Hop til indhold

Featured Replies

• Svar 55
  • Visninger 21.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg fik endelig besøgt Bee en formiddag.. Hold nu kæft, hun er dejlig (men det ved i jo allerede). Jeg syntes at hus og beliggenhed var perfekt... jeg kom en formiddag og der er jo ingen fortove

• Melder mig til koret af glade brødre der forguder denne skønhed. Hun er en underskøn lille heartbreaker  Jeg havde været til at møde i Helsingør og tænkte "hmmm! Bee er ikke langt herfra. Skulle m

• Jeg tror du får kvalitet ! har kun  læst gode ting ! alt held !! NB de skribenter der skriver !! Og så vil jeg holde selve agten for mig selv !! FUCK du skal da dele, det er hele iden med siden?

Postede billeder

Skrevet
jp skrev, den ‎13‎-‎10‎-‎2016 at 17:53:

Hej Blue man, ja nogle gange er 15 min ikke nok !! (og lang transport tid)

Tak for fint skriv.

Jeg ringer til hende. Jeg håber at hun taler dansk eller engelsk ellers bliver svært at få en adresse.

• 3 weeks later...
Skrevet

Det er lang tid siden jeg har været hos Bee, og jeg savner hende.

Mit dilemma er at jeg også er vild med Deer, men pengepungen rækker ikke til dem begge.

Er der nogle der har prøvet begge to, og hvis ja hvad er forskellen i deres performance?

• 4 weeks later...
Skrevet

Bee er nu i Søborg :)

Eksistentielt: "To be or not to (f...) Bee"

Det kan helt sikkert siges mere poetisk, men der er nu noget sandt over det :)

Hun kan virkelig sit håndværk. 

Jeg havde nok taget en pille for meget så der blev arbejdet hårdt for at nå til finalen. Den må vente, så nu er jeg fuldstændigt seksuelt tilfredsstillet, og har sparet noget seksuel energi op til den næste. 

Det må være ren win win.

EUwanker: Du har nok truffet dit valg. Jeg kender ikke Deer, men du går ikke galt i byen hos Bee. 

Skrevet

Hun er fandme LÆKKKKKKKKKER

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.