Hop til indhold

21 årig skønhed bundet og blindfolded i Aarhus - WAOW

Featured Replies

• Svar 55
  • Visninger 34.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Er der nogen der syntes det er for dyrt, er det meget nemt: bare lad være med at besøge hende. Nogen er til en billig buffet i Føtex med masser af mad, og nogen går på Noma istedet. Fantastisk

• Jeg besøgte hende i lørdags, kommunikation via mail, meget hurtigt respons med svar.... Alt foregik som trådstarter har skrevet, jeg er tilfreds, også selvom det var mange penge, men hvad er alte

• Nu ved jeg ikke hvor følsom din kærestes fisse er men er man godt våd så er det godt nok svært at mærke om gummiet er tilstede eller ej. Og den tages af ganske lydløst så syntes virkelig at i skal pas

Skrevet
Decemberguy skrev, for 6 timer siden:

Forhåbentligt inden den 27/10 ? :)

Det bliver højst sandsynligt d 27 og 28/10 vi er i København .

Skrevet

Nogen chance for at I er i Aarhus tirsdag?

• 1 year later...
  • 3 months later...
Skrevet
  • Author

Kom lige til at tænke på hende her - min bedste oplevelse overhovedet. Er der nogen, der ved om denne skønhed stadig er aktiv i branchen?

Skrevet
all skrev, den 10/4/2016 at 19:46:

Du tager helt fejl. Dette forum er beregnet til at berette og vurdere...og dette gælder både kvalitet og pris.

Ja, vi er helt enige, men til tider bliver det også en gang flueknepperi. :huh:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.