Hop til indhold

Nadia Haderuppigerne

Featured Replies

Skrevet

Nogen der ved, om Nadia er stoppet i Haderup? Hun har ikke været på menukortet et stykke tid.

Jeg ved også, at hun huserer/har huseret i Ålleren. Men mere præcist hvor? Og hvordan får man fat i hende?

Pft

Skrevet
  • Author

Hun plejer/plejede vist at være på mindst hver anden uge. Skal måske bare holde ekstra godt øje, væbne mig med tålmodighed og slå til, når lejligheden byder sig. Forhåbentligt...

Skrevet
Alcacer skrev, for 1 minut siden:

Hun plejer/plejede vist at være på mindst hver anden uge. Skal måske bare holde ekstra godt øje, væbne mig med tålmodighed og slå til, når lejligheden byder sig. Forhåbentligt...

Det er jo efterårsferie...

Sidste gang hun stoppede, der sagde hun vist "pænt farvel" inden :) 

• 1 month later...
Skrevet
Alcacer skrev, den Saturday, October 15, 2016 at 21:01:

Nogen der ved, om Nadia er stoppet i Haderup? Hun har ikke været på menukortet et stykke tid.

Jeg ved også, at hun huserer/har huseret i Ålleren. Men mere præcist hvor? Og hvordan får man fat i hende?

Pft

Hun er der vist igen. 

http://haderuppigerne.dk/datoer/

Skrevet
  • Author

Yes, har set det:D

Men tak for heads up.

• 5 months later...
Skrevet

Nadia er stadig i Haderup, og jeg har lige haft glæden af at besøge hende. Hun er en af de smukkeste glædespigerne jeg har besøgt, og når hun så samtidig giver en top oplevelse. Så er der bare ikke noget at betænke sig på. Afsted igen.

kan absolut anbefales.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.