Hop til indhold
BB1

Modne Thaikvinder Østjylland

Recommended Posts

Nogen som kender modne Thai/Asia kvinder - ca. 40 - 65 - som enten arbejder i massagebutikker eller privat hjemme, som er interesseret i faste klienter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
BB1 skrev, for 54 minutter siden:

Nogen som kender modne Thai/Asia kvinder - ca. 40 - 65 - som enten arbejder i massagebutikker eller privat hjemme, som er interesseret i faste klienter?

i hvilken by ca er det du søger Thai massager  kvinder så har jeg måske et par ideer i Nordjylland

Del dette indlæg


Link til indlæg

HOBRO LANDEVEJ NYSTARTET
thaimassage  body to body  Pæn massør

7142 7344

Nordjylland

Taget fra travbladet idag......

 

Giver rigtig god massage... og "fuld" pakke til rimelige priser....

 

 

Redigeret af Pedro123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pedro123 skrev, for 17 minutter siden:

HOBRO LANDEVEJ NYSTARTET
thaimassage  body to body  Pæn massør

7142 7344

Nordjylland

Taget fra travbladet idag......

 

Giver rigtig god massage... og "fuld" pakke til rimelige priser....

 

 

Ved du at hun er 40 år eller ældre, som trådstarter efterspørger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle har spurgt hvor jeg søger moden Thai/Asia kvinde. Der gør jeg fra Aarhus-området til Vejle-området - helst ikke for langt fra E-45. Privat eller butik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så er Nina i Aarhus et godt bud. Hun er bestemt moden af alder ;)

- og med et rigt udvalg af tilbud.

Hun har en kælderbutik på Marselisborg Allé.

/Soy

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... forresten BB1!

Kom i tanke om Nong i Hans Brogesgade.

De lokker tit med en lille sød thai i forlokalet, men sender ofte en thai-kvinde godt oppe i årene ind i rummet, når massagen skal i gang. Kan sagtens forestille mig at man kan få rigtig god behandling både her og hos Nina, hvis man bliver fast og regelmæssig kunde. Vær dog opmærksom på, at selv om man får massage i det "lukkede rum", er der en meget stor åbning i væggen ned til butikken. Kun dækket af et skab og noget klæde. Der er meget lydt!

/Soy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er også det lidt upåagtede sted på Sdr. Ringgade 70

Hende jeg har fået massage af de sidste 4-5 gange, er ikke sådan køn, hun er vel 40-45 og så kan hun masserer næsten på samme måde som Cat i Randers - men dog på sin egen specielle måde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har mod på at køre lige 20 min længere syd for Vejle, så ligger der en døgnåbent massageklinik på Fynsvej i Kolding. Den bliver forpagtet af 2 50+ thaikvinder.. Det må være noget..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
skovtrolden skrev, for 9 timer siden:

viborgvej 110 randers

Solbjerg ... NA ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kintamani, hvad er din erfaring hos Nana i Solbjerg. har fået massage af hende selv en enkelt gang - dog ville hun ikke samleje, men det kan du få hos anden pige næste gang sagde hun. Og hvor gl er hun mon egentlig?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB1 skrev, den 25/10/2016 at 20:28:

Nogen som kender modne Thai/Asia kvinder - ca. 40 - 65 - som enten arbejder i massagebutikker eller privat hjemme, som er interesseret i faste klienter?

Randersvej 5 har bestemt et par modne damer i butikken. Fint sted, men ikke det store massagemæssigt; det er ekstras, de lever af :-)

Fah på Nangfa er nok lidt under de 40, men er rigtigt godt til massage og lidt ekstras, hvis man ønsker det. 

-Egen anmeldelse af Nangfa: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, den 27/10/2016 at 08:43:

Der er også det lidt upåagtede sted på Sdr. Ringgade 70

Hende jeg har fået massage af de sidste 4-5 gange, er ikke sådan køn, hun er vel 40-45 og så kan hun masserer næsten på samme måde som Cat i Randers - men dog på sin egen specielle måde

Er det ikke Vestre Ringgade 70?

http://www.degulesider.dk/f/srisamorn-thai-massage:66486238/8000-aarhus+c

Har heller ikke selv været der, men afgjort på to-do listen.

Mht. thai-massage, så er det jo altid lidt fedt at komme på et nyt sted, og se/mærke hvordan "spillet" er der, og hvad der er i vente af massage +  ekstras...

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
BB1 skrev, den 21/11/2016 at 13:50:

Kintamani, hvad er din erfaring hos Nana i Solbjerg. har fået massage af hende selv en enkelt gang - dog ville hun ikke samleje, men det kan du få hos anden pige næste gang sagde hun. Og hvor gl er hun mon egentlig?

 

Jeg ved ikke hvor gammel hun er - men nærmere de 50 end de 40 år ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...