Sara 7 Skrevet 17. Oktober, 2016 Jeg har i går oprettet en tråd, hvor jeg beskriver, at en tosse bliver ved med at hacke min mail osv... Jeg har flere gange forsøgt at besvare jeres kommentar, men når jeg så skal trykke send, står der med rødt " the value entered includes a character that is not allowed such as an emoji" Hvad dælen betyder det ? Har i andre også fået sådan en besked? Eller er det igen igen hackeren der er på spil ! For så er der bare endnu et bevis til politiet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 17. Oktober, 2016 Sara skrev, for 8 minutter siden: Jeg har i går oprettet en tråd, hvor jeg beskriver, at en tosse bliver ved med at hacke min mail osv... Jeg har flere gange forsøgt at besvare jeres kommentar, men når jeg så skal trykke send, står der med rødt " the value entered includes a character that is not allowed such as an emoji" Hvad dælen betyder det ? Har i andre også fået sådan en besked? Eller er det igen igen hackeren der er på spil ! For så er der bare endnu et bevis til politiet. Så har du måske et ulovlig tegn..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 124 Skrevet 17. Oktober, 2016 Ja, når du skriver fra f.eks. en iPhone skal du ikke bruge emoji's-smileys. Hvis du vil bruge en smiley skal du "skrive" den på god gammeldags manér skriv et colon og parentes-slut : ) for at lave denne: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 18. Oktober, 2016 Sara skrev, for 5 timer siden: Jeg har i går oprettet en tråd, hvor jeg beskriver, at en tosse bliver ved med at hacke min mail osv... Jeg har flere gange forsøgt at besvare jeres kommentar, men når jeg så skal trykke send, står der med rødt " the value entered includes a character that is not allowed such as an emoji" Hvad dælen betyder det ? Har i andre også fået sådan en besked? Eller er det igen igen hackeren der er på spil ! For så er der bare endnu et bevis til politiet. Hej Sara Jeg får den også, hvis jeg indsætter symboler - hvis jeg taster tegnene - f.eks. : - ) for at få :-), så får jeg ikke fejlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 18. Oktober, 2016 Sentinel skrev, for 5 timer siden: Ja, når du skriver fra f.eks. en iPhone skal du ikke bruge emoji's-smileys. Hvis du vil bruge en smiley skal du "skrive" den på god gammeldags manér skriv et colon og parentes-slut : ) for at lave denne: Lige præcis. Det er forklaringen. Fra en iPhone skal man S K R I V E sine emoji, fx en glad smiley ved at skrive: et kolon en tankestreg og en parantes. Når du derefter trykker mellemrumstasten, forvandler de tre tegn sig til en smilende smiley Du kan også skifte parentesen til den 'anden' parantes, og du får en sur smiley. Eller skifte kolon med semikolon, og du får en smiley, hvor det ene øje blinker. Det er de tre muligheder jeg kender Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 18. Oktober, 2016 (edited) Ja flere ting herinde som desværre stadig er vildt irriterende efter den her opdatering til den nye side Og som endnu ikke er blevet rettet. Hvis man feks trykker for at svare et indlæg, og fortryder,- så umuligt bageefter nogle gange at svare på andres indlæg.. Og i de tilfælde man kan, så kommer det oprindelige svar frem,- som man havde fortrudt.. Det er vildt irriterende og se der er andre der oplever det samme. Underligt at et nyt system/opdateringer næsten altid betyder en dårligere side Redigeret 18. Oktober, 2016 af ZEUS 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 7inches Skrevet 18. Oktober, 2016 Du kandesværre kun bruge de emojis eroguide har lagt ind i editoren. Se smiley øverst i redigeringsfeltet for at se flere emojis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13980 Skrevet 18. Oktober, 2016 ZEUS skrev, for 57 minutter siden: Hvis man feks trykker for at svare et indlæg, og fortryder,- så umuligt bageefter nogle gange at svare på andres indlæg.. Og i de tilfælde man kan, så kommer det oprindelige svar frem,- som man havde fortrudt. Du skal bare delete alt i dit fortrudte indlæg, inden du går videre, da det skyldes en automatisk gemmefunktion - en funktion som vi netop efterlyste, da vi i en tidligere softwareversion, havde store problemer med at lange velformulerede indlæg pludselig forsvandt - så det er absolut en forbedring, omend den af og til også giver lidt besvær Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 18. Oktober, 2016 Jernsvinet skrev, for 1 time siden: Du skal bare delete alt i dit fortrudte indlæg, inden du går videre, da det skyldes en automatisk gemmefunktion - en funktion som vi netop efterlyste, da vi i en tidligere softwareversion, havde store problemer med at lange velformulerede indlæg pludselig forsvandt - så det er absolut en forbedring, omend den af og til også giver lidt besvær Jo det er rigtigt at den automatisk gemmer indlæg og helt klart et plus. Men det du siger man bare kan slette, syntes jeg ikke man kan. Hvis jeg feks fortryder et svar til A og går videre og vil svare B,- så afhjælper det ikke bare at slette.. Så står der nemlig stadig at beskeden er til A og B kan ikke se svaret var til ham/hende. Ofte så kan man heller ikke gå direkte til svar til B , da så sker der nemlig intet når man trykker på citer hos vedkommende.. Uden at den fortæller hvorfor.. Så skal man huske at man ikke fuldførte svar til A og gå hen til den profil og jovist så kan man slette indlæg bagefter.. Men der står der stadig et svar til A men blot med en tom tekst.. Det her set mange steder, så jeg er ikke den eneste bruger der oplever det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13980 Skrevet 18. Oktober, 2016 Tør ikke sige hvad du konkret oplever, men af og til kan man, hvis man har indsat et citat, blive nødt til at flytte cursoren tilbage flere gange for at få slettet alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sara 7 Skrevet 18. Oktober, 2016 Tusinde tak for alle jeres svar. Jeg var lige inde og tjekke og rigtig nok, så havde jeg sat en masse søde smileys... dem måtte jeg desværre fjerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 19. Oktober, 2016 @Maya Kathrine Et problem du kan fixe? Du plejer at kunne fixe det meste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 20. Oktober, 2016 gerog skrev, for 14 timer siden: @Maya Kathrine Et problem du kan fixe? Du plejer at kunne fixe det meste Ja det burde jeg Jeg skal nok lige kigge på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 20. Oktober, 2016 ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 20. Oktober, 2016 Hej Sara og andre emoji-elskere!(hej til mig selv ) Det er ikke helt så enkelt at man kun kan bruge text smiley. Det hjerte jeg bruger er en alm. emoji - så nogen af dem får lov til at komme igennem. Jeg kan dog ikke sige hvilke pt. Mht. til text smileys så er det nogen vi definerer i systemet og dermed kontrollerer hvordan ser ud. Det vedhæftede billede viser hvilke tekst-smileys der understøttes. Syntes i der mangler nogle vigtige kan i jo komme med forslag til det nu. Mht. til at svare på indlæg har jeg i øvrigt selv registreret at der er helt andre problemer, som der pt. er kommet en opdatering til. Jeg håber disse problemer løses med denne opdatering <3 Maya ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg