Hop til indhold
Guest sprøjter27

Frække Louise!!

Recommended Posts

Guest sprøjter27

Har her til formiddag haft fornøjelsen af at kneppe den snævre og stramme mis som Louise er i besiddelse af. Hun sutter pik rigtig godt og nyder at blive fyldt ud. Hun er pære dansk selvom hendes udseende ikke er typisk dansk.

30 min for 850 kr :-)

 

Hun holder til på motel i støvring og i kan lige se link til hende her http://annoncelight.dk/showad/214640

Del dette indlæg


Link til indlæg
askebærger skrev, for 2 timer siden:

sutter hun uden ??

Tjaaaah det kunne da tænkes, i og med at hun tilbyder megafransk og slug

Mvh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
Internalizer skrev, for 9 timer siden:

Kan i ikke styre jeres afsporinger? Bare lidt?

Oprydning foretaget.

 

Int

Mit indlæg var absolut ikke en af sporing men en lækker oplevelse jeg har haft med pigen i tråden som jeg ønsker at dele med de andre. Hvorfor er den fjernet??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Sød og dejlig pige

En forrygende oplevelse hos en sød og dejlig pige lørdag formiddag.

Super og lækker indlevelse af det lille nips, hun nyder det hun laver, og hun gør det forrygende godt.

Frækt blow og lækker sex i de stillinger jeg ønskede, sød at tale med, så jeg kommer gerne igen, når jeg er på de kanter.

Eneste minus var et fjols der sendte sms og prøvede at presse hendes priser, kunne mærke hun blev ked af det, jeg opfordrede hende til at lade være med at svare på fjolsets sms, og fortalte hende at hun var alle pengene værd, og at hun ikke skulle gå på kompromis med hendes priser.

Tænkte bagefter på om danske mænd ikke har bare en smule pli nr det gælder købesex, hvis man ikke vil betale det koster, så bliv hjemme, hvis fjolset læser med her burde han skamme sig over sin opførsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 4 timer siden:

En forrygende oplevelse hos en sød og dejlig pige lørdag formiddag.

Super og lækker indlevelse af det lille nips, hun nyder det hun laver, og hun gør det forrygende godt.

Frækt blow og lækker sex i de stillinger jeg ønskede, sød at tale med, så jeg kommer gerne igen, når jeg er på de kanter.

Eneste minus var et fjols der sendte sms og prøvede at presse hendes priser, kunne mærke hun blev ked af det, jeg opfordrede hende til at lade være med at svare på fjolsets sms, og fortalte hende at hun var alle pengene værd, og at hun ikke skulle gå på kompromis med hendes priser.

Tænkte bagefter på om danske mænd ikke har bare en smule pli nr det gælder købesex, hvis man ikke vil betale det koster, så bliv hjemme, hvis fjolset læser med her burde han skamme sig over sin opførsel.

Er helt enig. Har besøgt Louise flere gange og hun er hver en krone værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sprøjter27

Kan se hun er på idag og jeg overvejer kraftigt om jeg skal have mit andet besøg hos hende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bare at komme afsted, super sød pige der er helt med på frække lege :-) tror jeg har prøvet alt med hende, dog ikke græsk - ved faktisk ikke om hun vil det. :-) god weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en aftale med hende i dag 13.30 og skrev til hende at jeg var på aftalte sted 13.20. Har endnu ikke hørt fra hende og klokken er nu 14.30.

Jeg er selvf. kørt igen .. lidt slukøret og skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lexeren skrev, for 2 timer siden:

Jeg havde en aftale med hende i dag 13.30 og skrev til hende at jeg var på aftalte sted 13.20. Har endnu ikke hørt fra hende og klokken er nu 14.30.

Jeg er selvf. kørt igen .. lidt slukøret og skuffet.

Jeg har aldrig oplevet at hun ikke har overholdt sin aftale, det er jeg noget overrasket over at læse!!!! 

Håber du har fået en anden god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har aldrig oplevet at hun ikke har overholdt sin aftale, det er jeg noget overrasket over at læse!!!! 

Håber du har fået en anden god oplevelse.

Desværre ikke. Spildte for meget tid på at vente.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg har osse besøgt Louise et par gange og har været glad og tilfreds – tror at hun en enkelt gang trak tiden "næsten fem minutter" ;)

Hun er sød, venlig og let at tale med og rigtig lækker – jeg kommer da igen :) – heldigvis er det lidt svært for mig mht. logistikken eftersom hun ikke så tit er på i week-enden, ellers havde jeg brugt alt for mange penge ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endelig besøg Lækker Louise .. og hvilket passende navn. Petit, smuk og fræk som bare fanden.

Hun er godt nok en lille fræk sextornado, og det bliver bestemt ikke sidste jeg skal have en aftale med hende.

Hvis du selv læser med her, så skal du have mange tak for en forrygende tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun lyder til at være en rigtig dejlig kvinde. hende vil jeg gerne besøge. er der noget der har noget kontakt info på hende de må dele :) ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
billy bob skrev, for 7 minutter siden:

hun lyder til at være en rigtig dejlig kvinde. hende vil jeg gerne besøge. er der noget der har noget kontakt info på hende de må dele :)

Tråden du skriver i er 6 år gammel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...