Hop til indhold
Guest Axl Rose

Himmerige ligger i Rødovre

Recommended Posts

Guest Axl Rose

Jeg skal gerne indrømme, at de få gange jeg har besøgt en gp'er så har fantasien og spændingen været bedre end selve akten. Men sådan var det ikke med mit seneste besøg. Her er dog ikke tale om en gp'er i egentlig forstand, men om Angelica fra: http://tantra-temple.com/da/

Det her var en helt fantastisk og erotisk oplevelse, som alle burde opleve - mænd som kvinder. 2 1/2 times erotisk massage, med sanselige berøringer, krop-mod-krop oliemassage og de frækkeste berøringer, uden at det kom til en direkte berøring af pikken. Men hvor jeg nu godt nok drømte om det, når jeg skimtede hendes ungpigebryster og mærkede dem på min krop og ansigt - og når jeg så hendes velformede bagdel i de små frække g-strengstrusser. Eller når hun blidt masserede mig lige under pungen, eller lod sine smukke hænder kredse rundt om pikken, der blot blev større og større og som drømte om mere og mere.

Efter den her tur er jeg færdig med traditionelle gp'ere og drømmer nu bare ud i tantraens univers. Dog overvejer jeg næste gang et sted, hvor der ogsø tilbydes tantra med afslutning. Med den risiko der ligger i, at det måske gør det ekstra frækt at man rent faktisk ikke får smagt den forbudne frugt. Men småforelsket, der er jeg... 

Mulighed for gentagelse: Helt sikkert - og nok ligefrem et abonnement.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glæder mig på dine vegne, og vil gerne vide mere. Meget mere....

Men måske skal man selv finde ud af det, som en del af udviklingen at blive et helt menneske?

Nysgerrig bliver man i hvert fald, og det er jo en begyndelse.... måske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

R også nysgerrig, dels om det er muligt med afslutning, og så er Rødovre et lidt vidt begreb, er det ved Rødovre Centrum, eller er det Islev, eller........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Google Tantra Templet - eller følg linket, så har du adressen. Du får ikke afslutning her - i øvrigt er filosofien bag tantra at du får serie-orgasmer uden at ejakulere. Men den del skal du deltage i undervisning / workshop for at opleve.

Det nævnte sted er et meget seriøst og pænt sted, hvor kvinderne godt nok kan få den fulde pakke, mens vi mænd må nøjes med at tænke os til afslutningen. Men jeg ved at det er flere steder hvor de også tilbyder afslutning. Om disse steder så er lige så gode og seriøse omkring tantradelen ved jeg ikke. Men husk nu at tantra ikke kan opleves på en halv time. Jeg lå og nød det i 2 timer og det føltes som al al for kort tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...