Rejsenetværk 9744 Skrevet 25. Oktober, 2016 I er jo en del der flyver langt på økonomi klasse, så kunne dette produkt mon have jeres interesse TV 25.10.2016 kl. 12:06 Denne nytænkende flypude skal give dig 1. klasses søvn på monkey class Opfinderne bag ny flypude ville indsamle 100.000 kr. til deres projekt. Nu har de fået over 7,7 mio. kr. på kickstarter. http://jyllands-posten.dk/jptv/ECE9100419/denne-nytaenkende-flypude-skal-give-dig-1-klasses-soevn-paa-monkey-class/ Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 216 Skrevet 25. Oktober, 2016 @Rejsenetvaerk Tak for tips men den skaber ikke mere benplads hvilket konstant er mit problem - ikke let at være tæt ved 2 m lang! /The Bluesman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 25. Oktober, 2016 (edited) Tænk hvis dem der får business class betalt af firmaet, nu får en flypude udleveret i stedet Spøg til side Hvis nogle prøver puden næste gang på turen til Bangkok mv, så kom gerne med en anmeldelse. Det er ikke kun økonomien der har holdt mig fra en tur til Thailand. Har aldrig fløjet i så lang tid før, og er ærlig talt ret skræmt ved tanken på økonomi klasse, og busines class er udelukket. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 25. Oktober, 2016 af Rejsenetvaerk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
llive 227 Skrevet 25. Oktober, 2016 Det er også en lang tur til Thailand. Men man kan vel tage en bog og noget god musik med... og man kan se en film. Jeg synes, det er til at leve med. Men tænker, at udturen er bedre en hjemturen... af indlysende årsager. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 25. Oktober, 2016 Economy Plus synes jeg er et godt alternativ hvis man selv skal betale. Noget dyre end economy, men stadig meget billigere end business. Bedre stole, bedre plads, bedre mad og service i det hele taget. Giver også mange flere points end alm. economy, så der efter nogle ture er nok til en upgrade til business, hvilket er dejligt, især på hjemturen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg