Guest Kinky Jill Skrevet 21. Oktober, 2016 Fedt ny dildo kom med posten, jeg skulle da lige se hvor stor den kunne blive, og ha ha bang, den sprang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. Oktober, 2016 Øvs, prøv en rigtig p*k, den savler blot lidt og blir mindre, men sprænger ikke..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 21. Oktober, 2016 Ja nogen kan ikke få den stor nok. Begrænsningens svære kunst.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sjovleg 21 Skrevet 21. Oktober, 2016 og hvor stor kunne den så blive ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 21. Oktober, 2016 Kinky Jill skrev, 1 time siden: Fedt ny dildo kom med posten, jeg skulle da lige se hvor stor den kunne blive, og ha ha bang, den sprang Så er det jo det mindre og gabe over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 21. Oktober, 2016 Sur røv Jill men du har sikkert nogle flere af den slags 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 21. Oktober, 2016 Kinky Jill skrev, for 5 timer siden: Fedt ny dildo kom med posten, jeg skulle da lige se hvor stor den kunne blive, og ha ha bang, den sprang Hahaha ret surt. Men @Kinky Jill Måske det er den her du skal ha fat i 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 21. Oktober, 2016 altid noget den ikke sprang i røven på en mand. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 21. Oktober, 2016 Claire skrev, for 58 minutter siden: altid noget den ikke sprang i røven på en mand. Hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Oktober, 2016 @Kinky Jill Hvis du hiver slangen af, så har du en falsk lort til lidt spøg og skæmt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. Oktober, 2016 (edited) Den dér skal du altså indlevere til Forbrugerklagenævnet. Standarden holder ikke, skuffelsesfaktoren er stor, og du vil uden tvivl vinde en sag Redigeret 21. Oktober, 2016 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 23. Oktober, 2016 (edited) StudineMILF skrev, den 21. oktober 2016 at 12:37: Sur røv Jill men du har sikkert nogle flere af den slags Jo en enkel, og så alle de andre typer Alkoholikeren skrev, den 21. oktober 2016 at 11:31: Øvs, prøv en rigtig p*k, den savler blot lidt og blir mindre, men sprænger ikke..... Jeg nyder både dildo og rigtig pik, næsten altid i samme leg. Øen slavetøs er jo slemt hvis hun leger med en dildo uden at hav fået lov, og jeg er mest lydig sjovleg skrev, den 21. oktober 2016 at 12:13: og hvor stor kunne den så blive ?? Alt for stor til mig, men det så godt ud, og kunne have givet et super godt billede der var planen Claire skrev, den 21. oktober 2016 at 17:14: altid noget den ikke sprang i røven på en mand. Jeg bruger ikke mine dildo på mænd, men ja også godt den ikke sprang oppe i mig ud fra jeg er ren slavetøs knepper jeg ikke en herre bagdel, Herre der spøger efter dette, får ikke det opfyld hos mig, jeg mister respekten for ham som Herre. holstebronx skrev, den 21. oktober 2016 at 19:05: @Kinky Jill Hvis du hiver slangen af, så har du en falsk lort til lidt spøg og skæmt Nej, ik lige min stil Redigeret 23. Oktober, 2016 af Kinky Jill Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 23. Oktober, 2016 Borende X skrev, den 21. oktober 2016 at 19:12: Den dér skal du altså indlevere til Forbrugerklagenævnet. Standarden holder ikke, skuffelsesfaktoren er stor, og du vil uden tvivl vinde en sag Nej, den er købt ved wish Det er fra Kina, billig. Noget er godt og andet er billig lort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. Oktober, 2016 Kinky Jill skrev, for 24 minutter siden: Nej, den er købt ved wish Det er fra Kina, billig. Noget er godt og andet er billig lort Hvis kinesere har prøvet disse som erstatning for den ægte vare, forstår jeg sgu' godt, at de får så mange børn . Er det 1,2 mia de er oppe på nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 23. Oktober, 2016 Borende X skrev, for 22 minutter siden: Hvis kinesere har prøvet disse som erstatning for den ægte vare, forstår jeg sgu' godt, at de får så mange børn . Er det 1,2 mia de er oppe på nu? Joh - det er jo kinesere, dem skyder vi af nytårsaften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
greatdaner 35 Skrevet 28. Oktober, 2016 smid den ned til den lokale automekaniker og hør om han kan lappe den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. Oktober, 2016 Det kunne jo være, og her taler jeg så rent hypotetisk, at trådstarters indlæg kunne bidrage til, at folk ikke køber så meget billigt plasticlort. I det her anførte tilfælde havde den ægte vare nok været at foretrække – og den behøver jo ikke at være så langt væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 1. November, 2016 (edited) Borende X skrev, den 28/10/2016 at 20:07: Det kunne jo være, og her taler jeg så rent hypotetisk, at trådstarters indlæg kunne bidrage til, at folk ikke køber så meget billigt plasticlort. I det her anførte tilfælde havde den ægte vare nok været at foretrække – og den behøver jo ikke at være så langt væk. Jeg tænker også, hvad er der galt med grisetarme? De virkede i gamle dage og er langt bedre for miljøet, er det bare folk der er blevet sarte? Helt ærlig. Ned til slagteren, køb en tarm og sy en lille pumpe på. bum bum. Redigeret 1. November, 2016 af Claire Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg