Hop til indhold
Sexy_Joe

Sexferie i Asien ? Men Hvor ?

Recommended Posts

Hej alle

Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal til Australien i december , men inden da vil jeg gerne forkæle mig selv og tage på en " kneppe ferie " hvor det udelukkende handler om piger og sex . Men da jeg skal mellemlande og kan vælge en af de nedenstående lande , vil jeg bruge en uge til at slappe af , nyde livet og bare nyde sex nonstop :-)  Men da jeg aldrig har været i Asien , vil jeg høre hvor der er bedst. Det skal selvfølgelig være billigere end f.eks besøge pige i DK. Jeg har læst en del herinde men kan ikke rigtig finde ud af det , da det er første gang jeg skal opleve en sexferie. Det eneste jeg har styr på , er at tage masser af kondomer med. :-)

De lande jeg kan mellemlande i forbindelse med rejse til Australien er : Thailand , Singapore , Fillipinerne , Malaysia .

Hvor vil i anbefale ? Og lige en anden ting.. Jeg er mørk i huden , da jeg er adopteret barn , så det skal også være sted , hvor pigerne tager i mod sådan nogen. Haha 

Jeg ser frem til at høre fra jer..

Tusind tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sexy_Joe skrev, 1 time siden:

Hej alle

Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal til Australien i december , men inden da vil jeg gerne forkæle mig selv og tage på en " kneppe ferie " hvor det udelukkende handler om piger og sex . Men da jeg skal mellemlande og kan vælge en af de nedenstående lande , vil jeg bruge en uge til at slappe af , nyde livet og bare nyde sex nonstop :-)  Men da jeg aldrig har været i Asien , vil jeg høre hvor der er bedst. Det skal selvfølgelig være billigere end f.eks besøge pige i DK. Jeg har læst en del herinde men kan ikke rigtig finde ud af det , da det er første gang jeg skal opleve en sexferie. Det eneste jeg har styr på , er at tage masser af kondomer med. :-)

De lande jeg kan mellemlande i forbindelse med rejse til Australien er : Thailand , Singapore , Fillipinerne , Malaysia .

Hvor vil i anbefale ? Og lige en anden ting.. Jeg er mørk i huden , da jeg er adopteret barn , så det skal også være sted , hvor pigerne tager i mod sådan nogen. Haha 

Jeg ser frem til at høre fra jer..

Tusind tak. 

Jeg har været alle fire steder, og oplevet sex der.

Alt efter hvad der sker I Thailand og den natonale sorg - så vil jeg nok klart anbefale Thailand - udvlaget er klart størst der, mulighederne og tilgængeligheden er meget stor, priserne er lave. super god service.

Alternativet vil i mine øjne være Fillipinerne, som har meget af de de samme fordele, men tilgængeligheden er knap så god, prisniveauet er nogenlunde det samme som Thailand, måske lidt billigere i Manila end i Bangkok.

Både Kuala Lumpur og Singapor er tilgængeligheden væsentlig dårligere og prisniveauet højere, og personligt synes jeg også at servicen er væsentlig dårligere disse to steder.

RIGTIG GOD TUR, uanset hvor du ender med at mellemllande

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
legesyg skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været alle fire steder, og oplevet sex der.

Alt efter hvad der sker I Thailand og den natonale sorg - så vil jeg nok klart anbefale Thailand - udvlaget er klart størst der, mulighederne og tilgængeligheden er meget stor, priserne er lave. super god service.

Alternativet vil i mine øjne være Fillipinerne, som har meget af de de samme fordele, men tilgængeligheden er knap så god, prisniveauet er nogenlunde det samme som Thailand, måske lidt billigere i Manila end i Bangkok.

Både Kuala Lumpur og Singapor er tilgængeligheden væsentlig dårligere og prisniveauet højere, og personligt synes jeg også at servicen er væsentlig dårligere disse to steder.

RIGTIG GOD TUR, uanset hvor du ender med at mellemllande

Cambodja er en mulighed, selv om du ikke rejser igennem landet, men skal tage en afstikker. Det cambodjanske samfund er ikke så strømlinet som det thailandske, der bliver ikke gjort så meget rent på gaderne, men det kan være meget spændende og anderledes. Og pigerne er billigere, og der er mange meget flotte vietnamesere tilgængeligt.

Man skal være lidt mere opmærksom omkring sikkerhed, end i Thailand, Malaysia, og i Singapore. Det er mit indtryk at man på Filippinerne skal begynde lidt forfra ud fra hvad man ellers kender til.

Priserne er ofte det halve af hvad de er i Thailand, og 20% af hvad man skal betle i Singapore. Hovedstaden Phnom Penh og badebyen Sihanoukville er de mest oplagte når det gælder købesex. Men jeg har aldrig haft problemer hvad det angår, det samme gælder mange af mine venner og bekendte.

Din mørke hud? I Cambodja er det pengene der tæller, og evt pikstørrelsen, nogle piger er ikke så erfarne. Hvis du bruger lidt tid på forberedelse kan du få nogle meget spændende oplevelser for fra 15 US dollars og op. Og Cambodja er billigere at være turist i end de andre lande, Filippinerne undtaget.

Ups. Der er også Indonesien, som er aldeles fantastisk. Du kan tage færgen over til øen Batam fra Singapore. Jeg overvejer selv at gense Batam i den kommende vinter. Max to timers sejllads. Jeg har haft meget stor glæde af Batam og deres prostituerede gennem årene. Send en pm hvis du vil vide mere. 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til jeres input.. Jeg hælder også mest til Thailand , men efter det der er sket forleden er jeg blevet mere skeptisk. Ved ikke om jeg tør , når landet har erklæret landesorg. Om det har stor betydning for sex industrien. Jeg har også hørt en del om Pattaya , som også er en mulighed , men er deres priser billigere end Bangkok og hvordan kommer man bedst og nemmest dertil ? 

Desuden hvad er gennemsnit prisen for f.eks en time med en pige ? Og hvad er barfine , ladydrinks , ST og LT.. ?. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sexy_Joe skrev, for 5 timer siden:

Tak til jeres input.. Jeg hælder også mest til Thailand , men efter det der er sket forleden er jeg blevet mere skeptisk. Ved ikke om jeg tør , når landet har erklæret landesorg. Om det har stor betydning for sex industrien. Jeg har også hørt en del om Pattaya , som også er en mulighed , men er deres priser billigere end Bangkok og hvordan kommer man bedst og nemmest dertil ? 

Desuden hvad er gennemsnit prisen for f.eks en time med en pige ? Og hvad er barfine , ladydrinks , ST og LT.. ?. 

Du skal ikke være så bange for Thailand, det er ganske fredeligt - også nu. Jeg har lige talt med mine venner i Thailand, og selvfølgelig er det anderledes, men "life goes on" - og sexindustrien er nok det sidste som bliver rigtig påvirket af det.

Der kører minibus fra bustreminalen ved lufthavnen og direkte til Pattaya, men ellers er en taxt ganske billig, jeg husker det som ca 250-300 DKK for de to timer til Pattaya, men spørg inden. Du kan også spørge dit hotel, på mail inden at du rejser hjemmefra, om de kan arrangere at samle dig op i lufthavnen.

Bangkok og Pattaya er meget forskelligt, så det er svært at sige hvor det er billigst, det er nok det samme - Jeg regner normalt 400-500 kr for 90 min incl alt og omkring det dobbelte for all night - men det kan variere meget

HUSK - det er meget vigtigt at du som minimum har booket første overnatning i Thailand hjemmefra - ellers kommer du ikke igennem paskontrollen i Bangkok

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Sexy_Joe skrev, for 7 timer siden:

Tak til jeres input.. Jeg hælder også mest til Thailand , men efter det der er sket forleden er jeg blevet mere skeptisk. Ved ikke om jeg tør , når landet har erklæret landesorg. Om det har stor betydning for sex industrien. Jeg har også hørt en del om Pattaya , som også er en mulighed , men er deres priser billigere end Bangkok og hvordan kommer man bedst og nemmest dertil ? 

Desuden hvad er gennemsnit prisen for f.eks en time med en pige ? Og hvad er barfine , ladydrinks , ST og LT.. ?. 

Der er et meget solidt lille taxiselskab i Pattaya, som kan hente dig i lufthavnen til en fast pris. Det er "Mr. T" som du kan Google og ringe eller skrive til. Du kan få prisen når du er i kontakt med dem. Chaufføren vil stå i Lufthavnen med et skilt med dit navn på.

Hvis der bliver politisk ballade i Thailand, sker det i bestemte områder som er meget nemme at undgå. Politisk konflikt er noget du skal se på TV, ikke selv deltage i :-D, bare hold dig væk fra balladen. Jeg satte et link ind i en tråd om den thailandske majestæts død, hvor du kan følge udviklingen.

Zeus har skrevet nogle begyndertråde om Pattaya, som du kan søge enten her eller via Google.

Undgå de dyreste hoteller- der kan du få problemer med at tage pigerne med på værelset uden at skulle betale ekstra. Når du booker ind, så sig at du er to personer, at din kæreste kommer senere, så får hun gratis breakfast med dig. :-D

God tur.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også anbefale Pattaya, som ny sexturist. Priserne er lave tænker ikke kun på pigerne, men også leve omkostninger. Hoteller kan findes i alle pris lag.

Kan anbefale Apex mener 600 bath. Det er ok til prisen girl frenly. betyder du skal ikke betale ekstra, for at tage piger med. Ligger dejligt central midt på sekond road.

https://www.tripadvisor.dk/Hotel_Review-g293919-d552751-Reviews-s1-Apex_Hotel-Pattaya_Chonburi_Province.html

 

Redigeret af surfingsam

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen

Har nu langt om længe valgt Bangkok som min destination. Så nu skal jeg til at vælge hotel , og vil derfor høre jer , hvilke hotel jeg skal vælge . Det skal selvfølgelig være guest friendly , gerne et godt beliggenhed i forhold til alle sjove steder , billigt og et sikkert hotel . De må gerne have nem transport mulighed til og fra lufthavnen. 

Håber på jeres hjælp. 

Og tak for jeres input til mit valg.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Sexy_Joe skrev, for 3 timer siden:

Hej igen

Har nu langt om længe valgt Bangkok som min destination. Så nu skal jeg til at vælge hotel , og vil derfor høre jer , hvilke hotel jeg skal vælge . Det skal selvfølgelig være guest friendly , gerne et godt beliggenhed i forhold til alle sjove steder , billigt og et sikkert hotel . De må gerne have nem transport mulighed til og fra lufthavnen. 

Håber på jeres hjælp. 

Og tak for jeres input til mit valg.. :-)

Der er gode svar i flere af de tråde Zeus lavede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg søgte på Google med Zeus Thailand Bangkok Pattaya Hotel

hvis du søger på - eroguide.dk hotel Bangkok - kommer der helt sikkert nogle bud.

Hold dig indenfor Sukhumwit road fra soi 1 op til Soi 25, Soi betyder sidegade. Jeg bor selv i Soi4 / Soi Nana når jeg er der.

God tur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

En lille rettelse. Soi betyder vej på thai, og hvis Soi har et nummer (som Sukhumwit Soi 8), har det betydningen sidevej. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kender godt hotel i bangkok , som har bar på selve hotel eller hvor piger selv kommer og hænger ud , i håb om finde kunder.. Det jeg tænker på er at jeg ikke behøver gå ud for at finde en pige , men bare kan finde i nærheden af selve hotellet. :-). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sexy_Joe skrev, for 6 timer siden:

Nogen der kender godt hotel i bangkok , som har bar på selve hotel eller hvor piger selv kommer og hænger ud , i håb om finde kunder.. Det jeg tænker på er at jeg ikke behøver gå ud for at finde en pige , men bare kan finde i nærheden af selve hotellet. :-). 

Jeg kender ikke eet sådanne hotel - men du går også virkelig glip af det ægte thailandske GP-liv, hvis du vælger at gøre det på den måde

Thailand/Bkk er super nemt at færdes i, bare du altid har en seddel med hotellets navn og adresse, som du kan vise til taxi eller tuktuk, hvis at du farer vild. 

og selv det er faktisk svært (at fare vild altså)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...