Hop til indhold
Frankie38xl

Vil tage en for holdet her..

Recommended Posts

Meningen med at tage en for holdet,  var hvis der var en der var ny eller ikke har nogen anmeldelser.  Kan ikke se formålet med at tage en for holdet. Og besøge en der allerede har bunker af anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frankie38xl skrev, for 18 timer siden:

Da konen tar på ferie,  har jeg besluttet mig for at tage en for holdet.  Men ved ikke lige hvem jeg skal vælge.  Nogen forslag 

Der er mange som spørger efter en anmeldelse af hende her.. var det noget for dig? Nu ved jeg godt at der lige nu står hun er i Slagelse, men hun kommer engang imellem til Støvring

https://annoncelight.dk/showad/204352

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har desværre ikke nogen forslag da "markedet" lige for tiden er meget forvirrende. Men var det mig, ville jeg prøve Simona  som er foreslået længere oppe, eller miss x der osse annoncere idag, og holde mig langt væk fra Alisa21, baseret på indlæg fra andre 

mvh El Pipo

 

Redigeret af El Pipo Gigante

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frankie38xl skrev, for 11 minutter siden:

Hun hedder Anays - jeg er lidt i tvivl om hun stadig er der. Du kan søge en del gode anmeldelser frem om hende her på EG.

Man da du jo ville have en uden anmeldelser valgte jeg Jessica som er samme sted i Brønderslev.

Disse Bulgarske piger kommunikerer godt og intelligent - meget modsat deres polske kolleger i Aalborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandmand skrev, for 6 minutter siden:

Hun hedder Anays - jeg er lidt i tvivl om hun stadig er der. 

Annoncen er opdateret i går, så måske hun er tilbage? 

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 2 minutter siden:

Annoncen er opdateret i går, så måske hun er tilbage? 

KF.

Du har ret - Anays er også på EB idag
Spændende at høre hvad det bliver til - tror jeg besøger den anden i forhold til hvad Frankie finder ud af :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...