NoBS 1078 Skrevet 16. Oktober, 2016 Forsøger med kontrol, bevæger til forfald, glider i selvbeherskelse Ved ikke meget, dette er fucked, lykkelig for sociale medier Bastet og bundet, indegemt og glemt, går gerne ned i flammer Alle fire ansigter kan du skue, pis på mine elektriske hegn Engang vil du huske fordums gerninger, skrøbelige stilleben Frelse er i hævn, sid ned, betragt junkierne og de fortabte Skygger bag masker, endnu en luder køber Louis Vuitton Ingen kender enden, jeg servicerer et højere mål Eddike, kemisk affald, dåse med duft af surströmning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carnalwolf 532 Skrevet 16. Oktober, 2016 Okay. Så har man set det med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hev 140 Skrevet 16. Oktober, 2016 Fatter ikke en dyt... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 16. Oktober, 2016 Slipper taget om rattet og bevæger mig i en tilstand af sanseløs lykke Tænker ikke så meget, får øje på en kvinde der spiser en burger fra MC D Svømmer gerne en varm sommer dag. Håret stritter, reklamer i min postkasse På et tidspunkt har jeg glemt hvad jeg havde i madpakken i ungdommens kådhed Tilgivelse måler 1 meter på målebåndet, der er for lidt hatte i folkemylderet Så en sexet kvinde stige ud af en WV, Der er få danske GP´er To ældre holder hinanden i hånden. Pis at vende på Game of Thrones næste sæsson. Cola, Yoghurt, gulerødder, Jeg føler mig blændet for en stund 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Beelzeb8b Skrevet 16. Oktober, 2016 I Canada er alt gæs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 16. Oktober, 2016 Først nu forstår jeg slet ingen ting. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 335 Skrevet 16. Oktober, 2016 Skæve poeters klub? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 16. Oktober, 2016 Er det moderne poesi? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 16. Oktober, 2016 Det har vist noget med campinghabit, strømper i sandaler, leverpostej og opbagt sovs på en regnvåd mandag i november at gøre. Men jeg kan måske tage fejl, da det ikke er beskrevet i en kronik i Information. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 17. Oktober, 2016 @TheVoice - über cool kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 17. Oktober, 2016 @nielst Det er til fri fortolkning. Det er bare derude nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 17. Oktober, 2016 @Oldtimer - aner det faktisk ikke..... Måske bare en skizofrens tankemylder under et angst anfald pga. bipolar lidelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 17. Oktober, 2016 @AalborgLook - det er så godt skrevet ... Lige min stil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 17. Oktober, 2016 Surströmming?? Zürstromiing?? Kan du ikke holde dig der ovre med dine vendninger? Ved du en gang hvad det er, hvad det symboliserer, hvordan det spises og nydes? Der skal altså ikke være nogen surströmming i jeres kigbareherhvadjegkan-poesi!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 17. Oktober, 2016 ok @Bananas - hvis du holder dig derovre selv Troede ellers du var sur over, at svenske ophav gøres til genstand? ... Har du ændret mening? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 17. Oktober, 2016 hvad betyder det: svenske ophav gøres til genstand? Jeg er sikkert sur over det, men ved ikke hvad det betyder. Og ændrer mening, det gør jeg hele tiden, og alligevel ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Beelzeb8b Skrevet 17. Oktober, 2016 nielst skrev, den 10/16/2016 at 22:15: Skæve poeters klub? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 27. Oktober, 2016 NoBS skrev, den 16/10/2016 at 19:21: Forsøger med kontrol, bevæger til forfald, glider i selvbeherskelse Ved ikke meget, dette er fucked, lykkelig for sociale medier Bastet og bundet, indegemt og glemt, går gerne ned i flammer Alle fire ansigter kan du skue, pis på mine elektriske hegn Engang vil du huske fordums gerninger, skrøbelige stilleben Frelse er i hævn, sid ned, betragt junkierne og de fortabte Skygger bag masker, endnu en luder køber Louis Vuitton Ingen kender enden, jeg servicerer et højere mål Eddike, kemisk affald, dåse med duft af surströmning Spot on 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg