Hop til indhold
NoBS

En Dunning-Kruger effekt har sat sit spor på Eroguide

Recommended Posts

En polemisk selvudnævnt konge har forladt jer. Der er mere i skilderiet end det, der møder jeres øjne. Her er den psykiatriske afdeling - lige overfor McDonalds.

Dette er for dem, der kan se, at noget er galt - alle andre må stå i køen til kølige blikke fra muskelmænd. Bring frem jeres bedetæpper - vesten er i krise, og må bæres.

En marcipanesisk non tatoveret slange famler, de røde lejesvende lugter blod, en mesterkok er savnet. Jeg har modsat mig min egen kondemnering - trods K3 på loft og kælder.

I forurenet vand flyder malurt og blod. Kun få er så heldige at få flaske og nakkekam. Jeg skovler alle liv i vrang kategorier, alle vegne evadøtre falbydes, Lucifers prismærke 666

Del dette indlæg


Link til indlæg
Riesenschwanz skrev, for 3 minutter siden:

Wow - Så har jeg åbentbart været heldig. Jeg købte både rødvin og nakkekam i Føtex idag.

Nyd delene køligt og sprødt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
NoBS skrev, for 3 timer siden:

En polemisk selvudnævnt konge har forladt jer. Der er mere i skilderiet end det, der møder jeres øjne. Her er den psykiatriske afdeling - lige overfor McDonalds.

Dette er for dem, der kan se, at noget er galt - alle andre må stå i køen til kølige blikke fra muskelmænd. Bring frem jeres bedetæpper - vesten er i krise, og må bæres.

En marcipanesisk non tatoveret slange famler, de røde lejesvende lugter blod, en mesterkok er savnet. Jeg har modsat mig min egen kondemnering - trods K3 på loft og kælder.

I forurenet vand flyder malurt og blod. Kun få er så heldige at få flaske og nakkekam. Jeg skovler alle liv i vrang kategorier, alle vegne evadøtre falbydes, Lucifers prismærke 666

Amen to that brother! Lucky you, det var lige før jeg i lutter distraktion kom til at trykke på dit profilbillede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Nej nu står jeg af, gider ikke læse mere på det pis

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 8 timer siden:

Amen to that brother! Lucky you, det var lige før jeg i lutter distraktion kom til at trykke på dit profilbillede.

Hæ hæ hæ - man kunne ønske sig den ville give en lyd. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 8 timer siden:

Ok @jp    tak for kritikken ;)

Sorry Nobs det er for langhåret til mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 5 timer siden:

Kølig rødvin :?

Ja - alt andet er et misforstået dansk fænomen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 1 time siden:

Sorry Nobs det er for langhåret til mig

Sorry Preben Elkjær - ville gerne være mere tilgængelig, men sådan flyder Donau åbenbart ikke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 2 timer siden:

Sorry Preben Elkjær - ville gerne være mere tilgængelig, men sådan flyder Donau åbenbart ikke :D

Næ men prøver !! selv om jeg læste det 5 gange fik jeg ingen mening !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

1.

NoBS skrev, den ‎05‎-‎10‎-‎2016 at 20:49:

En polemisk selvudnævnt konge har forladt jer

Hvem er det ?

2.

NoBS skrev, den ‎05‎-‎10‎-‎2016 at 20:49:

mesterkok er savnet

Hvem er det ?

Hilsen JP

Resten giver ikke mig mening ?

Har du en fast liste ? Vil faktisk godt forstå dig savner "et grand af vanvid" her inde, men skriv så Preben Elkær ikke skal stille dumme spørgsmål !!!

NB kunne gætte men vil helst have det af hestens mule jp

Del dette indlæg


Link til indlæg
girl, curious skrev, for 5 timer siden:

@NoBS It it a serendipitous irony that you of all people should reference Dunning & Kruger.

Since you know me so well.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 6 timer siden:

1.

Hvem er det ?

2.

Hvem er det ?

Hilsen JP

Resten giver ikke mig mening ?

Har du en fast liste ? Vil faktisk godt forstå dig savner "et grand af vanvid" her inde, men skriv så Preben Elkær ikke skal stille dumme spørgsmål !!!

NB kunne gætte men vil helst have det af hestens mule jp

1. Tror jeg tænkte på Elvis.

2. Fik stavet for hurtigt - det skulle have været en seksuel reference - mestercock

Men ellers jp - enhver fortolkning er accepteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

By the way @girl, curious  on the subject irony. It seems that your curiosity can fit inside a proton, and still leave room for an ecco.

As you might know it was curiosity that killed the Kerouac cat, but I'm guessing that you are in no immediate danger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...