Hop til indhold

Recommended Posts

holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

Kan man få tyndskid af at modtage for mange "sorte kys" ? :D:P 

Men det er da den bedste falske anmeldelse jeg har set længe...7,5 og 9 :) 

Det er jo som man ser det. I denne branche er det næppe et plus at blive beskrevet som usexet og en man ikke vil besøge igen :rolleyes: men havde den været troværdig skulle jeg skam nok at taget det.

god aften holster ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 4 minutter siden:

Det er jo som man ser det. I denne branche er det næppe et plus at blive beskrevet som usexet og en man ikke vil besøge igen :rolleyes: men havde den været troværdig skulle jeg skam nok at taget det.

god aften holster ;) 

Ja det var jo skrevet ironisk :)

Men en spøjs anmeldelse af en som man ikke har lyst til at besøge igen, hvis man generelt ser på de andre anmeldelser om dårlige besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Ja det var jo skrevet ironisk :)

Men en spøjs anmeldelse af en som man ikke har lyst til at besøge igen, hvis man generelt ser på de andre anmeldelser om dårlige besøg.

Det er meget muligt. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, 1 time siden:

I er søde tak :) jeg har ikke noget imod tråden er her.

Selvfølgelig er det ikke sjovt at logge på EG og se en der skriver at man er uttraktiv og usexet, men som trådstarter skriver, så er der ikke en pige, der er alles type.

Det er klart at hvis man f.eks er tiltrukket af solarie brun hud og store kasser, så er det ikke mig man skal besøge. :P 

Men det gør mig trist, når indlægget tydeligvis er skrevet af en jeg kender rigtigt godt og som har besøgt mig fast i over et år. Og som jeg Iøvrigt var fuldt berettiget til at sige ikke skulle besøge mig igen.

@Highlow @blue man @raggae og alle jer andre. Tak for jeres søde beskeder, det betyder meget :wub: 

Det giver en hel anden forklaring ! nå han er blevet afvist !! ?? Sølle mandslig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Altså Ida..... Du er en 100% ren 10'er..... :-) 

Det vrimler med nye brugere herinde og virkeligt sære anmeldelser i øjeblikket ;-)

Thumbs up for at gennemskue det så hurtigt :-):-) :x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Claire.. Ida.. Snehvide, vi to var i åbent chatrum i aftes og vi fik skrevet en del på kort tid...

Og nu bryder jeg så en uskreven regel, om ikke at berette til andre, hvad vi skrev om... det er muligt, at jeg bliver sablet ned efterfølgende for det herinde, men det er i den bedste mening... og jeg havde aldrig gengivet det, hvis det var en privat chat, men nu var den åben...

Du fortalte om en oplevelse, hvor du havde påtaget dig en særlig rolle i et rollespil med en kunde, du havde klædt dig ud til seancen og øvet replikker osv. Kunden valgte så, at gå direkte til sex-delen af seancen... spildt replik arbejde :-(, men stor stjerne hos mig for din fortælling ;-)... tænk at du gad alt det, du er virkelig servicemindet og jeg fik klart det indtryk at du selv syntes, at det var en fræk leg... du leger med og gå langt for dine kunder, det er jeg slet ikke i tvivl om :rolleyes:

Jeg satte selv en rolle leg op med dig i åben chat, og du var straks med på den, du var iderig og sjov på samme tidspunkt... hold nu op, hvor har du bare mange sexfantasier, som kunne være både sjove og intense på samme tid... jeg vil meget gerne lege med dig igen :wub:

Jeg ved ikke hvad der har stukket trådstarteren, men alle piger i branchen har nok mødt en kunde, som ikke fik den ønskede oplevelse (men her handler det måske mere, om et horn i siden), men man kan ikke gøre alle tilfreds. Du skal bare ikke smudses til med en underlig anmeldelse, når nu jeg ved, at pigen jeg mødte hos sexysecret, er en usleben diamant :-o. Jeg er nød til at komme forbi og se hvordan du er blevet slebet til søde, humoristiske, fantasifulde, skønne kvinde :-P.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må give Blue Man ret.

Claire er fantastisk.

Hvad enten man diskuterer samfundsforhold, sociologi, klassisk musik, russisk litteratur, uddannelsesforhold, aktuel politik eller - selvfølgelig - erotikkens mangfoldige verden, så kan Claire bidrage med kloge og tankevækkende kommentarer om emnet.

Jeg ville med glæde have læst med da I kørte rollespil og udvekslede sexfantasier.

Claire er fantastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde for længe siden en 45 min. seance med Claire (som Ida hos MonCherie), og jeg valgte hende både efter billeder og fordi hun har et bredt udvalg af ydelser der gav mulighed for at udleve en gammel fantasi.

Claire, du er en virkelig cool pige, der både virker som en der har det godt med hvad du gør, og en som ikke lader sig slå ud af hvad som helst.

Du leverede min fantasi perfekt,og samtidig kunne jeg nyde synet af dig. En dag kommer jeg igen.

-L

Snehvide passer meget godt på looket,men Claire er meget mindre sart og meget mere erfaren end naive Snehvide

Del dette indlæg

Link til indlæg

I erindring om et besøg hos en rødmåset skønhed i september 2015 ;)

Vil du besøge EG`s prinsesse

På hendes diskrete forretnings-adresse

Skal du forventer en sexet Snehvide

Men broder se, der er et du bør vide

For da frøkenen ikke er pivet

Sker det at røven er stri´vet

Redigeret af Findus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Findus skrev, 1 time siden:

I erindring om et besøg hos en rødmåset skønhed i september 2015 ;)

Vil du besøge EG`s prinsesse

På hendes diskrete forretnings-adresse

Skal du forventer en sexet Snehvide

Men broder se, der er et du bør vide

For da frøkenen ikke er pivet

Sker det at røven er stri´vet

:oops::lol: a demain Cherie 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ida.never Change who you Are.there Are many men outhere,including myself who still apreciate a Natural Girl.and i personale think your got as f..k.

excuse My french

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har desværre endnu ikke haft fornøjelsen af at møde Ida/Claire men hun er helt klart på min liste over personer jeg gerne vil møde.

Hun ser bare så lækker ud på hendes billeder. 

Jeg må sige at lysten ikke er blevet mindre.

Redigeret af mester4u

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...