Hanshj 236 Skrevet 7. Oktober, 2016 Hej For et stykke tid siden besøgte jeg Luna Star hos Kolding Stjernepigerne. http://www.kolding-stjernepigerne.dk/pigerne/luna/ Det var mit første besøg hos netop Kolding stjernepigerne. Jeg havde læst noget blandet omkring stedet herinde. Men jeg synes at det lå dejligt diskret med at man kan komme ind fra vejen bag huset. Stedet var rent og pænt. Savnede dog et lagen på sengen i stedet for håndklæde. Telefondamen lukkede mig ind da jeg ringede på døren. Tiden havde jeg bestilt i telefonen et par timer tidligere. Efter et bad blev jeg vist ind i rummet og kort tid ankom Luna. Jeg betalte for en time. Luna så lidt anderledes ud end jeg havde forestillet mig. Hun har lidt flere tattoos end jeg havde gættet på. Men det er ingen tvivl om at det er hende på billederne. Hun er høj og slank med nogle dejlige ungpige bryster. Desuden er hun meget sporty. I selve legen var hun meget til stede og den stod på kys, dansk, gensidig fransk og en fantastisk rygmassage. Hun er uden tvivl en dejlig pige - som er utrolig sød. Jeg vil give oplevelsen 4 stjerne ud af 5 stjerne. Hilsen Hans 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hansen69 19 Skrevet 13. Oktober, 2016 Kan kun skrive under på din anmeldelse. og sige positiv om hende. Besøgte hende for en lille uges tid siden i midtjylland, og vi havde en hyggelig stund. Muligvis de hurtigste 30min jeg har oplevet. Synes hun er en fræk lille petit, og det er bestemt heller ikke sidste gang jeg skal afgive hende et visit. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg