Hop til indhold

Recommended Posts

Mike skrev, 1 time siden:

Jeg har læst de mange anmeldelser og lykkeprisninger af Nina og hendes B2B her på Eroguide og er blevet lidt interesseret i at besøge hende.

Er der nogen der har prøvet "30 min B2B-cocktail/ full service til 1000 kr " hos hende og kan fortælle om det er ok?

https://annoncelight.dk/showad/205003

 

Det er OK!

Prøv at læse diverse anmeldelser!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er Nina det ubestridt b2b-dronning i København?

Jeg har prøvet flere forskellige steder, hvor May på Amagerbrogade virkelig har været outstanding....Er Nina en større dronning ????

Ved godt at mit indlæg er subjektivt..men jeg har nu altid delt oplevelser med folket herinde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 22 minutter siden:

Er Nina det ubestridt b2b-dronning i København?

Jeg har prøvet flere forskellige steder, hvor May på Amagerbrogade virkelig har været outstanding....Er Nina en større dronning ????

Ved godt at mit indlæg er subjektivt..men jeg har nu altid delt oplevelser med folket herinde...

Jeg har personligt haft nogle enestående oplevelser med Nina.
Synes hun er en aldeles dejlig dame.
Men det er jo også en subjektiv vurdering, så det er lidt svært.

Det handler jo meget om dagsform og kemi.

Men jeg erindrer ikke lige at Nina på noget tidspunkt skulle have fået en dårlig anmeldelse, så helt skidt er det vel ikke :-D
Ellers så spørg Bananen, han må jo mindst være VIP kunde hos Nina, med alle de besøg han har præsteret 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørg Bananen?? Jeg har præsteret fem besøg hos NIna (eller var det mon 6?).

Ubestridt? Hvem i den her verden er ubestridt? Jeg kan godt lide Ninas præstationer og synes som Arne at hun er en aldeles dejlig dame. Lige præcis det epitet er perfekt: "En aldeles dejlig dame". Kan ikke siges bedre.

Men ... jeg kender jo ikke May, endnu.... mfl.  Dog har jeg besøgt en eller anden kvinde der er blevet totalt hyldet herinde, der ikke sagde mig ret meget. Så det der med ubestridt...?

Jeg har på følelsen at Nina er en dame der vinder på at man lærer hende at kende, og sådan har jeg det generelt med thaipigerne. Det bliver altså bedre og bedre ... hvis det ikke er helt beskidt fra start. Dagsform og kemi er jo noget der ophører at have den helt store betydning når man kender kvinden godt, men til gengæld er altafgørende i begyndelsen.

Men Nina er altså .... en aldeles dejlig dame. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 39 minutter siden:

Er Nina det ubestridt b2b-dronning i København?

Jeg har prøvet flere forskellige steder, hvor May på Amagerbrogade virkelig har været outstanding....Er Nina en større dronning ????

Ved godt at mit indlæg er subjektivt..men jeg har nu altid delt oplevelser med folket herinde...

Godt spørgsmål! Jeg er også meget stor tilhænger af May på Amagerbrogade. Jeg var faktisk blevet ret træt af alt det her b2b ræs fordi hver eneste gang man smed de 1000 kr, så endte det op med at være noget halv-hjertet pjank. Da May så åbnede biksen på Amagerbrogade var jeg forbi en morgen lige efter åbningstid og da jeg så hende i en stram kjole var jeg ikke i tvivl om at jeg skulle prøve en b2b med hende. Det var absolut den bedste b2b oplevelse jeg nogensinde har haft (inkl. de mange jeg har fået i Thailand), så i min optik er May helt klart nummer 1 nu.

Meeeen.. jeg har jo heller ikke prøvet Nina endnu, så derfor mit spørgsmål.. Jeg regner med at kunne give et mere kvalificeret svar i næste uge når jeg har været en tur forbi :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike skrev, for 2 timer siden:

Godt spørgsmål! Jeg er også meget stor tilhænger af May på Amagerbrogade. Jeg var faktisk blevet ret træt af alt det her b2b ræs fordi hver eneste gang man smed de 1000 kr, så endte det op med at være noget halv-hjertet pjank. Da May så åbnede biksen på Amagerbrogade var jeg forbi en morgen lige efter åbningstid og da jeg så hende i en stram kjole var jeg ikke i tvivl om at jeg skulle prøve en b2b med hende. Det var absolut den bedste b2b oplevelse jeg nogensinde har haft (inkl. de mange jeg har fået i Thailand), så i min optik er May helt klart nummer 1 nu.

Meeeen.. jeg har jo heller ikke prøvet Nina endnu, så derfor mit spørgsmål.. Jeg regner med at kunne give et mere kvalificeret svar i næste uge når jeg har været en tur forbi :)

Mike...Jeg glæder mig til at læse din beretning i næste uge omkring forløbet hos Nina....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 26 minutter siden:

Nu skal man være lidt varsom med at skamrose en enkelt pige. Kommer der bare en mindre god anmeldelse, så er det hele ødelagt på et splitsekund.

:-o

Sådan er det jo, meget enig. Og desuden kan man være helt sikker på der kommer nogen der skal afrose, de roste piger. Sådan er det altid. Jeg prøver derfor at holde inde med at spilde min galde herinde, hvis jeg bliver skuffet over en skamrost pige. Nogen af os voksne gentlemænd indser jo at vi selve er en del af forløbet, at pigen kan have en dårlig dag, at hun og jeg måske ikke spiller så godt sammen som hun og Krølle Bølle, etc.

Mange piger vil jo ikke blive anmeldte; mon ikke grunden er at hvis de bliver roste så vil de også blive risede. Så sikkert som amen i kirken.

Lige derfor jeg ikke kan lide udtrykket "ubestridt dronning". Men nøjes med at sige som Arne: Nina er en aldeles dejlig dame. For det er hun i hvert fald.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...