Hop til indhold
Bobbe

Sharks..... Debut på godt og ondt

Recommended Posts

Efter RIGTIG mange læste tråde på denne side, er det nu blevet min tur til at bidrage lidt. Havde i går muligheden for at slå et smut forbi Sharks i Darmstadt. Mit første besøg på en af de berømte FKK klubber, så det var derfor med en vis spænding og en hel del nervøsitet den unge mand trådte ind af døren, til hvad nogen vil kalde drømmeland. 

Som sagt var dette mit første besøg, så jeg prøvede at huske på nogle af alle de ting man er blevet advaret imod, men også rådet til, i nogle af de tidligere tråde. Vel ankommet bliver jeg spurgt i receptionen om det er min første gang, hvilket jeg bekræfter. Efter en kort introduktion og udlevering af håndklæde, kåbe, sandaler og nøgle går jeg ind i det store omklædningsrum og får en skyller. Der er mange mennesker denne onsdag. Det skyldes iflg. pigerne at entréen kun er 50 euro om onsdagen.

Baderummet er som sådan fint nok og ret stort, jeg syntes det er lidt nusset, men det er nok normalt når der er så mange mennesker. Efter endt bad bevæger jeg mig ind i barområdet. Jeg vil tro der er 70+ piger. Her er alle typer store som små. Blondiner og bruneter, store og små bryster. Kort sagt noget for enhver smag. Udvalget af piger syntes jeg ligger over middel. En samlet karakter på den gamle skala er vel omkring en 9er.

Jeg beslutter mig for at tage det roligt, med de mange læste tråde in mente, så jeg går ud og får lidt mad. Maden er ikke prangende men udmærket. Her sidder enkelte piger nogle med andre mænd og andre sidder med nogle af de andre piger...... Alle nøgne!. Efter maden tænker jeg at jeg vil finde et roligt sted med et godt overblik. Jeg går ovenpå og finder mig en liggestol med udsigt over klubben. Så langt så godt. Pludselig kommer der en og prikker mig på skulderen, det er vist en de fleste har stiftet bekendtskab med nemlig Silvana fra Italien. En lidt slidt dame sidst i 50erne med silikone i brysterne og kæmpe læber. Jeg har jo tidligere læst om hende så hende havde jeg i hvert fald ikke i sinde at røre. Vi snakker lidt, hun prøver at gejle lillemanden op. Jeg forklare at jeg lige skal slappe af efter en lang rejse og at jeg ikke er til noget lige nu. Hun siger så hun vil vente og trækker en stol hen ved siden af min, ligger hovedet på mine ben og tager fat om min pik. WTF tænker jeg. Vi snakker lidt videre og det er egentlig hyggeligt nok. Hun viser mig hendes fisse med pircing og det hele og tilbyder både det ene og det andet, men udadtil virker jeg ret kold. Jeg undskylder mig med at jeg skal på toilet, og slipper på den måde af ned hende. Resten af aftenen går med at undgå hende.

På vej nedenunder tænker jeg at jeg vil en tur i saunaen for at falde lidt ned, da jeg pludselig på vej derud bliver "overfaldet" af en ret flot mørkhåret pige. Fik ikke fat på navnet, men hun var fra Egypten. Hun fik mig hevet over i en sofa, hun var ret aggressiv og pludselig sad hende veninde ved siden af. Alle alarmklokker burde på dette tidspunkt ringe. Prøvede at lave aftale om en halv time med kys, gensidig fransk og sex, og det mener jeg nu også vi aftalte, men da vi kom på rum blev de ved med at ville opsælge og pludselig var der ikke kys og fisseslik med, så jeg tænkte bare fuck det, lærepenge. Jeg gad ikke diskutere med dem så det blev til blowjob, begge to på samme tid, hvilket sgu er ret frækt og bagfra med en af dem inden kanonen gik af på rekordtid. Dårlig start, men det skulle jo ske. 

Herefter besluttede jeg mig for at det var første og sidste gang. I den efterfølgende time tror jeg at jeg afviste omkring 20 piger, altså på en ordentlig måde. Jeg benyttede mig af jacuzzien og saunaen, og satte mig et mål for den næste pige. Fik et par colaer i baren, gik lidt rundt og studerede udvalget, og det var stort. Min næste pige skulle være køn, naboens datter agtig, have en sød og rolig udstråling, være blond og måtte gerne bære briller. Samtidig måtte hun gerne være ryger, da jeg syntes det er lidt frækt, selvom jeg er ikke ryger. Pludselig sad hun der. Vi kiggede på hinanden, sagde hej og jeg satte mig. Køn, blond, briller, dejlig udstråling, og ryger. (Tror 90% af pigerne ryger). Hun sagde hun hed Adela og kom fra Moldova. 31 år hvilket nok passer meget godt. Jeg var solgt! Eneste minus var nogle knap så flotte bryster, men personlighed og udsende opvejede så rigeligt dette. Vi snakkede og nussede lidt inden vi bestemte os for at gå på rum. 

Vi gik ovenpå og der var ventetid på rummene. Tiden blev brugt på at nusse og snakke lidt. Da vi kom på rum prøvede hun at opsælge lidt, men det afviste jeg. Vi kom desværre på et ikke ryger værelse. Jeg fortalte hende om en fantasi jeg har men den inkludere at pigen ryger så det var desværre ikke muligt. Vi nussede lidt, hun legede og slikkede lidt på lillemanden. Desværre var kyssene også kun tantekys. Vi snakkede om løst og fast inden jeg tilbød hende en massage, det ville hun gerne og jeg masserede hende i hvad der føltes som lang tid, inden jeg vendte hende om og begyndte at slikke hende. Hun sagde hun nød massagen, og det tror jeg på. Da jeg begyndte at slikke hende var hun allerede våd. Hun begyndte at stønne mere og mere og pressede hende fisse hårde og hårde mod min mund og tunge. Til sidst begyndte hun at ryste og hun klemte mit hoved mellem hendes ben inden hun blev helt afslappet, hun sagde det var RIGTIG dejligt og at hun kom. Det tror jeg på ellers er hun i hvert fald god til at fake. Nu tror jeg faktisk den aftalte tid var gået men jeg var jo ikke færdig endnu, så det blev til en gang superfransk og en ridetur med hende på toppen, naturligvis med brillerne på. Pyha det var frækt, manglede kun smøgen. Efter turen syntes hun jeg skulle komme tilbage i morgen og give hende en ny omgang massage, men det var desværre ikke muligt. Total damage 100 euro + 10 fordi hun var som hun var.

Dette var aftenens sidste tur. 4 timer efter ankomsten kørte jeg videre med en god oplevelse og ikke mindst lidt erfaring i kufferten. Kunne sagtens være blevet længere tid, men det må blive næste gang. Alt i alt var det vel som forventet. Lidt lærepenge og så derudaf. Fin klub med gode forhold, men kan alligevel ikke lade være at tænke på pigerne. Har sgu lidt ondt af dem, for inderst inde er det jo i virkeligheden ikke det de vil. Så drenge, de skal behandles med respekt.

PS. Beklager stavefejl og dårlig formulering, men indlægget er skrevet på mobilos.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Bobbe

Godt at du kunne bruge alt hvad du har læst af andres beretninger, og at du gik til dit første besøg med en realistisk forestilling om hvad du havde i vente.

Du har besøgt en klub, hvor pigerne synes at have været noget mere påtrængende over en kam, end du kunne være kommet ud for i så mange andre klubber.

Ja tag det som de lærepenge det er, og mislykket var besøget heldigvis ikke - ser frem til din næste beretning, så har du også noget at sammenligne med.

Der er ingen grund til at have ondt af pigerne, ikke mere end der kan være grund til på hotellet, og rundt omkring hvor man bliver betjent af personale i lavt løns job.

Det handler om hvad alternativet til jobbet i klubberne er, det kan være som stuepige, eller som frugtplukker i landbruget.

Kan og vil man acceptere jobbet i klubben, og vil man den langt højere indkomst i klubben, så er det et valg pigerne har truffet frem for usselt betalte job i hjemlandet, Tyskland eller Italien.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobbe skrev, den 6/10/2016 at 16:22:

....., men kan alligevel ikke lade være at tænke på pigerne. Har sgu lidt ondt af dem, for inderst inde er det jo i virkeligheden ikke det de vil. Så drenge, de skal behandles med respekt.

Pigerne skal som udgangspunkt altid behandles med respekt :)

Men jeg tror nu ikke at du behøves at have så ondt af dem. De er der for pengenes skyld og mange af dem har en efter skat indtægt som fx slår de fleste danske ejendomsmæglere. Til gengæld behøves de ikke at lyve og bedrage ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frej af Asgaard skrev, den 9/10/2016 at 19:05:

Pigerne skal som udgangspunkt altid behandles med respekt :)

Men jeg tror nu ikke at du behøves at have så ondt af dem. De er der for pengenes skyld og mange af dem har en efter skat indtægt som fx slår de fleste danske ejendomsmæglere. Til gengæld behøves de ikke at lyve og bedrage ;)

:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den 8/10/2016 at 21:20:

Du har besøgt en klub, hvor pigerne synes at have været noget mere påtrængende over en kam, end du kunne være kommet ud for i så mange andre klubber.

Ja, det er trælst, når pigerne er så påtrængende (også helt i modstrid med FKK-konceptet, hvor pigerne, som udgangspunkt ikke må kontakte mændene!) og man gang på gang må spilde sin energi på at undgå de mest påtrængende og finde på undskyldninger for ikke at komme på rum med dem - det giver ihvertfald ikke mig mere lyst til sex, da jeg derimod godt kan lide, at pigerne gerne må være lidt uopnåelige og at man skal gøre en indsats/flirte for at få dem med på Zimmer <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobbe skrev, den ‎06‎-‎10‎-‎2016 at 16:22:

PS. Beklager stavefejl og dårlig formulering, men indlægget er skrevet på mobilos.

Hej Bobbe,

Tak for en fin anmeldelse.

Stavning og formulering er helt OK. Vi har set meget værre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...