Hop til indhold
19517

Hvordan får du mest ud af købesex???

Recommended Posts

Jeg vil råde jer til at gøre som jeg............

 

1. Køb sjældent. 

På den måde har du råd til en rigtig dyr oplevelse. Og dine chancer for at få en god oplevelse er større.  Lad os nu være ærlige. De fleste dårlige oplevelser vi har haft, har været hos de billige kvinder. 

 

2. Lav din resurge i god tide.

På den måde tager du ikke dårlige og hurtige beslutninger fordi du bare er såååå liderlig. 

 

3. Gør dig lækker.

På den ene side føler du dig bedre tilpas og får derfor en bedre oplevelse.  På den anden side kan du mærke på hende at du er lækker  (dufter og er fx. nybarberet.) og det giver dig endnu bedre en oplevelse. 

 

 

Kunne godt tænke mig at vide hvilken forberedelser du gør dig.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 19517

Spændende debat. Hvis jeg skulle svare på det du skriver er jeg nok anderledes. Men igen vi er alle herinde meget forskellige.

1. Den ene opvejer ikke det andet, og ja hvad er billigt? Her i det mørke jylland hehehe. Ja der ligger prisen stortset på det samme. Jeg besøger ikke de udenlandske piger det er der nu andre faktorer der spiller ind. Og jeg køber gerne ved den samme pige. Derfor kender hun mig, og mine præferencer og jeg det samme hos hende. Og køber når der er råd til det.

2. Kan være enig i, at man skal lave sin research, grundig. Men som jeg skriver ovenfor, ja så er det på plads ved mig.:) 

3. Jeg kunne ikke forstille mig, at man kommer usoigneret på besøg.  Og skal man i byen gør man det samme jeg kalder det pli, og respekt for den du skal være sammen med. Og jeg forventer det samme af pigen. Og har heller aldrig mødt en pige der aldrig har gjort noget ud af sig selv. 

Min måde at gøre det på :)

Ha en god aften.

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
kanonkongen skrev, for 8 minutter siden:

3. Jeg kunne ikke forstille mig, at man kommer usoigneret på besøg.  Og skal man i byen gør man det samme jeg kalder det pli, og respekt for den du skal være sammen med. Og jeg forventer det samme af pigen. Og har heller aldrig mødt en pige der aldrig har gjort noget ud af sig selv. 

Min måde at gøre det på :)

Ha en god aften.

KK

På sørgelig vis er det skam ikke unormalt, baseret på de udtalelser jeg har fået fra adskillige GPere efterhånden :(

 

19517 skrev, for 1 time siden:

Jeg vil råde jer til at gøre som jeg............

1. Køb sjældent. 

På den måde har du råd til en rigtig dyr oplevelse. Og dine chancer for at få en god oplevelse er større.  Lad os nu være ærlige. De fleste dårlige oplevelser vi har haft, har været hos de billige kvinder. 

2. Lav din resurge i god tide.

På den måde tager du ikke dårlige og hurtige beslutninger fordi du bare er såååå liderlig. 

3. Gør dig lækker.

På den ene side føler du dig bedre tilpas og får derfor en bedre oplevelse.  På den anden side kan du mærke på hende at du er lækker  (dufter og er fx. nybarberet.) og det giver dig endnu bedre en oplevelse. 

Kunne godt tænke mig at vide hvilken forberedelser du gør dig.. 

  1. pris og kvalitet behøver ikke hænge sammen. vil hellere henvise til punkt to som du selv kommer med. Research har LANGT større indflydelse end prisen. Det er set i forhold til min præference for danske piger. Mine bedste oplevelser har ikke været de dyreste, ej heller de billigste.
  2. enig, og brug god tid på det. ikke mindst LÆS ANNONCEN ORDENTLIGT IGENNEM :P
  3. enig, er dog hverken modedyr eller typen der har 8 hårprodukter stående. En trimmer, en skraber, vand og sæbe og påklædning man kan bruge de fleste steder. 

Vil lige tilføje et par punkter.

  1. Lav en aftale i god tid. Personligt elsker jeg ventetiden, det er lidt en del af det frække for mig.
  2. 1 time eller mere. Den er sikkert diskutabel for mange. Men jeg syntes oplevelsen er bedst når der er tid nok.
  3. Jeg har en minimums alder, det har jeg det bedst med af forskellige årsager

Del dette indlæg


Link til indlæg

 er meget impulsiv så det foregår tit på dagen, hvem jeg skal besøge, men har overvejet hvem jeg gerne vil besøge, desuden besøger jeg ikke piger særlig tit, så er meget kræsen, så vil hellere undvære en bare at tage noget tilfældig. holder mig også gerne til få, og besøger dem flere gange.. 

 

søger også kun piger hvor jeg kan komme i bad inden vi går igang, man kan godt nå at lave en del skridt sved på en køretur på 20 min i juli.. :-D og så kan jeg godt lide at være helt frisk fra bad, forventer jo det samme af hende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
kanonkongen skrev, for 47 minutter siden:

Og jeg køber gerne ved den samme pige. Derfor kender hun mig, og mine præferencer og jeg det samme hos hende. Og køber når der er råd til det.

God tråd.

Jeg går også ind for semi-faste. Min erfaring er, at det bliver bedre, når man lærer pigen at kende, og kan udvikle det over et stykke tid. Jeg har ihvertfald meget gode erfaringer med det. Pigerne er også super glade for at se mig. Nu er jeg jo også en rigtig pleaser ;) Jeg husker altid hvad pigen kunne li og hvad hun ikke kunne li. Her på det sidste, er jeg især solgt til milf-klassen. Der er virkelig nogle perler iblandt, som elsker sex og nyder det i den grad. Med de samme piger oplever jeg både ømhed og vild sex. God jagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil råde jer til at gøre som jeg............

 

1. Køb sjældent. 

På den måde har du råd til en rigtig dyr oplevelse. Og dine chancer for at få en god oplevelse er større.  Lad os nu være ærlige. De fleste dårlige oplevelser vi har haft, har været hos de billige kvinder. 

 

2. Lav din resurge i god tide.

På den måde tager du ikke dårlige og hurtige beslutninger fordi du bare er såååå liderlig. 

 

3. Gør dig lækker.

På den ene side føler du dig bedre tilpas og får derfor en bedre oplevelse.  På den anden side kan du mærke på hende at du er lækker  (dufter og er fx. nybarberet.) og det giver dig endnu bedre en oplevelse. 

 

 

Kunne godt tænke mig at vide hvilken forberedelser du gør dig.. 

ja faste er skam os godt(den ene er rejset væk og den anden på ferie lige pt) men jeg kan nu os lide og prøve nogle nye engang imellem 

det er så ikke altid der er lave anmeldelser af dem jeg godt kunne tænkt mig at besøge, tit sker det jeg aftaler på dagen da en del heller vil vide det 10-20 min før man er der

men det sker os jeg går og tænker lidt over hvem jeg gerne vil besøge i fremtiden kigger derfor dagligt på diverse side og ser hvem der er kommet tilbage og hvem er ny ankommen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Køb sjældent...det kommer vel an på hvor mange penge man har til rådighed, og hvor lange besøg man foretrækker. Som tommelfinger regel så vil jeg hellere have 1 besøg i 1 time om måneden, end 1 besøg i 2 timer hver 2. måned.

Research...ja alt andet er da for dumt :) men ok, min research består i at kigge på billeder, studere menuen og vagtplanen :?

Gør dig lækker...altså hvis det er på en hverdag, så er det kun tøjet som jeg kan gøre noget ud af, for der kommer jeg lige fra arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har bemærket, at flere af pigerne foretrækker at man er helt ren før legestunden, så er det muligt, bader jeg hos hende umiddelbart før. Jeg har oplevet at få rigtig god respons på det (og superfransk på klinikker).

Ellers går min research på at finde billeder. der tiltaler mig og så søge på anbefalinger herinde. Findes de ikke, kan jeg da godt finde på at "tage en for holdet". Har dog nogle foretrukne piger, hvor jeg véd, at servicen er i top.

Venligst OT (for den rene er alting rent)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brug tid på at finde den rigtige kvinde.

Læs hendes annonce/hjemmeside grundigt igennem, det giver mange gange et billede af om hun tilbyder netop det som du har lyst til. Tag kontakt til kvinden og respekter den kontaktform hun ønsker.

Når aftalen er kommet i stand er det i gang med den personlige pleje.

Jeg bruger god tid på barbering også imtimbarbering samt klipning af negle på fingre og tæer, og så selvfølge et varmt bad.

Med høflighed og respekt kommer man langt og jeg er sikker på at med ovenstående iorden, ja så er man nærmest 100% sikker på en god oplevelse.

Rubert

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undersøger rigtigt meget og følger også godt med i anmeldelser her på EG.

Laver gerne aftale i god tid. Mødes gerne flere gange med den samme, da jeg generelt synes at sexen bliver bedre.

Har gerne 2 til 3 GP som jeg mødes med (ikke samtidig), men ikke mere end, at en ny kan presse en anden ud. Jeg kan også være impulsiv.

Læser GPs annonce godt igennem og fortæller også mine ønsker. Alderen er også et vigtigt parameter, ligesom det er danske kvinder (har dog lige været sammen m e thai kvinde og det var godt).

Er altid pæn og ren og bader lige inden mødet. Høflig i tale og skrift.

Laver næsten altid aftaler på minimum 2 timer, da der så kan både sexes og tales lidt.

Tak for gode anmeldelser herinde.:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt uenig i pkt 1.

Jeg kommer selv regelmæssigt hos en kvinde, der, som noget af det bedste jeg har oplevet, leverer orgasmer på samlebånd, og hendes timepris er kun 2/3 af den "normale" i branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...