Hop til indhold
Gæst

Daddy der snyder!!!

Recommended Posts

Gæst

Kære alle sugarbabes, der måtte læse med her!

 

For det første mener jeg, at der burde være et forum, hvor VI kan anmelde, advare mod samt dele erfaringer om sugardaddies, eftersom de tillader sig at gøre det om os! Hvis nogen kender et sted, hvor dette sker, så lad mig høre. 

 

Jeg vil i hvert fald gerne advare om en sugardaddy, der snyder! Ham hedder noget med Sindbad og så vistnok et tal bagefter. Da han har blokeret mig, kan jeg ikke linke. Han hedder Christian i virkeligheden, og jeg har hans fulde navn og hans facebookprofil, og ved rigtig meget om ham, men da han har min adresse, tør jeg ikke dele noget her. 

 

Jeg havde en hyggelig date med ham. Aftalen var, at hvis vi havde sex, skulle han give mig et bestemt beløb. Jeg brugte hele aftenen og noget af natten med ham, hvorefter han skred uden at betale. Vi havde aftalt at vi skulle ud og spise sammen dagen efter, så jeg tænkte, at vi nok kunne få det ordnet der. Da jeg gik ind for at skrive til ham, havde han blokeret mig. 

Jeg har fundet ham på Facebook og skrevet til ham der, men han ignorerer mig. 

Pas på derude, piger! Han fortalte mig i øvrigt, at han kun havde haft dårlige oplevelser med sugarbabes, fordi de alle havde været så sure.. Måske fordi han "glemte" at give dem det aftalte sukker!?

 

Vi BØR få et sted, hvor vi kan advare hinanden. Jeg går ikke ind for at udlevere mænd, men dem der snyder eller misbruger piger, bør vi advare hinanden om!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Sugarbabe35, det er naturligvis dybt forkasteligt! Han skal udvises og blokeres fra SD,

en skam at du ikke kan melde ham når du ikke kan hans brugernavn..

Måske kan du skrive en mail til dem og skrive det samme som du har skrevet her?!

Vi mænd, er DAGLIGT ude for alverdens svindlere på bl.a. den side, og jeg kan bare kun

råde til at være påpasselig, og f.eks som i dit tilfælde at få pengene upfront!

F.eks i det øjeblik I er på vej hjem for at fuldføre, eller lignende...

 

I øvrigt fungerer det her da fint til at advare?

Så I har vel et sted? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det lyder som en rigtig god idé, at I seriøse sugarbabes skal have et sted at samarbejde lidt omkring de useriøse daddies. Hvis jeg var dig, ville jeg tage kontakt til administratorerne af denne side, og høre om der ikke kunne oprettes en gruppe/headliner hvor sugarbabes kunne anmelde daddies, i samme stil som de anmelder jer - det ville jo kun være fair overfor alle!! 

Jeg var selv i kort tid sugardaddy, men fandt desværre ingen seriøse piger derinde, og blev brændt af af flere allerede inden vi mødtes. Derfor gav jeg op...

Min personlige mening omkring at anmelde hinanden, som det foregår nu her på siden, er iorden sålænge det er direkte økonomisk svindel man anmelder - men jeg synes man skal lade være med at udpensle med link og navn om vedkommende er et godt knald eller ej.

Held og lykke med projektet og pas på dig selv, det er ikke alle daddies der er flinke og rare ved jeg fra en sugarbabe jeg skrev en del med, men som pludselig lukkede sin profil midt i det hele. Jeg er næsten klar over hvorfor - hun havde fået flere trusler derinde, fordi hun IKKE tilbød sex - Det var der en del daddies der var fortørnede over og fortalte hende deres meninger i ret grove vendinger. Så igen - pas på dig selv ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Troop og Søren. 

Tak for jeres opbakning og gode råd. Jeg vil overveje at kontakte administratorerne på denne side og spørge, om de kan oprette sådan et forum - god ide! Og jeg er helt enig i, at man ikke bør udlevere personlige ting om hverken sugardaddies eller sugarbabes og fortælle ting om dem, som ikke vedkommer andre. Og man skal selvfølgelig huske på, at oplevelser er subjektive. Men hvis folk ligefrem snyder eller ikke overholder aftaler, synes jeg, det er okay at skrive dette for at advare andre. Ligeledes kan man "sige god for" de søde og reelle daddies og babes, så andre ved, at de kan være trygge ved at møde dem.

Jeg har allerede skrevet til support på Sugardaters, og jeg afventer svar.

Ja, desværre er der flest useriøse på den side, og det gælder efter sigende begge køn. Min oplevelse er, at 9 ud af 10 møder aldrig bliver til noget, og at de fleste mænd aflyser på selve dagen, nogle gange endda lige før mødet.  Jeg overvejer også at droppe dette koncept snart, da det er en kæmpe tidsrøver at spilde så meget tid på alle de useriøse.

På den anden side har de møder jeg har haft oftest været gode. Der er gode, søde mænd derude:-)

 

God aften:-)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet tilbage fra en Sugardate nu, og kan sige at der også er skønne piger derude! :)

Stor succes og sød, flot pige! Kunne blive helt forelsket... Godt jeg ikke har råd til gentagelser der... ;)

Men ja, jeg har også oplevet et par no-shows, til gengæld aldrig gjort det selv...

Synes dog generelt at det er ok seriøst hvis man først får aftalt et møde uden penge på forhånd...

Det er mere det at få et møde i stand uden at de forlanger at man sender penge...

Godnat til jer! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer

Uhhh det lyder ret bekendt har en veninde der har været ude for nøjagtig samme oplevelse hvor han også smuttede uden at give det aftalte beløb og hun blev blokeret med det samme 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Sugarbabe35 skrev, for 9 timer siden:

Kære alle sugarbabes, der måtte læse med her!

 

For det første mener jeg, at der burde være et forum, hvor VI kan anmelde, advare mod samt dele erfaringer om sugardaddies, eftersom de tillader sig at gøre det om os! Hvis nogen kender et sted, hvor dette sker, så lad mig høre. 

 

Jeg vil i hvert fald gerne advare om en sugardaddy, der snyder! Ham hedder noget med Sindbad og så vistnok et tal bagefter. Da han har blokeret mig, kan jeg ikke linke. Han hedder Christian i virkeligheden, og jeg har hans fulde navn og hans facebookprofil, og ved rigtig meget om ham, men da han har min adresse, tør jeg ikke dele noget her. 

 

Jeg havde en hyggelig date med ham. Aftalen var, at hvis vi havde sex, skulle han give mig et bestemt beløb. Jeg brugte hele aftenen og noget af natten med ham, hvorefter han skred uden at betale. Vi havde aftalt at vi skulle ud og spise sammen dagen efter, så jeg tænkte, at vi nok kunne få det ordnet der. Da jeg gik ind for at skrive til ham, havde han blokeret mig. 

Jeg har fundet ham på Facebook og skrevet til ham der, men han ignorerer mig. 

Pas på derude, piger! Han fortalte mig i øvrigt, at han kun havde haft dårlige oplevelser med sugarbabes, fordi de alle havde været så sure.. Måske fordi han "glemte" at give dem det aftalte sukker!?

 

Vi BØR få et sted, hvor vi kan advare hinanden. Jeg går ikke ind for at udlevere mænd, men dem der snyder eller misbruger piger, bør vi advare hinanden om!

 

 

jeg har lige tjekket - der er ingen profil "Sindbad" på sugardaters.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
2 milfer skrev, for 2 timer siden:

Uhhh det lyder ret bekendt har en veninde der har været ude for nøjagtig samme oplevelse hvor han også smuttede uden at give det aftalte beløb og hun blev blokeret med det samme 

Som SB bør man nok, selvom det virker lidt proff, få pengene "Upfront" ... Naturligvis er der rådne æg, også blandt Daddy's.
Men, helt fint, at i hænger den slags ud med både navn & profil navn - det er sgu et NO-GO

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer
TboneDK skrev, for 12 minutter siden:

Som SB bør man nok, selvom det virker lidt proff, få pengene "Upfront" ... Naturligvis er der rådne æg, også blandt Daddy's.
Men, helt fint, at i hænger den slags ud med både navn & profil navn - det er sgu et NO-GO

Helt enig men man tænker det ikke burde være nødvendigt men han blokerede nu også mig hurtigt fordi han vidste vi var veninder haha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sugarbabe35 skrev, for 20 timer siden:

Jeg havde en hyggelig date med ham. Aftalen var, at hvis vi havde sex, skulle han give mig et bestemt beløb. Jeg brugte hele aftenen og noget af natten med ham, hvorefter han skred uden at betale.

Dvs. at I ikke havde sex? Så skulle han vel heller ikke ifølge jeres aftale give dig et bestemt beløb?

Må indrømme at jeg ikke helt forstår problemet?

Men vil råde dig til fremover at forlange timebetaling og aftale hvor lang tid I skal bruge (evt. kan du have en timepris for dining og en højere for loving), hvad du tilbyder (underforstået: det du ikke tilbyder - tilbyder du ikke) og sørg for at få betalingen indenfor 5 min, når I mødes - og gem betalingen godt væk i din taske eller lejlighed. Evt. kan I også køre forbi en hæveautomat, hvor pengene kan sættes direkte ind på din konto - så de er væk og han ikke umiddelbart kan få dem igen - så behøver I ikke tænke eller snakke mere om penge, medmindre I er enige om at forlænge tiden - og her er du på forhånd nødt til at være klar på hvor lang tid og til hvilken pris + få pengene! No money, no funny ;-).

Kort sagt: du er nødt til at være rimelig klar og kontant i dine udmeldinger - husk at det altid er dem, du er allermest flink overfor, der ender med at tage dig i røveren!

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Sugarbabe35 skrev, for 20 timer siden:

Kære alle sugarbabes, der måtte læse med her!

 

For det første mener jeg, at der burde være et forum, hvor VI kan anmelde, advare mod samt dele erfaringer om sugardaddies, eftersom de tillader sig at gøre det om os! Hvis nogen kender et sted, hvor dette sker, så lad mig høre. 

 

Jeg vil i hvert fald gerne advare om en sugardaddy, der snyder! Ham hedder noget med Sindbad og så vistnok et tal bagefter. Da han har blokeret mig, kan jeg ikke linke. Han hedder Christian i virkeligheden, og jeg har hans fulde navn og hans facebookprofil, og ved rigtig meget om ham, men da han har min adresse, tør jeg ikke dele noget her. 

 

Jeg havde en hyggelig date med ham. Aftalen var, at hvis vi havde sex, skulle han give mig et bestemt beløb. Jeg brugte hele aftenen og noget af natten med ham, hvorefter han skred uden at betale. Vi havde aftalt at vi skulle ud og spise sammen dagen efter, så jeg tænkte, at vi nok kunne få det ordnet der. Da jeg gik ind for at skrive til ham, havde han blokeret mig. 

Jeg har fundet ham på Facebook og skrevet til ham der, men han ignorerer mig. 

Pas på derude, piger! Han fortalte mig i øvrigt, at han kun havde haft dårlige oplevelser med sugarbabes, fordi de alle havde været så sure.. Måske fordi han "glemte" at give dem det aftalte sukker!?

 

Vi BØR få et sted, hvor vi kan advare hinanden. Jeg går ikke ind for at udlevere mænd, men dem der snyder eller misbruger piger, bør vi advare hinanden om!

 

 

Jeg tror hele historien er opdigtet, du kan modbevise mig ved at ligge en del af jeres samtale fra sugardaters op her inde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer
aarhussyd skrev, for 56 minutter siden:

Jeg tror hele historien er opdigtet, du kan modbevise mig ved at ligge en del af jeres samtale fra sugardaters op her inde :-)

Ej Malou min veninde har også stiftet bekendtskab med ham så tænker godt jeg aldrig mødtes medd ham for den var han ikke sluppet med her :-D

Redigeret af 2 milfer

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror hele historien er opdigtet, du kan modbevise mig ved at ligge en del af jeres samtale fra sugardaters op her inde :-)

Som jeg forstår det, så forsvinder hele ens samtale på SD, hvis den ene part blokkere den anden... Dårligt system hvis du spørger mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Sjovt spin, en skriver bla blaa, to andre bekræfter, og medgiver i deres skriv, Guiden går i selvsving, uden skygge af bevis for at det ikke er opdigtet eller at det er opdigtet, fakta er at der snydes på SD af piger og sikkert også af mænd, det er "rules of the game" præcis som kunder snydes af GP, fotos, der ikke er retvisende, sex der ikke leveres efter betaling, plat og svindel er et grundvilkår når der handles med sex, og når salg af sex er et ikke anerkendt erhverv, er det et skygge erhverv, i skygge erhverv, snydes der....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Alkoholikeren skrev, for 29 minutter siden:

Sjovt spin, en skriver bla blaa, to andre bekræfter, og medgiver i deres skriv, Guiden går i selvsving, uden skygge af bevis for at det ikke er opdigtet eller at det er opdigtet, fakta er at der snydes på SD af piger og sikkert også af mænd, det er "rules of the game" præcis som kunder snydes af GP, fotos, der ikke er retvisende, sex der ikke leveres efter betaling, plat og svindel er et grundvilkår når der handles med sex, og når salg af sex er et ikke anerkendt erhverv, er det et skygge erhverv, i skygge erhverv, snydes der....

Helt enig - som jeg også skriver højere oppe - det er "løgn fra start til slut" - og de kan jo bare lægge en kopi af deres samtale fra Sd her ind - tvivler på at de GP er medlemmer på  Sugardaters..

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 4 timer siden:

Helt enig - som jeg også skriver højere oppe - det er "løgn fra start til slut" - og de kan jo bare lægge en kopi af deres samtale fra Sd her ind - tvivler på at de GP er medlemmer på  Sugardaters..

Samtalen forsvinder sådan set når den ene part blokerer den anden, lidt svært så

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Kausten skrev, for 15 timer siden:
jsfeltwow skrev, 1 time siden:

Samtalen forsvinder sådan set når den ene part blokerer den anden, lidt svært så

Som jeg forstår det, så forsvinder hele ens samtale på SD, hvis den ene part blokkere den anden... Dårligt system hvis du spørger mig...

Er du medlem på Sugardaters ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Troop skrev, den 10/1/2016 at 23:45:

Kære Sugarbabe35, det er naturligvis dybt forkasteligt! Han skal udvises og blokeres fra SD,

Spændende om det sker, for den aftale der er brudt mellem SB og SD er tydeligvis i strid med betingelserne på sugardaters :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, den 2. oktober 2016 at 19:36:

Dvs. at I ikke havde sex? Så skulle han vel heller ikke ifølge jeres aftale give dig et bestemt beløb?

Må indrømme at jeg ikke helt forstår problemet?

Men vil råde dig til fremover at forlange timebetaling og aftale hvor lang tid I skal bruge (evt. kan du have en timepris for dining og en højere for loving), hvad du tilbyder (underforstået: det du ikke tilbyder - tilbyder du ikke) og sørg for at få betalingen indenfor 5 min, når I mødes - og gem betalingen godt væk i din taske eller lejlighed. Evt. kan I også køre forbi en hæveautomat, hvor pengene kan sættes direkte ind på din konto - så de er væk og han ikke umiddelbart kan få dem igen - så behøver I ikke tænke eller snakke mere om penge, medmindre I er enige om at forlænge tiden - og her er du på forhånd nødt til at være klar på hvor lang tid og til hvilken pris + få pengene! No money, no funny ;-).

Kort sagt: du er nødt til at være rimelig klar og kontant i dine udmeldinger - husk at det altid er dem, du er allermest flink overfor, der ender med at tage dig i røveren!

Du har misforstået mig;

1. Jo, selvfølgelig havde vi sex.

2. Han ville have et kemimøde med et glas vin. Jeg skrev "okay, men du skal bare vide, at hvis det udvikler sig til sex, skal jeg have 2500 kr." Han skrev "ja, ja,, men lad os nu bare starte med et glas vin."

3. Eftersom planen som udgangspunkt blot var et kemimøde, opkrævede jeg ikke penge fra starten af mødet. Da det udviklede sig, syntes jeg det var upassende at stoppe op midt i kysseriet og sige "hov, giv mig lige pengene." 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, den 3. oktober 2016 at 15:46:

Spændende om det sker, for den aftale der er brudt mellem SB og SD er tydeligvis i strid med betingelserne på sugardaters :-)

Man må ifølge Sugardaters ikke tage timepris, men der ligger jo ligesom i konceptet, at der er en udveksling af ydelser/gaver. Om de gaver er penge, står der vist ikke noget om. Der henvises så vidt jeg forstår til timepriser, og det handler om, at de ellers ikke må drive siden, hvis det er decideret prostitution, så de skal skrive det for at have deres ryg fri i fht lovgivningen. Jeg tror nu, de er ret ligeglade og i øvrigt udmærket klar over, hvad der foregår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
aarhussyd skrev, den 3. oktober 2016 at 08:41:

Helt enig - som jeg også skriver højere oppe - det er "løgn fra start til slut" - og de kan jo bare lægge en kopi af deres samtale fra Sd her ind - tvivler på at de GP er medlemmer på  Sugardaters..

Når personen har blokeret dig, forsvinder samtalen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Alkoholikeren skrev, den 3. oktober 2016 at 08:11:

Sjovt spin, en skriver bla blaa, to andre bekræfter, og medgiver i deres skriv, Guiden går i selvsving, uden skygge af bevis for at det ikke er opdigtet eller at det er opdigtet, fakta er at der snydes på SD af piger og sikkert også af mænd, det er "rules of the game" præcis som kunder snydes af GP, fotos, der ikke er retvisende, sex der ikke leveres efter betaling, plat og svindel er et grundvilkår når der handles med sex, og når salg af sex er et ikke anerkendt erhverv, er det et skygge erhverv, i skygge erhverv, snydes der....

Så det du siger er, at man bare skal "forvente" og i øvrigt finde sig i at blive snydt? Hmm, så håber jeg da ikke, jeg nogensinde møder dig....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
aarhussyd skrev, den 2. oktober 2016 at 20:28:

Jeg tror hele historien er opdigtet, du kan modbevise mig ved at ligge en del af jeres samtale fra sugardaters op her inde :-)

Hvorfor skulle jeg opdigte historien??? Det var dog en besynderlig mistillid. Hvorfor tror du ikke på, at manden har snydt mig? 

 

Jeg kan ikke lægge bevis op fra samtalen, eftersom hele samtalen forsvinder, så snart han blokerer mig. Det er jo smart for ham og gør det let for mænd at snyde:/ Han har min adresse, så jeg synes faktisk, det er ret utrygt. Til gengæld har jeg også hans adresse, tlfnr og facebookprofil med hele hans venneliste osv. Så han får snart besøg af et par venner;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...