Hop til indhold
Blueberry

Hot Renata, just for you. Just perhaps, that is.

Recommended Posts

Jeg ville have besøgt Sonja idag, men hun må have lukket ned igår, så jeg endte hos Renata på Bellahøj/Brønshøj istedet (LINK).

Ingen problemer med at lave aftale på SMS, og hun var parat da jeg kom. Billederne er måske også taget af hende, men det er nok 3-4år, 5-7kg og evt en fødsel siden.

Jeg husker også kun den nederste tusch. Så jerenata.jpgg nøjedes med 15 minutter.

Renata talte kun tysk, men det gik da at få aftalt fransk uden, hvilket hun gjorde fint om end lidt hurtigt. Imens kærtegnede jeg hendes faste, glatte numse og inderlår og blev belønnet med et par klynk. Dette blev forstærket, da jeg rørte hendes (lidt brugte) bryster. Jeg fik lov selv at montere et medbragt kondom, og inden jeg nåede at gøre noget havde hun lagt sig på alle fire og strittede måsen lige op til mig. Ikke så lille og fin som på billedet, men ej heller dårlig. Jeg fik lov at kneppe igennem både bagfra og forfra, og måske kom hun undervejs, men med kun 15 minutter kunne jeg ikke gå så meget op i det. Imidlertid følte jeg intet hastværk, så det var jo fint nok. Jeg blev færdig og fik de sædvanlige våd og tørservietter, mens Renata "klædte sig på" igen.

For de 400kr var det OK, og Renata lavede faktisk ingen fodfejl, men da billederne ikke er helt retvisende, er der ingen fare for gentagelse. Min præference går i den mere nipsede retning.

Redigeret af Blueberry
link indsat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...