Hop til indhold
ommeren

Mørk sugarbabe kesa, 34 år

Recommended Posts

Efter en lille uge på sugardaters, havde jeg et ganske spændende møde med en afrikansk kvinde i dag....

Efter at jeg havde fået ordnet hendes radiatorer så de varmede igen (hell yeah), gik vi i soveværelset. Her stod den på afrikansk massage på ryggen, men heldigvis blev jeg da vendt om på et tidspunkt. 

Og ja, så fik vi sgu en dejlig omgang med det hele, selvom jeg måtte melde udsolgt alt for tidligt.

Jeg har spurgt hende om denne anmeldelse var ok, derfor bliver hun nævnt. 

Pris meget rimelig, i må tage den direkte med hende. Jeg fik tilbudt rabat pga radiatorerne, men afslog selvfølgelig som en sand sugardaddy.

jeg har en mail til hende, som efter aftale med hende kan gives til mænd herinde. Men jeg tænker sgu at jeg kun sender hvis man har været aktiv i længere tid og har skrevet flere indslag (gerne om sugarbabes)

For mig bliver det helt sikket en 

ommeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. Hende gad jeg godt prøve...har hang til mørke piger...

har tidligere været aktiv på sugar...med en enkelt god oplevelse som resultat. Tænker hun stadig findes der....

så vil gerne have mail 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Hvad er Afrikansk massage? Er det anderledes end ganske almindelig massage?

Det lader til at hun fik ordnet en del VVS arbejde, både radiatorerne og derefter fik "lagt rør ind" ;-)

Link til sugarbabe kesa fra Randers https://sugardaters.dk/show?alias=sugarbabe+kesa

J<eg vil da meget gerne have hendes mail, hun ser meget smuk og smilende ud og jeg bor heller ikke langt fra hende.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 10 timer siden:

Efter en lille uge på sugardaters, havde jeg et ganske spændende møde med en afrikansk kvinde i dag....

Efter at jeg havde fået ordnet hendes radiatorer så de varmede igen (hell yeah), gik vi i soveværelset. Her stod den på afrikansk massage på ryggen, men heldigvis blev jeg da vendt om på et tidspunkt. 

Og ja, så fik vi sgu en dejlig omgang med det hele, selvom jeg måtte melde udsolgt alt for tidligt.

Jeg har spurgt hende om denne anmeldelse var ok, derfor bliver hun nævnt. 

Pris meget rimelig, i må tage den direkte med hende. Jeg fik tilbudt rabat pga radiatorerne, men afslog selvfølgelig som en sand sugardaddy.

jeg har en mail til hende, som efter aftale med hende kan gives til mænd herinde. Men jeg tænker sgu at jeg kun sender hvis man har været aktiv i længere tid og har skrevet flere indslag (gerne om sugarbabes)

For mig bliver det helt sikket en 

ommeren

 

Må man spørge hvor i landet ? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
perperhansen skrev, for 4 timer siden:

Må man spørge hvor i landet ? :-)

Randers som jeg skrev i mit forrige indlæg. Klik på linket så kommer du til hendes profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have været der to gange nu, kan jeg bekræfte at hun er med på det HELE.....

også slug, sport i 2eren uden overtøj

god fornøjelse, smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friske skrev, for 25 minutter siden:

Efter at have været der to gange nu, kan jeg bekræfte at hun er med på det HELE.....

også slug, sport i 2eren uden overtøj

god fornøjelse, smiler

Ved du om hun kan sprøjte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, den 8/10/2016 at 04:33:

Tak for anmeldelsen. Hvad er Afrikansk massage? Er det anderledes end ganske almindelig massage?

Det lader til at hun fik ordnet en del VVS arbejde, både radiatorerne og derefter fik "lagt rør ind" ;-)

Link til sugarbabe kesa fra Randers https://sugardaters.dk/show?alias=sugarbabe+kesa

J<eg vil da meget gerne have hendes mail, hun ser meget smuk og smilende ud og jeg bor heller ikke langt fra hende.

Nogen der vil "hook" hende op med mig..

kommer igennem Randers imorgen og vil da gerne have en gang massage;)

Har skrevet til "afroditte":)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michael50
storslem skrev, den ‎25‎-‎10‎-‎2016 at 19:50:

Er der nogen der ved hvem der stalker hende?

Ja men måtte ikke oplyse navn og adresse her :-)

det blev slettet af admin..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er desværre ingen af ovenstående link der virker til hende mere, men det er jo måske pga af den person der stalker hende som der blev skrevet om. Sørgeligt nok ;-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...