Guest sugarshooter Skrevet 10. Oktober, 2016 hey, har afgjort med mig selv at i denne uge skal jeg købe mig en dejlig tur med banditten i numsen på en skøn GP. Men jeg er ikke helt sikker på hvad man kan forvente, hvis jeg f.eks. bestiller en time med flere udløsninger, og tillægget for anal, er det så fair at forvente to ture i to’eren? Jeg ved jo godt at det ikke er en maskine jeg besøger, og det skal da også siges at jeg ikke har en kæmpe hævner mellem benene, men en gennemsnitsstørrelse. Personligt synes jeg det er frækt lige at kæle for hende, lige lade tungen gå på opdagelse og bløde op med en finger og noget glidelse - og meget gerne se hende tage en af hendes egne fingre op, men det er vel noget man aftaler med den individuelle GP? Hvad er jeres erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 10. Oktober, 2016 (edited) Ja.. Nu ved jeg ikke lige hvor Clara er blevet af, men flotte Alexandra tager også græsk. Er det ikke mest græsk som afslutning?Det mener jeg.. Clara/Kira mener jeg godt kunne glide sine egne fingere lidt ind og ud af 2'ern, men hvor er hun nu? Edit: Hun er hos Vordingborg pigerne, men, hvis du ringer til Sexyclub i Søborg mon ikke hun måske vender tilbage dertil? Det lykkedes for mig, at give hende flere omgange græsk da jeg ringede og hun vendte hun tilbage til SC for at få noget "Sport i 2'eren" (Gammelt udtryk! Sorry!) Redigeret 10. Oktober, 2016 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1868 Skrevet 13. Oktober, 2016 Der er efterhånden mange dejlige GP, som har anal med på kortet. Så forhør om 2 sprøjt i hulen nummer 2. Har lige læst at @SEXY JASMIN HERLEV kalder sig anal prinsesse tror jeg det var, så mon ikke du kan "få" hvad du lyster der. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 222 Skrevet 14. Oktober, 2016 Clara? Prøv at kigge hos mon cherie L Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 17. Oktober, 2016 Tak for tipsne Var forbi til, desværre alt for kort, røvtur hos Valeria, men må ud og prøve nogle flere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg