Hop til indhold
Bananas

Tak til englen Maya K

Recommended Posts

Der vil komme en dag hvor Facebook ikke kan hjælpe os. Ikke heller Linkedin, eller Twitter eller Instagram vil have nogen som helst betydning for vores overlevelse. Ikke en gang vores liv her inde på EG kan beskytte os den dag kulisserne falder og præsenterer os for for livet som det egentlig ser ud....
Men den dag er ikke her endnu, og indtil des vil jeg takke Maya K for at hun gør et "hell of a job" som vi siger på svensk.

Jeg aner ikke hvorfor du gør det MK, men pludselig har EG et nick og tilmed et ansigt der svarer og reagerer og kommenterer med godt hjerte og stort interessse. Ikke bare det sædvanlige "gør som jeg siger eller gå i fængsel" som moderatorer ellers er så gode til.

Stort tak og et stort hug til dig MK for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Hej Bananas!

Uha. Der gav du lige mine hormoner et sving til den virkelig gode side <3

Jeg gør det fordi jeg ser, at vi her på EG opnår mest, ved at holde os gode venner med jer. Det betyder ikke at jeg holder mig fra upopulære/svære beslutninger. Jeg vil altid - forhåbentligt - stå inde for dem - og så er det jo nemt at forsvare dem. Desuden er det også menneskeligt at fejle indimellem, i sådan et tilfælde har jeg intet imod at komme med en undskyldning.

Derudover elsker jeg bare når man lægger alt sin kærlighed i noget, og så den kommer tilbage i så rig mængde som i præsterer. Det kan jeg aldrig få nok af.

Mht. til min åbenhed m. ansigt så er det blot en del af at jeg har brug for at realisere mig selv. For 1.5 år siden var jeg ingenting. Nu er jeg alt muligt, og det vil jeg gerne kommunikere ud. Også i et forum hvor spændende brugere findes i rigt omfang. Reelt frygter jeg ikke at blive genkendt på gaden af en af jer. Det kan være jeg bliver klogere, men pt. holder jeg mig til åbenhed.

Tak for denne dejlige sovepille! Det betyder så meget.

<3 Maya

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Claire skrev, for 4 minutter siden:

jaaaa MK er mega nice!

de andre moderatorer er nu også ok :D

Takker <3

Fuldstændig enig. De passer godt på mig - og det er jeg altså taknemmelig for. Forummet her er en kompliceret sag bagom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dit svar er belæg for min tese.:-)

Hvad? 5 minutter efter jeg skrev mit indlæg?

Jeg synes altid at EG har manglet noget slags personlighed, noget som tilmed Venuslogen havde den gang i antiken.

Men med dig har vi fået det. Og det har stor betydning skal du vide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Dit svar er belæg for min tese.:-)

Hvad? 5 minutter efter jeg skrev mit indlæg?

Jeg synes altid at EG har manglet noget slags personlighed, noget som tilmed Venuslogen havde den gang i antiken.

Men med dig har vi fået det. Og det har stor betydning skal du vide.

Jeg er helt ny i den her branche og forumbranchen. Måske det bare var det der manglede. Et friskt pust, som jeg også er blevet omtalt som.

Igen tak. Nu må jeg dog forholde mig til at min seng gerne vil se mig. Så forvent længere svartid efterfølgende :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...