Hop til indhold
Rejsenetværk

En forvirret annoncør

Recommended Posts

Hej Eroguide

Jeg har sammen med en kammerat startet Diskretudlejning.dk

Vi har oprettet et website abonnement på Annoncelight.dk til 499 kr om måneden.

Nu kan jeg så studere de muligheder der er for tilkøb, men jeg forstår ærligt talt ikke hvordan man gør, og hvad det koster.

Gid at I ville give de samme informationer på sitet, uden at man skal været oprettet som annoncør for at læse dem på egen konto.

Alligevel forstår jeg ikke de informationer I giver :-(

Jeg kan købe point til at rykke op på listen, Købe en A -annonce, eller en superannonce.

Hvordan regner man prisen ud?

200 point koster tilsyneladende 800 kr inclusiv moms?

Det koster alt sammen mellem 50 og 65000 point pr døgn.

Betyder det at jeg dividerer 65000 point med 200 = 325 x 800 kr = 260000 kr
Det gør det nok ikke, men jeg forstår simpelthen ikke systemet og jeg kan ikke regne prisen ud på nogle af de muligheder vi overvejer at tilkøbe.

Jeg ville ønske at I bare tog en krone og øre pris punktum, vælg, betal og du er på.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 2 timer siden:

Hej Eroguide

Jeg har sammen med en kammerat startet Diskretudlejning.dk

Vi har oprettet et website abonnement på Annoncelight.dk til 499 kr om måneden.

Nu kan jeg så studere de muligheder der er for tilkøb, men jeg forstår ærligt talt ikke hvordan man gør, og hvad det koster.

Gid at I ville give de samme informationer på sitet, uden at man skal været oprettet som annoncør for at læse dem på egen konto.

Alligevel forstår jeg ikke de informationer I giver :-(

Jeg kan købe point til at rykke op på listen, Købe en A -annonce, eller en superannonce.

Det gør det nok ikke, men jeg forstår simpelthen ikke systemet og jeg kan ikke regne prisen ud på nogle af de muligheder vi overvejer at tilkøbe.

Jeg ville ønske at I bare tog en krone og øre pris punktum, vælg, betal og du er på.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Øhh du skriver på Euroguide, jeg ved godt det er samme ejer, men bør du ikke skrive på Annocelight?? :?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg mente nok at problematikken havde været oppe og vende tidligere, hvor altså Admin bidrog trods at problemet drejer sig om Annoncelight.dk

Annoncelight ny Pengemaskine?
Startet af T.Hansen47, 7. Juni
Den tråd blev ingen klogere af, og nu er jeg så selv annoncør på Annoncelight, hvor jeg fatter 0 når jeg på vores profil prøver at vurdere mulighederne, og hvad de koster.

Pt kan jeg ikke gøre andet end at aktivere vores annonce 1 gang dagligt, hvilket jo er billigt for 499 kr om måneden.

Men vi ved jo også godt at vi skal bruge flere penge end 499 kr om måneden, for at få værdi af vores annonce på Annoncelight.dk

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 1 time siden:
Men vi ved jo også godt at vi skal bruge flere penge end 499 kr om måneden, for at få værdi af vores annonce på Annoncelight.dk

Jeg tror  det er lidt op ad bakke, da folk jo bare kan booke et hotelværelse, mm., hvor folk kan være ret anonyme - men jeg tager hatten af for jeres initiativ, som jeg måske godt kunne finde på selv at bruge - jeg vil bare helst ikke bruge tid på at oprette en ny e-mailadresse til formålet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hjælp

https://annoncelight.dk/help

Hvad kan jeg bruge point til?
"Med point kan du opdatere din annonces placering og rykke den til toppen af listen. Du kan også købe Super Annoncer, som du kan vises i flere regioner af gangen, samt i toppen af listen hele dagen

Point købes i pakker. Jo flere point du køber af gangen, des lavere vil styk prisen per point være"

Det bliver jeg ikke det mindste klogere af, hvis jeg skal bruge 65000 point, og 200 point koster 800 kr ?

Jeg kan ikke regne nogen som helst priser ud.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 14 minutter siden:

Hjælp

https://annoncelight.dk/help

Hvad kan jeg bruge point til?
"Med point kan du opdatere din annonces placering og rykke den til toppen af listen. Du kan også købe Super Annoncer, som du kan vises i flere regioner af gangen, samt i toppen af listen hele dagen

Point købes i pakker. Jo flere point du køber af gangen, des lavere vil styk prisen per point være"

Det bliver jeg ikke det mindste klogere af, hvis jeg skal bruge 65000 point, og 200 point koster 800 kr ?

Jeg kan ikke regne nogen som helst priser ud.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Jeg tror du får mere og hurtigere hjælp, hvis du følger anvisningen i den første sætning på det link du viser :

Citat

Hvis du ønsker at købe et banner på Annoncelight, eller du har et problem med at bruge siden, så skriv venligst til [email protected].

Så vidt jeg husker, så sidder der en supporter primært til annoncelight, og som tager sig af disse henvendelser indenfor normal arbejdstid. Husk, administrator ligger syg, så tror ikke han bruger ret meget tid herinde, og maya er primært codemonkey, ikke support. Så skriv til annoncelights support, de får endda løn for at hjælpe dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 17 timer siden:

Alt efter hvor mange points du køber af gangen, koster 1 point mellem 4 og 5 kroner stykket.

De tal du har fat i der, er antallet af visninger en sådan annonce i gennemsnit har om dagen.

Beskrivelse lige over valget af ledige placeringer for Super Annoncer, står der: "Vælg et eller flere områder hvor du gerne vil have din Super Annonce vist. Tallet ved siden af hvert område angiver prisen i point og tallet nedenunder angiver gennemsnitlige visninger per døgn for Super Annoncer i dét område.".

Så priser er altså fra 2 til 25 point pr. døgn, alt efter placeringen.

Grunden til valget af at man betaler med points og ikke blot betaler i kroner og øre, er at hvis vi tillod vores brugere eksempelvis at tanke 200 kroner op på deres konto hos os, ville vi komme ind under nogle skrappe regler i forhold til at håndtere penge, som vi ikke er underlagt da vi sælger points.

Vi kunne selvfølgelig også vælge, at man blot betalte med sit betalingskort, hver gang man ønskede at bumpe sin annonce eller købe en Super Annonce, men dette ville blive en dyre løsning for brugerne, da det koster os et transaktionsgebyr og en lille procentdel af beløbet, hver gang der laves en betaling. Da det hurtigt kunne blive til en del små betalinger, ville vi blive nød til at sætte priserne for de enkelte ydelser op. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Admin

Tak for dit svar og god bedring

Vi har selv en betalingsløsning klar til når vi forhåbentlig bliver i stand til at indføre brugerbetaling, og vi får små transaktionsomkostninger når vi gør det.

Det er selvfølgelig et spørgsmål om hvilke modeller man tror på, men vi tror på at enkelhed og overskuelighed er vigtigere for brugerne, end at prisen er den absolut lavest mulige.

Selvfølgelig under forudsætning af at merprisen er den mindst mulige.

Vi tror på at vores brugere ser på om vores tilbud er bedre, og eller billigere end alternativer til os, og mener de at vi er det, tror vi også på at de hellere vil betale en lille smule mere end de ellers kunne være sluppet med.

Jævnfør det link til en tidligere tråd om samme emne jeg refererede til, så tror jeg på at jeres annoncører vil være enige med mig.

Der består også den mulighed at I/vi tager en ekstra lille mer omkostning på os, for at gøre det så simpelt som muligt for kunderne at købe til samme pris som hidtil.

Så skal der i virkeligheden ikke ret mange tilkøb af eksisterende annoncører, og tilgang af nye annoncører til før end at mer omsætningen overstiger mer omkostningen, det giver et større overskud.

Der er ikke noget værre end hvis du som forbruger ikke umiddelbart kan gennemskue prisen, og hvad du får for pengene, men du skal spørge ind til benet for at kunne regne prisen ud.

Og jeg synes at det er en kæmpe fejl af jer, at man som annoncør først kan læse de nærmere informationer produkt for produkt på ens egen profil.

Det bedste det er at oplyse det hele før du opretter dig som annoncør, sådan at mulighederne er så overskuelige som muligt.

I jeres sted ville jeg afskaffe point systemet til fordel for:

Forsiden

Gratis annoncer

Landsdele

Giv hver en pris, lad os sætte flueben, regn sammen og betal.

Giv eventuel samtidig mulighed for at vælge periodens længde pr betaling, giv en beskeden rabat des længere periode vi betaler for pr gang.

Uden at vi konstant skal ind og aktivere og forlænge, for at vedligeholde ens annonce.

Særligt for kunder med websites vil det være en fordel for, des flere områder vi kan blive vist i, des længere for den bedste pris, købt og betalt pr gang vi køber.

Jeg kunne også godt tænke mig muligheden for billigt at kunne få vist sit domænenavn/logo, som en lille klikbar knap ( ikke et topbanner ) oppe i fanebadet ved siden af "Websites", det ville kunne have stor værdi at blive fremhævet der, før interesserede klikker på "Websites", og skal scrolle ned i listen før de kommer til vores hjemmeside.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen jeg er jo helt på linje med Rejse, at prisen på annoncerne skal være gennemskulig udefra, uden alle mulige tilkøbs point, rød farve/grå baggrund/sort skrift/forside billede/bla bla (travbladets måde at hive flere penge ud af pigerne på i den trykte udgave)

Gør dem der "annoncere" med gangbangs/smparty/osv til annoncøre, der er lidt mønt at hente, gangbangs og lign får jo kilometervis af "reklameplads" inden eventet!

og så lav forsiden om, det ligner en billig tivoli-forvirring, i myldretid, Hvad er der galt med en flot forside Hvor der står EG med svungene bogstaver, og regelsættet og at man skal trykke på: Ja jeg har forstået regelsættet?.......(så kan man altid komme til tivoli bagefter :D:D:D )

Evt. udskriv en konkurrance om hvem kan lave EG flotteste forside, der er diskret nok til at læse på kontoret!

Orv det var hele 3 ting :?::?::?:

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har vi modtaget et svar fra Annoncelight support - tak :)

Det blev jeg faktisk en del klogere af, og vi skal lige snakke sammen ved lejlighed, min partner og jeg.

Jeg kan faktisk ikke se hvorfor at det svar som jeg har fået, ikke kan stå som en åben oplysning, flankeret af priserne for points.

Hvis det stod på forsiden er jeg ret sikker på at en del flere ville overveje at foretage tilkøb, særligt websites der lynhurtigt glider ned på listen.

Nu gør jeg det ikke uden accept, men hvis jeg senere ser et indlæg fra Annoncelight i denne tråd, med accept af at jeg offentliggør det svar de har givet os, så gør jeg det i denne tråd, og hvis ikke gør jeg det naturligvis ikke!

Jeg blev også lidt overrasket over at vi pludselig ligger øverst over listen med websites, efter at vi var gledet et godt stykke ned på listen, efter at flere sites havde oprettet sig.

Det er vi naturligvis glade for, men hvad kan det skyldes?

Websites

https://annoncelight.dk/websites

Jeg har for længe siden, mens jeg blot overvejede projekt Diskretudlejning.dk haft skrevet til support, og forespurgt på priser for top bannere?

Det er meget fristende, men også for dyrt for os, så vi er meget interesserede i prisbilligere alternativer til et top banner, så som fremhævning på forsiden før man klikker på listen over websites - men det skal Annoncelight naturligvis kunne se en egen interesse i at tilbyde, og gør de ikke det, så får vi vel heller ikke tilbuddet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Langsomt bliver vi klogere :)

Nu har jeg købt 200 points for 800 kr inclusiv moms.

For 25 points har vi nu en A annonce på forsiden resten af dagen, det skal blive spændende at se hvor meget det kan betyde for os?

Desværre har vi et billedformat som annoncen ikke helt kan rumme, men vi skal have fat i en der kan hjælpe med at tilpasse billedet et format, som kan bruges på Annoncelight - den mulighed håber jeg at vi får i næste uge.

Som jeg har forstået det, så ses den samme forside af alle i hele landet, sådan at vi får 35000 visninger indtil midnat på forsiden, mens den daglige gratis oprettelse unde København følger listen ned på sædvanligvis.

Er det muligt at skifte placering under landsdele af sin gratis VIP annonce fra dag til dag, når vi første gang har valgt København?

Forsiden på Annonceligth.dk

https://annoncelight.dk/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Lady Cherie skrev, den 28/10/2016 at 11:51:

Jamen jeg er jo helt på linje med Rejse, at prisen på annoncerne skal være gennemskulig udefra, uden alle mulige tilkøbs point, rød farve/grå baggrund/sort skrift/forside billede/bla bla (travbladets måde at hive flere penge ud af pigerne på i den trykte udgave)

Gør dem der "annoncere" med gangbangs/smparty/osv til annoncøre, der er lidt mønt at hente, gangbangs og lign får jo kilometervis af "reklameplads" inden eventet!

og så lav forsiden om, det ligner en billig tivoli-forvirring, i myldretid, Hvad er der galt med en flot forside Hvor der står EG med svungene bogstaver, og regelsættet og at man skal trykke på: Ja jeg har forstået regelsættet?.......(så kan man altid komme til tivoli bagefter :D:D:D )

Evt. udskriv en konkurrance om hvem kan lave EG flotteste forside, der er diskret nok til at læse på kontoret!

Orv det var hele 3 ting :?::?::?:

- Ok idé med at priserne er synlige udefra

- Lige nu kan man sagtens oprette en en profil som gangbang arrangør et.  og så fremhæve profilen flere gange op til eventet. 

- Jeg syntes ikke tivoliforvirringen er så slem. Profilerne har de billleder de har, og ja, det gør det hele meget farverigt - og udfordrende for nogens øjne. Idéen med en landingpage syntes jeg ikke helt rækker. Jeg tænker at landingpagen kun skal vises, hvis man ikke er logget ind. Den skal så have et link til loginsiden som her gerne må have n reklame. Når man så har logget ind, skulle man så kunne betale for at få reklamer fjernet overalt og f.eks. få vist forumforsiden i stedet for tivoliforsiden. Denne betaling/indstilling kan man så gøre hjemmefra, og nyde godt af ved login på arbejde. Altsammen selvfølgelig informeret om på landingpagen.

Det var nu 4 ting, men jeg tror vi klarer forsidedesignet selv :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sugardaters er listet under Websites på Annoncelight:

https://annoncelight.dk/websites

https://sugardaters.dk/?alweb

Annoncelight og Sugardaters har vistnok samme ejer?

Hvis korrekt, kan der så oplyses i denne tråd om der kan annonceres også på Sugardaters.dk

Der står intet om det på forsiden, og jeg har ingen profil derinde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den ‎29‎-‎10‎-‎2016 at 15:29:

Langsomt bliver vi klogere :)

Nu har jeg købt 200 points for 800 kr inclusiv moms.

For 25 points har vi nu en A annonce på forsiden resten af dagen, det skal blive spændende at se hvor meget det kan betyde for os?

Desværre har vi et billedformat som annoncen ikke helt kan rumme, men vi skal have fat i en der kan hjælpe med at tilpasse billedet et format, som kan bruges på Annoncelight - den mulighed håber jeg at vi får i næste uge.

Som jeg har forstået det, så ses den samme forside af alle i hele landet, sådan at vi får 35000 visninger indtil midnat på forsiden, mens den daglige gratis oprettelse unde København følger listen ned på sædvanligvis.

Er det muligt at skifte placering under landsdele af sin gratis VIP annonce fra dag til dag, når vi første gang har valgt København?

Forsiden på Annonceligth.dk

Venlig hilsen

Rejsenetværk

mmmmmmmm Jeg ved jo godt jeg er blevet frarådet at altid skulle hjælpe folk....men alligevel....Rejse...jeg kan lave det format du skal bruge, ....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg dette svar fra Annoncelight :)

AnnonceLight

Du må skrive svaret lige hvor du vil :)

--
Med venlig hilsen

AnnonceLight Support

-------------------------------------------------

Så her får I det svar jeg fik:

Hej

Vi ved godt det er kringlet beskrevet, og arbejder på at gøre det nemmere.

Det er afhængig af hvor du vil have din Super Annonce vist henne, hvad den kommer til at koste.

Det 65.000 tal du har, er antal visninger per døgn en Super Annoncer der bliver vist under "Gratis Annoncer" har.

Det er tallet i parentes, som er antallet af points det koster. Så det koster 20 points om dagen at have en Super Annonce der.

Ellers koster Super Annoncer;

På forsiden 25 points om dagen
Under Gratis Annoncer 20 points om dagen
Under København 6 points om dagen
Under Midtsjælland 6 points om dagen
Under Jylland 6 points om dagen
Under Midtjylland 6 points om dagen
Under Nordjylland 6 points om dagen
Under Fyn 5 points om dagen
Under Sydjylland 4 points om dagen
Under Nordsjælland 3 points om dagen
Under Sydsjælland 3 points om dagen
Under Bornholm 2 points om dagen

Ja, 200 points koster 800,- og det er selvfølgelig inklusiv moms.

I burde stadig få meget værdi blot af at have en VIP-annonce en hel måned, hvis i opdaterer den hver dag. Men vi opfordrer selvfølgelig til at man køber en Super Annonce også.

Hvis der er andet der er uklart, må i endelig skrive og spørge.

--
Med venlig hilsen

AnnonceLight Support

AnnonceLight

Email:  [email protected]
Web: AnnonceLight.dk
-------------------------------------  

Her kan jeg så tilføje at jeg stiller mig noget tvivlende overfor, om det har sønderlig værdi blot at opdatere sin VIP annonce, men det er bestemt en god og billig mulighed for at gøre det.

Men det har værdi at købe en A annonce på forsiden af Annoncelight.dk, og jeg kan kun anbefale alle at gøre det.

Først da vi gjorde det, begyndte der at ske en udvikling på vores website:

Diskretudlejning.dk

http://diskretudlejning.dk/

For 25 points altså 100 kr om dagen, er det muligt at ligge øverst på forsiden i op til 24 timer, det synes jeg er et godt tilbud.

En morgen var alle pladserne optaget på forsiden, og jeg brugte 67 point på at komme på forsiden af alle landsdele mv.

Giver det mening, hvis der er ledige pladser på forsiden, ser alle ikke forsiden når de logger ind på Annoncelight.dk

Jeg vil nu stadig anbefale at give annoncørerne mulighed for at købe perioder med A annoncer, i et samlet køb pr gang, i stedet for at vi aktivt skal bruge af en konto med pluspoint hver dag for at holde ens annonce opdateret.

Det bør vel ikke betyde noget for de skrappe regler Admin nævner omkring betalingshåndtering?

Et Tip

I alt den tid jeg har fulgt med på nettet, der har pigerne luftet deres frustrationer over Ekstrabladet og deres Side6.dk

Særligt at de kun kan få lov til at annoncere billigt på Side6.dk, hvis de samtidig køber dyre måske overflødige annoncer på daglig basis i avisen på papir.

Jeg er overbevist om at Annoncelight.dk vil kunne gøre det overflødigt at annoncere samlet i dyre domme på Side6.dk og i Ekstrabladet, hvis de formår at konvertere deres annonce modeller på måder, der gør dem letforståelige, nemme at opdatere og betale, samt ikke mindst at mulighederne er fuldt oplyst på forsiden af Annoncelight.dk

I har et fantastisk produkt, men i træder jer selv og jeres muligheder over foden, ved det at det er alt for besværligt at forstå hvad man får for pengene, og hvordan man betaler for ens annoncer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forsiden på Annoncelight var optaget til A annoncer, så jeg brugte 20 points under gratis annoncer.

Men jeg kan ikke se andet end at vi stryger ned af listen, helt som hvis jeg ikke havde brugt 20 points?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den 31/10/2016 at 05:52:

Annoncelight og Sugardaters har vistnok samme ejer?

Hvis korrekt, kan der så oplyses i denne tråd om der kan annonceres også på Sugardaters.dk

Vi har intet med driften af SugarDaters at gøre, ud over at dele af ejergruppen også har interesser i SugarDaters. Så spørgsmål omkring SugarDaters må du stille til supporten derinde.

Rejsenetvaerk skrev, 1 time siden:

Forsiden på Annoncelight var optaget til A annoncer, så jeg brugte 20 points under gratis annoncer.

Men jeg kan ikke se andet end at vi stryger ned af listen, helt som hvis jeg ikke havde brugt 20 points?

Nej ved jeg ikke hvad du mener med A annoncer? Men ud fra at du har brugt 20 point, har jeg en formodning om at du har købt en Super Annonce, som ligger i toppen af alle gratis annoncer, præcist som dem som ligger i toppen på forsiden. 

Super Annoncerne har intet med, hvor højt på listen din annonce vises. Super Annoncer vises altid i toppen af siden og på den placering du har købt. I dit tilfælde har du købt Super Annonce på alle gratis annoncer, derfor ligger din annonce i toppen på alle gratis annonce.

Du kan eksempelvis finde din annonce her: https://annoncelight.dk/showad/187338

P.S. Et lille råd til at få flere besøgende ind på din side, er at linke direkte fra Super Annoncen til din hjemmeside.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hej Admin

Som jeg ser det så linker vi allerede direkte til vores website i vores annonce:

Diskretudlejning.dk København  [email protected]

Jeg har nu redigeret annoncen, og har tilføjet et link til tråden om sitet, som jeg har startet under Hyggesnak her på Eroguide.dk

Jeg kan altså først se vores egen super annonce, hvis jeg direkte søger på gratis annoncer.

Går man direkte ind på Annoncelight, så har i en scroll fane der begynder med "Hele landet" og slutter med "Bornholm".

Men når man opretter sin annonce begynder scroll fanen med København og slutter med Bornholm, man kan altså ikke vælge "hele landet" under eget kontrol panel som annoncør.

Ok "A"må være for Annoncelight, når I markerer ledige super annoncer på sitet.

Stripe

Vi har valgt betalings tjenesten:

Stripe
https://stripe.com/dk 
- til når vi indfører brugerbetaling

Den giver mulighed for både at tilbyde fortløbende abonnementer, og tidsbegrænsede abonnementer der udløber, og som du selv skal genaktivere.

Når jeg prøver at booke en super annonce, en dato frem i tiden, på en dag hvor der er fuldt booket, så får jeg beskeden at der er fuldt booket i dag, og jeg kan ikke gennemføre købet - det kan jeg kun hvis der er ledig dags dato.

Jeg kan kun anbefale en eller anden mulighed, for at kunne forudbetale for en periode af gangen.

Det vil også udgøre den fordel for kunden, at denne kan komme på de fulde 24 timer annoncen kan gælde, uden at være afhængig af sengetider og hvornår man står op, for at kunne genaktivere manuelt.

På Stripe er der ingen løbende omkostninger, men de tager 2,9 % pr transaktion + 30 cent.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 47 minutter siden:
Jeg kan altså først se vores egen super annonce, hvis jeg direkte søger på gratis annoncer.

Går man direkte ind på Annoncelight, så har i en scroll fane der begynder med "Hele landet" og slutter med "Bornholm".

Men når man opretter sin annonce begynder scroll fanen med København og slutter med Bornholm, man kan altså ikke vælge "hele landet" under eget kontrol panel som annoncør.

Din Super Annonce vises på alle gratis annoncer i toppen af siden. Den vises ikke i nogle lister, udelukkende på de gratis annoncer.

Rejsenetvaerk skrev, for 47 minutter siden:
Stripe

Vi har valgt betalings tjenesten:

Stripe
https://stripe.com/dk 
- til når vi indfører brugerbetaling

Den giver mulighed for både at tilbyde fortløbende abonnementer, og tidsbegrænsede abonnementer der udløber, og som du selv skal genaktivere.

Når jeg prøver at booke en super annonce, en dato frem i tiden, på en dag hvor der er fuldt booket, så får jeg beskeden at der er fuldt booket i dag, og jeg kan ikke gennemføre købet - det kan jeg kun hvis der er ledig dags dato.

Jeg kan kun anbefale en eller anden mulighed, for at kunne forudbetale for en periode af gangen.

Det vil også udgøre den fordel for kunden, at denne kan komme på de fulde 24 timer annoncen kan gælde, uden at være afhængig af sengetider og hvornår man står op, for at kunne genaktivere manuelt.

På Stripe er der ingen løbende omkostninger, men de tager 2,9 % pr transaktion + 30 cent.

Vi har vores egen indløsningsaftale med Nets og Clearhaus, som bliver håndteret igennem QuickPay. Dette er vist lidt billigere end Stripe og så er udbetalingstiden også en del bedre. Vi kan også sagtens lave løbende abonnementer, selvom det vist ikke er noget vi benytter os af i øjeblikket på Annoncelight.

Derudover mener jeg også Stripe på et tidspunkt ikke tillod at håndtere betalinger for websites som arbejder med sex og erotik. Om dette stadig er gældende, ved jeg dog ikke.

Det lyder som en fejl, hvis du ikke kan booke en dato frem i tiden, hvis dagen i dag er fuldt booket. Bekræft gerne lige at du oplever sådan en fejl? For så får jeg sat en udvikler i gang med at kigge på fejlen. 

Det er bestemt meningen at man skal kunne booke Super Annoncer frem i tiden, da idéen jo netop er at annoncører kan vælge at booke en placering næste gang de har vagt. Så de er sikre på at have annoncen online hele dagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Admin

Jeg er ked af hvis jeg ulejliger med et ikke problem, men jeg kan kun sige at når jeg logger på Annoncelight, så står vores annonce ikke øverst:

Annoncelight.dk

Nu hvor jeg har brugt 20 point på kategorien Gratis annoncer, der er det altså min oplevelse at jeg først ser vores super annonce, hvis jeg aktivt skriver gratis annoncer i søgefeltet, jeg klikker på søg, hvorefter jeg kommer til en side hvor vores annonce ganske rigtigt er listet øverst.

Min pointe er at man for alle øvrige kategorier kan vælge landsdel inklusiv hele landet, klikke på søg og komme til de annoncer der her er er oprettet.

Men den mulighed har jeg ikke når jeg har oprettet os under "Gratis annoncer", min oplevelse er at jeg aktivt skal skrive det i søgefeltet, for at klikke søgningen frem, for at se vores annonce under Gratis annoncer.

Mit indtryk er også at jeg, hvis der er ledige pladser på forsiden, og jeg booker en, så er jeg synlig efterfølgende på forsiden i hele landet, er det korrekt opfattet?

Hvis ja, så kan man faktisk for 25 point opnå det der koster 67 point at opnå, hvis man sætter flueben ved alle de øvrige områder af landet, for at kompensere for at der ingen ledige pladser er på forsiden.

Hvis ikke, så er der nok noget jeg har misforstået.

Når jeg er inde under vores kontrol panel dags dato den 1 november, er kategorien "Forsiden" markeret i gråt som ikke ledig.

Vælger jeg eksempelvis den 5 november forsvinder den grå markering, jeg kan sætte flueben ved "Forsiden".

Men I vil ikke bekræfte købet.

Forsiden forbliver med en streg henover, og jeg får disse 2 meddelelser:

Denne Super Annonce bliver vist på disse placeringer: Gratis annoncer

Følgende placeringer er fuldt bookede for i dag: Forsiden

I er velkommen til at gå ind på vores kontrolpanel og efterprøve det.

Vi blev foreslået Stripe af webbureauet der har bygget sitet, og Stripe er forberedt til at bliver aktiveret når vi vælger at indføre bruger betaling.

Fordelen for os er at Stripe ingen løbende omkostninger indebærer, mens vi ingen indtægter har/har for små indtægter når vi får indtægter.

Det er så muligvis på sigt lidt dyrere for os, hvis vi opnår den succes som vi håber på?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 28 minutter siden:

Hej Admin

Jeg er ked af hvis jeg ulejliger med et ikke problem, men jeg kan kun sige at når jeg logger på Annoncelight, så står vores annonce ikke øverst:

Annoncelight.dk

Nu hvor jeg har brugt 20 point på kategorien Gratis annoncer, der er det altså min oplevelse at jeg først ser vores super annonce, hvis jeg aktivt skriver gratis annoncer i søgefeltet, jeg klikker på søg, hvorefter jeg kommer til en side hvor vores annonce ganske rigtigt er listet øverst.

Min pointe er at man for alle øvrige kategorier kan vælge landsdel inklusiv hele landet, klikke på søg og komme til de annoncer der her er er oprettet.

Men den mulighed har jeg ikke når jeg har oprettet os under "Gratis annoncer", min oplevelse er at jeg aktivt skal skrive det i søgefeltet, for at klikke søgningen frem, for at se vores annonce under Gratis annoncer.

Der findes ikke en kategori som hedder "Gratis annoncer". Din Super Annonce, bliver derimod vist på alle annoncer som er oprettet af ikke VIP brugere. Det vil sige, din Super Annonce findes ikke i en oversigt, men først når en bruger klikker sig ind på en gratis annonce.

Et eksempel kan du se her: https://annoncelight.dk/showad/216178

Rejsenetvaerk skrev, for 35 minutter siden:

Mit indtryk er også at jeg, hvis der er ledige pladser på forsiden, og jeg booker en, så er jeg synlig efterfølgende på forsiden i hele landet, er det korrekt opfattet?

Hvis ja, så kan man faktisk for 25 point opnå det der koster 67 point at opnå, hvis man sætter flueben ved alle de øvrige områder af landet, for at kompensere for at der ingen ledige pladser er på forsiden.

Hvis ikke, så er der nok noget jeg har misforstået.

Hvis du køber en Super Annonce på forsiden, så er det korrekt at den også gælder på søgninger på området "Hele landet". Men hvis en bruger vælger eksempelvis "København" eller en af de andre regioner, så vil din Super Annonce ikke blive vist.

Rejsenetvaerk skrev, for 42 minutter siden:

Når jeg er inde under vores kontrol panel dags dato den 1 november, er kategorien "Forsiden" markeret i gråt som ikke ledig.

Vælger jeg eksempelvis den 5 november forsvinder den grå markering, jeg kan sætte flueben ved "Forsiden".

Men I vil ikke bekræfte købet.

Forsiden forbliver med en streg henover, og jeg får disse 2 meddelelser:

Denne Super Annonce bliver vist på disse placeringer: Gratis annoncer

Følgende placeringer er fuldt bookede for i dag: Forsiden

Jeg har bedt en udvikler om at kigge på fejlen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er vi nået så langt, at vi også annoncerer på andre prisbillige platforme end blot Annoncelight.dk

Herunder også Escortguide.dk

Det undrede mig at vi kunne få en annonce i 14 dage på Escortguide.dk for 400 kr.

Lige indtil at vi havde købt annoncen, og vi yderligere fik muligheden for at købe en fremhævet søgning for 150 kr, samt at vi kunne købe en plads på forsiden i 24 timer for 300 kr.

Det er jo værdiløst at have en annonce på Escortguide.dk uden at købe tillægsydelser.

Vi kan næppe få gavn af en søgefremhævning, så vi køber, når/hvis vi køber en plads på forsiden i 24 timer for 300 kr.

I modsætning til Annonceligth.dk, der får vi vist en statistik over besøgsudviklingen på vores annonce på Escortguide.dk, under vores kontrolpanel.

Samme så vi også gerne, at vi får under vores kontrolpanel på Annoncelight.dk

Det tror jeg også at Annoncelight.dk selv, vil kunne få stor gavn af.

Vi kan i den grad se at det virker at bruge 300 kr, på at komme på forsiden af Escortguide.dk

Samme service koster kun 100 kr for 25 point til 24 timer på Annoncelight.dk

Jeg er ikke sikker på at det kun har 1/3 af den værdi på Annoncelight.dk, som det har for os at komme på forsiden af Escortguide.dk?

Men det kunne jo komme an på en prøve, hvis annoncører der har annoncer begge steder, kunne sammenligne statistikken over besøgsudviklingen på deres annonce hvert sted.

Hvis bare det på Annoncelight.dk har 1/2 - til 3/4 del af den værdi for annoncørerne for blot 100 kr, som koster 300 kr hos Escortguide.dk at opnå, så er det faktisk relativt betragtet billigere at annoncere på Annonceligtht.dk, end det er på Escortguide.dk

Tænk hvis effekten er den samme af at annoncere på Annoncelight.dk, som på Escortguide.dk?

Hvis tilfældet koster det kun 1/3 del for den samme ydelse på annoncelight.dk, som på Escortguide.dk

Lige nu giver Annoncelight.dk Escortguide.dk den konkurrence fordel, at vi som annoncør i modsætning til på Annoncelight.dk kan følge dag for dag hvor mange besøgende vi har på vores annonce.

Købs/salgseffekt

Hvad med at give mulighed for at læserne kan printe en bon på pigernes og klinikkernes annoncer, som annoncørerne kan give en værdi for kunderne, hvis de afleverer den hos dem, og bruger pengene hos dem.

Det skal selvfølgelig være valgfrit for annoncørerne at oprette en tilbuds bon, men gør de det, kan de måske skaffe flere kunder end de ellers ville have kunnet.

Opret et salgs barometer på Annoncelight.dk og Eroguide.dk, hvor annoncørerne kan klikke et salg ind for hver bon som de får indleveret.

På den måde kan det synliggøres, ikke blot hvor mange der læser annoncerne, men det kan også sandsynliggøres hvor mange kunder en annonce mindst kaster af sig.

Kobbel en konkurrence på barometeret, hvor der løbende udloddes en gevinst til brugerne/læserne, som kan omsættes til en ydelse hos annoncørerne.

Ros

Annoncelight.dk skal have ros for at vi som annoncør selv skal forlænge vores VIP medlemskab, fra gang til gang.

På Escortguide.dk bliver vi automatisk trukket efter hvert periodeudløb, hvis ikke vi selv aktivt opsiger annoncen.

Det giver god karma at man som annoncør, ikke sidder og ærgrer sig fordi man glemte at opsige sit abonnement.

Jeg er overbevist om at det ikke koster Annoncelight.dk noget, men tværtimod giver gladere og mere tilfredse kunder.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...