Hop til indhold
Guest Kinky Jill

Ha ha - billig lort

Recommended Posts

Guest Kinky Jill

Fedt ny dildo kom med posten, jeg skulle da lige se hvor stor den kunne blive, og ha ha bang, den sprang :-D 

image.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Øvs, prøv en rigtig p*k, den savler blot lidt og blir mindre, men sprænger ikke.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky Jill skrev, 1 time siden:

Fedt ny dildo kom med posten, jeg skulle da lige se hvor stor den kunne blive, og ha ha bang, den sprang :-D 

image.jpeg

Så er det jo det mindre og gabe over

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 5 timer siden:

image.jpeg

Hahaha ret surt. Men @Kinky Jill Måske det er den her du skal ha fat i :rolleyes:

14671085_1114068252021752_3968288165034850380_n.jpg?oh=db6cb1dd827211f41487c5471c7fc5fd&oe=58A2DDC2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den dér skal du altså indlevere til Forbrugerklagenævnet. Standarden holder ikke, skuffelsesfaktoren er stor, og du vil uden tvivl vinde en sag ;-)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Jill
StudineMILF skrev, den 21. oktober 2016 at 12:37:

Sur røv Jill men du har sikkert nogle flere af den slags :-D

Jo en enkel, og så alle de andre typer :-D

Alkoholikeren skrev, den 21. oktober 2016 at 11:31:

Øvs, prøv en rigtig p*k, den savler blot lidt og blir mindre, men sprænger ikke.....

Jeg nyder både dildo og rigtig pik, næsten altid i samme leg. 

Øen slavetøs er jo slemt hvis hun leger med en dildo uden at hav fået lov, og jeg er mest lydig ;-) 

sjovleg skrev, den 21. oktober 2016 at 12:13:

og hvor stor kunne den så blive ??

Alt for stor til mig, men det så godt ud, og kunne have givet et super godt billede der var planen :-)

Claire skrev, den 21. oktober 2016 at 17:14:

:lol: altid noget den ikke sprang i røven på en mand.

Jeg bruger ikke mine dildo på mænd, men ja også godt den ikke sprang oppe i mig  :-D ud fra jeg er ren slavetøs knepper jeg ikke en herre bagdel, Herre der spøger efter dette, får ikke det opfyld hos mig, jeg mister respekten for ham som Herre. 

holstebronx skrev, den 21. oktober 2016 at 19:05:

@Kinky Jill

Hvis du hiver slangen af, så har du en falsk lort til lidt spøg og skæmt :D 

Nej, ik lige min stil 

Redigeret af Kinky Jill

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Jill
Borende X skrev, den 21. oktober 2016 at 19:12:

Den dér skal du altså indlevere til Forbrugerklagenævnet. Standarden holder ikke, skuffelsesfaktoren er stor, og du vil uden tvivl vinde en sag ;-)

Nej, den er købt ved wish 

Det er fra Kina, billig. Noget er godt og andet er billig lort 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 24 minutter siden:

Nej, den er købt ved wish 

Det er fra Kina, billig. Noget er godt og andet er billig lort 

Hvis kinesere har prøvet disse som erstatning for den ægte vare, forstår jeg sgu' godt, at de får så mange børn :-D. Er det 1,2 mia de er oppe på nu? :-D:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 22 minutter siden:

Hvis kinesere har prøvet disse som erstatning for den ægte vare, forstår jeg sgu' godt, at de får så mange børn :-D. Er det 1,2 mia de er oppe på nu? :-D:-D

Joh - det er jo kinesere,  dem skyder vi af nytårsaften. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne jo være, og her taler jeg så rent hypotetisk, at trådstarters indlæg kunne bidrage til, at folk ikke køber så meget billigt plasticlort.

I det her anførte tilfælde havde den ægte vare nok været at foretrække – og den behøver jo ikke at være så langt væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, den 28/10/2016 at 20:07:

Det kunne jo være, og her taler jeg så rent hypotetisk, at trådstarters indlæg kunne bidrage til, at folk ikke køber så meget billigt plasticlort.

I det her anførte tilfælde havde den ægte vare nok været at foretrække – og den behøver jo ikke at være så langt væk. 

Jeg tænker også, hvad er der galt med grisetarme? De virkede i gamle dage og er langt bedre for miljøet, er det bare folk der er blevet sarte? Helt ærlig.

Ned til slagteren, køb en tarm og sy en lille pumpe på. bum bum.

Redigeret af Claire

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...