golfen4490 9 Skrevet 10. Oktober, 2016 Kære brødre. Er der nogen der har nogle tip til onani, da jeg er ved at løbe tør for ideer, og godt kan bruge nogle friske input. Lidt af hvert og gerne lidt kinky. Bruger i jeres koners undertøj,sko,strømper eller dildo og evt. hvordan ?? Glæder mig til en masse gode ideer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 486 Skrevet 10. Oktober, 2016 Sæt dig på venstre hånd en 10-15 minutter til den er følelsesløs. Brug så den til at onanere, det kaldes "Den fremmede". BB 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Oktober, 2016 Brændenældekrænsen -giver en stikkende langtidsvarende fornemmelse, på med havehandsker, flet en krans/lille ring SF brændneller, kør penis igennem citronen - vådt og pirrende (især god efter forslag 1): skær enderne af en citron, pres en finger igennem kødet, kør derefter penis igennem. Vandmelonen - som ægte samleje. Skær top og bund af en vandmelon, så den kan stå selv, læg dig over den og knep den. the Cherry pie - for nærmere beskrivelse, se American pie Skriv hvis du har brug for flere 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onlybeas 62 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 1 minut siden: Brændenældekrænsen -giver en stikkende langtidsvarende fornemmelse, på med havehandsker, flet en krans/lille ring SF brændneller, kør penis igennem citronen - vådt og pirrende (især god efter forslag 1): skær enderne af en citron, pres en finger igennem kødet, kør derefter penis igennem. Vandmelonen - som ægte samleje. Skær top og bund af en vandmelon, så den kan stå selv, læg dig over den og knep den. the Cherry pie - for nærmere beskrivelse, se American pie Skriv hvis du har brug for flere Enig med Ida.. Jeg bruger ret tit Vandmelonen Især dem fra Spanien.. Det er som om de har en ekstra sugende effekt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Oktober, 2016 onlybeas skrev, Lige nu: Enig med Ida.. Jeg bruger ret tit Vandmelonen Især dem fra Spanien.. Det er som om de har en ekstra sugende effekt.. Den skal vist ganske kort i microovnen inden 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onlybeas 62 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, Lige nu: Den skal vist ganske kort i microovnen inden Det sagde min nabo godt nok, men helt ærligt så troede jeg han tog pis på mig tak Ida.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
golfen4490 9 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida Sunshine, kan altid bruge flere ideer i den katagori Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 8 minutter siden: Brændenældekrænsen -giver en stikkende langtidsvarende fornemmelse, på med havehandsker, flet en krans/lille ring SF brændneller, kør penis igennem citronen - vådt og pirrende (især god efter forslag 1): skær enderne af en citron, pres en finger igennem kødet, kør derefter penis igennem. Vandmelonen - som ægte samleje. Skær top og bund af en vandmelon, så den kan stå selv, læg dig over den og knep den. the Cherry pie - for nærmere beskrivelse, se American pie Skriv hvis du har brug for flere Hmm... en roulade ? og så pakket ind i stanniol for ligesom at holde på formerne, lidt ala en rulle kebab man kan vel købe sådan et plastisk spyd til franske hotdogs, så man lige laver et hul. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Oktober, 2016 holstebronx skrev, for 12 minutter siden: Hmm... en roulade ? og så pakket ind i stanniol for ligesom at holde på formerne, lidt ala en rulle kebab man kan vel købe sådan et plastisk spyd til franske hotdogs, så man lige laver et hul. Det er min professionelle vurdering at en roulade vil være for skrøbelig, men jeg kan godt li tanke gangen over i "baked goods" afdelingen.. Derudover tænker jeg at en rå, udhulet, let opvarmet flæskesteg måske kan gi en ok naturtro oplevelse? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 1 minut siden: Det er min professionelle vurdering at en roulade vil være for skrøbelig, men jeg kan godt li tanke gangen over i "baked goods" afdelingen.. Derudover tænker jeg at en rå, udhulet, let opvarmet flæskesteg måske kan gi en ok naturtro oplevelse? Rå mad appellerer ikke lige til min tankegang Måske noget flødebolle skum, af en slags ?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Oktober, 2016 holstebronx skrev, for 3 minutter siden: Rå mad appellerer ikke lige til min tankegang Måske noget flødebolle skum, af en slags ?! hm.. ville det kunne skabe nok friktion? lagkage måske? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 1 minut siden: hm.. ville det kunne skabe nok friktion? lagkage måske? Ja lagkage eller lagkage creme så bliver døren nok ikke åbnet, hvis det ringer på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Oktober, 2016 golfen4490 skrev, 1 time siden: Kære brødre. Er der nogen der har nogle tip til onani, da jeg er ved at løbe tør for ideer, og godt kan bruge nogle friske input. Lidt af hvert og gerne lidt kinky. Bruger i jeres koners undertøj,sko,strømper eller dildo og evt. hvordan ?? Glæder mig til en masse gode ideer Nylon strømper Var der ikke engang noget med diverse filletter fra køledisken ? noget med brus...hvordan fanden det så lige skal foregå hvis man er alene ved jeg ikke ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Oktober, 2016 Støvsugeren er vist og god, især hvis man kan indstille på sugeevne.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 4 minutter siden: Støvsugeren er vist og god, især hvis man kan indstille på sugeevne.. Den har jeg så aldrig helt forstået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13996 Skrevet 10. Oktober, 2016 (edited) holstebronx skrev, for 9 minutter siden: Var der ikke engang noget med diverse filletter fra køledisken ? Mener en ven mente at frisk lever skulle være det bedste. Min favorit er en fræk og lækker camgirl, nogle hårbånd eller gummielastikker og masser af spyt Redigeret 10. Oktober, 2016 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Oktober, 2016 ok.. Nu kaster jeg bare lige den her "out there", måske jeg tager fejl men.. ..Brystpumpe? evt. letter omstruktureret? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Pys 29 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 6 minutter siden: Støvsugeren er vist og god, især hvis man kan indstille på sugeevne.. Det er ikke så godt, hvis man har en tyk Peder. Det er ikke sjovt at sidde fast i sådan en fætter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 3 minutter siden: ok.. Nu kaster jeg bare lige den her "out there", måske jeg tager fejl men.. ..Brystpumpe? evt. letter omstruktureret? Google, google...måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Oktober, 2016 Peter Pys skrev, for 2 minutter siden: Det er ikke så godt, hvis man har en tyk Peder. Det er ikke sjovt at sidde fast i sådan en fætter. ..well hello there.. WINK WINK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13996 Skrevet 10. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 15 minutter siden: .Brystpumpe? evt. letter omstruktureret? Hvorfor - mange overvægtige mænd har større patter end de fleste kvinder med naturlige bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Oktober, 2016 Jernsvinet skrev, Lige nu: Hvorfor - mange overvægtige mænd har større patter end de fleste kvinder med naturlige bryster Hvor er din vision? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Oktober, 2016 Yoga drenge... Yoga! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 10. Oktober, 2016 (edited) Jernsvinet skrev, for 22 minutter siden: Mener en ven mente at frisk lever skulle være det bedste. Ligges på en radiator der står til stue temperatur i en 10-20 minutter inden brug. Den kan også varmes i micro-ovn... men lad den køle, da væsken i kødet er noget varmere end kødet umiddelbart er og det bliver presset ud ved voldsom onani... ret surt at ramme klimaks og få en 1. grads på pikkemanden. Leveren kan tilberedes og serveres efter brug da kødets tekstur holder til en hårdhændet behandling. Redigeret 10. Oktober, 2016 af Sparkster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Oktober, 2016 AMEN FOR HULEN, er det ikke noget med, at man kan finde et rør i passende størrelse og lime grydsvampe inden i? (husk! Bløde side ud af!) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg