gang,

Allligevel var jeg der nogle gange, det var nemlig rigtigt hyggelig behandling.

Skrevet

JP: Hvor står der noget om tilkøb af sex for 200,-?

Skrevet
jensen6 skrev, for 21 timer siden:

JP: Hvor står der noget om tilkøb af sex for 200,-?

Jeg besøgte hende 2-3 gange og da jeg en gang ved påklædning sagde jeg det var synd hun ikke havde sex  ? Det havde hun for 200 extra !!

Jeg betalt 200 og fik sex oveni, tog tøjet af igen BJ uden

Skrevet

......, rigtig søde piger....., men man skal ikke komme der for massagens skyld. Den er meget....blød.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.