Cupido6 374 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, 1 time siden: Brændenældekrænsen -giver en stikkende langtidsvarende fornemmelse, på med havehandsker, flet en krans/lille ring SF brændneller, kør penis igennem citronen - vådt og pirrende (især god efter forslag 1): skær enderne af en citron, pres en finger igennem kødet, kør derefter penis igennem. Vandmelonen - som ægte samleje. Skær top og bund af en vandmelon, så den kan stå selv, læg dig over den og knep den. the Cherry pie - for nærmere beskrivelse, se American pie Skriv hvis du har brug for flere Du er sej og har humor Det ku være fedt at se det afprøvet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Pys 29 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 1 minut siden: AMEN FOR HULEN, er det ikke noget med, at man kan finde et rør i passende størrelse og lime grydsvampe inden i? (husk! Bløde side ud af!) Medmindre man har stålpik, så kan det være godt nok med den grove side ud af. Man bliver meget følsom, når man får slebet huden af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Oktober, 2016 Jeg fandt den! I skal bruge: 1 stk pringles rør 2 svampe 1 plastik handske Introducing: "Mrs. Pringles" ....YOU are welcome 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Pys 29 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 6 minutter siden: Jeg fandt den! I skal bruge: 1 stk pringles rør 2 svampe 1 plastik handske Og bubble wrap! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Oktober, 2016 Peter Pys skrev, Lige nu: Og bubble wrap! jaja, jeg ved ikke hvor vigtigt det er, men så igen, hvem elsker ikke bubblewrap? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Pys 29 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, Lige nu: jaja, jeg ved ikke hvor vigtigt det er, men så igen, hvem elsker ikke bubblewrap? Det er ikke nær så godt uden bubble wrap, Ida. Men jeg foretrækker et tykkere rør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Oktober, 2016 Peter Pys skrev, for 1 minut siden: Det er ikke nær så godt uden bubble wrap, Ida. Men jeg foretrækker et tykkere rør. Nu flirter du bare stoop. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Pys 29 Skrevet 10. Oktober, 2016 For at komme tilbage til emnet, og hjælpe trådstarter: "Every man should be grapefruited" 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tass Skrevet 10. Oktober, 2016 @golfen4490 Jeg vælger at ta udgangspunkt i at spørgsmålet var ment seriøst?! En meget pirrende hjælp til onani uanset om man er alene eller sammen med en partner, er Tenga 3Dhttp://www.sinful.dk/catalogsearch/result/?q=tenga+3d Fik en sjov aften med introduktion af produktet, en helt ny oplevelse at der ikke kun var legetøj til pigen med i legen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Oktober, 2016 ja jeg videreudviklede min citron teori ud fra grapefruitteorien.. tænkte citron ville gi lidt ekstra "Zing".. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Oktober, 2016 Peter Pys skrev, for 4 minutter siden: Det er ikke nær så godt uden bubble wrap, Ida. Men jeg foretrækker et tykkere rør. Jamen så har jeg måske set dig nede i fitness... der var engang en, med et vedhæng som lignede en gren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Pys 29 Skrevet 10. Oktober, 2016 (edited) Ida sunshine skrev, for 1 minut siden: ja jeg videreudviklede min citron teori ud fra grapefruitteorien.. tænkte citron ville gi lidt ekstra "Zing".. Would you grapefruit me? (Not allergic) Redigeret 10. Oktober, 2016 af Peter Pys Typo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Pys 29 Skrevet 10. Oktober, 2016 holstebronx skrev, for 1 minut siden: Jamen så har jeg måske set dig nede i fitness... der var engang en, med et vedhæng som lignede en gren Nej, det var ikke mig, så. Min er mere som en træstamme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Oktober, 2016 Peter Pys skrev, for 1 minut siden: Nej, det var ikke mig, så. Min er mere som en træstamme. Fedt nok med tilhørende spætte ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Pys 29 Skrevet 10. Oktober, 2016 holstebronx skrev, Lige nu: Fedt nok med tilhørende spætte ? Nej, med arbejdshandsker og trillebør. Jeg skal jo på arbejde og hjem igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Oktober, 2016 Peter Pys skrev, for 1 minut siden: Nej, med arbejdshandsker og trillebør. Jeg skal jo på arbejde og hjem igen. holstebronx skrev, for 2 minutter siden: Fedt nok med tilhørende spætte ? Ok skal vi ikke lige komme tilbage på rette spor? http://buildavagina.com/ Fantastisk hjemmeside, kommer også med råd til hvordan i kan stramme jeres vagina. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Pys 29 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 1 minut siden: Ok skal vi ikke lige komme tilbage på rette spor? http://buildavagina.com/ Fantastisk hjemmeside, kommer også med råd til hvordan i kan stramme jeres vagina. Jeg har faktisk sådan én af de der Fleshlights Det føles ikke rigtigt ... apropos chatten pt. om malkemaskiner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13996 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 25 minutter siden: Jeg fandt den! I skal bruge: 1 stk pringles rør 2 svampe 1 plastik handske Pas nu på at du ikke gør dig selv arbejdsløs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Oktober, 2016 Tass skrev, for 13 minutter siden: @golfen4490 Jeg vælger at ta udgangspunkt i at spørgsmålet var ment seriøst?! En meget pirrende hjælp til onani uanset om man er alene eller sammen med en partner, er Tenga 3Dhttp://www.sinful.dk/catalogsearch/result/?q=tenga+3d Fik en sjov aften med introduktion af produktet, en helt ny oplevelse at der ikke kun var legetøj til pigen med i legen. Jeg læste engang en anmeldelse på eb.dk, hvor de vist nok konkluderede at det var gode produkter, men at hånden stadig var det bedste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Oktober, 2016 Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden: Pas nu på at du ikke gør dig selv arbejdsløs Jeg har overvejet det, og du har ret.. Jeg føler mig faktisk en smule truet af Mrs. Pringles.. men..Det går nok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 10. Oktober, 2016 Peter Pys skrev, for 28 minutter siden: apropos chatten pt. om malkemaskiner Pys, what happens in chatroom stays in chatroom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13996 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 19 minutter siden: Jeg har overvejet det, og du har ret.. Jeg føler mig faktisk en smule truet af Mrs. Pringles.. men..Det går nok Ja, onani bliver lidt kedeligt i længden og må piftes op med lidt af den ægte vare indimellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onlybeas 62 Skrevet 10. Oktober, 2016 Glemte helt Squash'en sorry Du udhuler faktisk bare en squash og så kan du ellers bare stikke pikkemanden ind.. Den er meget brugt.. Især i det vestlige Danmark.. Ved ikke hvorfor, men der har de virkelig taget den til sig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 10. Oktober, 2016 Squash er da den mest kedelige grøntsag man kan finde. Det kan da kun gå galt, hvis man bruger den til sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 11. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 16 timer siden: Den skal vist ganske kort i microovnen inden Kan den bruges mere end 1 gang ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg