NoBS 1078 Skrevet 5. Oktober, 2016 En polemisk selvudnævnt konge har forladt jer. Der er mere i skilderiet end det, der møder jeres øjne. Her er den psykiatriske afdeling - lige overfor McDonalds. Dette er for dem, der kan se, at noget er galt - alle andre må stå i køen til kølige blikke fra muskelmænd. Bring frem jeres bedetæpper - vesten er i krise, og må bæres. En marcipanesisk non tatoveret slange famler, de røde lejesvende lugter blod, en mesterkok er savnet. Jeg har modsat mig min egen kondemnering - trods K3 på loft og kælder. I forurenet vand flyder malurt og blod. Kun få er så heldige at få flaske og nakkekam. Jeg skovler alle liv i vrang kategorier, alle vegne evadøtre falbydes, Lucifers prismærke 666 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 5. Oktober, 2016 Wow - Så har jeg åbentbart været heldig. Jeg købte både rødvin og nakkekam i Føtex idag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 5. Oktober, 2016 Riesenschwanz skrev, for 3 minutter siden: Wow - Så har jeg åbentbart været heldig. Jeg købte både rødvin og nakkekam i Føtex idag. Nyd delene køligt og sprødt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 5. Oktober, 2016 NoBS skrev, for 3 timer siden: En polemisk selvudnævnt konge har forladt jer. Der er mere i skilderiet end det, der møder jeres øjne. Her er den psykiatriske afdeling - lige overfor McDonalds. Dette er for dem, der kan se, at noget er galt - alle andre må stå i køen til kølige blikke fra muskelmænd. Bring frem jeres bedetæpper - vesten er i krise, og må bæres. En marcipanesisk non tatoveret slange famler, de røde lejesvende lugter blod, en mesterkok er savnet. Jeg har modsat mig min egen kondemnering - trods K3 på loft og kælder. I forurenet vand flyder malurt og blod. Kun få er så heldige at få flaske og nakkekam. Jeg skovler alle liv i vrang kategorier, alle vegne evadøtre falbydes, Lucifers prismærke 666 Amen to that brother! Lucky you, det var lige før jeg i lutter distraktion kom til at trykke på dit profilbillede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 5. Oktober, 2016 Citat Nej nu står jeg af, gider ikke læse mere på det pis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 6. Oktober, 2016 Tatra skrev, for 8 timer siden: Amen to that brother! Lucky you, det var lige før jeg i lutter distraktion kom til at trykke på dit profilbillede. Hæ hæ hæ - man kunne ønske sig den ville give en lyd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 6. Oktober, 2016 jp skrev, for 8 timer siden: Ok @jp tak for kritikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 6. Oktober, 2016 NoBS skrev, for 15 timer siden: Nyd delene køligt og sprødt Kølig rødvin 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 6. Oktober, 2016 NoBS skrev, for 8 timer siden: Ok @jp tak for kritikken Sorry Nobs det er for langhåret til mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 6. Oktober, 2016 Gungner skrev, for 5 timer siden: Kølig rødvin Ja - alt andet er et misforstået dansk fænomen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 6. Oktober, 2016 jp skrev, for 1 time siden: Sorry Nobs det er for langhåret til mig Sorry Preben Elkjær - ville gerne være mere tilgængelig, men sådan flyder Donau åbenbart ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 6. Oktober, 2016 NoBS skrev, for 2 timer siden: Sorry Preben Elkjær - ville gerne være mere tilgængelig, men sådan flyder Donau åbenbart ikke Næ men prøver !! selv om jeg læste det 5 gange fik jeg ingen mening !!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 6. Oktober, 2016 1. NoBS skrev, den 05-10-2016 at 20:49: En polemisk selvudnævnt konge har forladt jer Hvem er det ? 2. NoBS skrev, den 05-10-2016 at 20:49: mesterkok er savnet Hvem er det ? Hilsen JP Resten giver ikke mig mening ? Har du en fast liste ? Vil faktisk godt forstå dig savner "et grand af vanvid" her inde, men skriv så Preben Elkær ikke skal stille dumme spørgsmål !!! NB kunne gætte men vil helst have det af hestens mule jp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
girl, curious 23 Skrevet 6. Oktober, 2016 @NoBS It it a serendipitous irony that you of all people should reference Dunning & Kruger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 7. Oktober, 2016 girl, curious skrev, for 5 timer siden: @NoBS It it a serendipitous irony that you of all people should reference Dunning & Kruger. Since you know me so well. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 7. Oktober, 2016 jp skrev, for 6 timer siden: 1. Hvem er det ? 2. Hvem er det ? Hilsen JP Resten giver ikke mig mening ? Har du en fast liste ? Vil faktisk godt forstå dig savner "et grand af vanvid" her inde, men skriv så Preben Elkær ikke skal stille dumme spørgsmål !!! NB kunne gætte men vil helst have det af hestens mule jp 1. Tror jeg tænkte på Elvis. 2. Fik stavet for hurtigt - det skulle have været en seksuel reference - mestercock Men ellers jp - enhver fortolkning er accepteret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 7. Oktober, 2016 By the way @girl, curious on the subject irony. It seems that your curiosity can fit inside a proton, and still leave room for an ecco. As you might know it was curiosity that killed the Kerouac cat, but I'm guessing that you are in no immediate danger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg