Hop til indhold
Rejsenetværk

1. klasses søvn på monkey class

Recommended Posts

I er jo en del der flyver langt på økonomi klasse, så kunne dette produkt mon have jeres interesse

TV 25.10.2016 kl. 12:06

Denne nytænkende flypude skal give dig 1. klasses søvn på monkey class

Opfinderne bag ny flypude ville indsamle 100.000 kr. til deres projekt. Nu har de fået over 7,7 mio. kr. på kickstarter.

http://jyllands-posten.dk/jptv/ECE9100419/denne-nytaenkende-flypude-skal-give-dig-1-klasses-soevn-paa-monkey-class/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænk hvis dem der får business class betalt af firmaet, nu får en flypude udleveret i stedet ;-) 

Spøg til side

Hvis nogle prøver puden næste gang på turen til Bangkok mv, så kom gerne med en anmeldelse.

Det er ikke kun økonomien der har holdt mig fra en tur til Thailand.

Har aldrig fløjet i så lang tid før, og er ærlig talt ret skræmt ved tanken på økonomi klasse, og busines class er udelukket.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er også en lang tur til Thailand. Men man kan vel tage en bog og noget god musik med... og man kan se en film. Jeg synes, det er til at leve med.

Men tænker, at udturen er bedre en hjemturen... af indlysende årsager.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Economy Plus synes jeg er et godt alternativ hvis man selv skal betale. Noget dyre end economy, men stadig meget billigere end business. Bedre stole, bedre plads, bedre mad og service i det hele taget. Giver også mange flere points end alm. economy, så der efter nogle ture er nok til en upgrade til business, hvilket er dejligt, især på hjemturen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...