Hop til indhold
Jow

Ny FKK klub Neumunster

Recommended Posts

Guest Oralis voluptatem
Gungner skrev, for 50 minutter siden:

Det sted må vist have en nærmere inspektion.

Ser frem til en snarlig beretning fra din side af denne klub. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 puder på værelserne, som ser ud til at være nyindrettede og med en enkel stil - det kunne tyde på en fornuftig ledelse, der godt vil ofre det ekstra der skal til for at gøre både kunder og de private erhvervsdrivende glade ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Neumünster besøgte jeg ellers for en nogle år siden denne swingerclub:

http://asthoria-swingdreams.de/index.php

Bemærk at den korrekte adresse må være: Wrangelstr. 34
24539 Neumünster  - men det er lige bag Poco Domänes vareudlevering.

Men for soloherrer er entreen € 70,- altså dyrere end FKK-Helena og man er ikke sikker på, der er slanke og villige damer, man har lyst til at gå i clinch med.

De er ellers ved at bygge en ny klub, men lederen er blevet syg og det har forsinket byggeriet en del.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Javel ja - væsentlig kortere strækning og tid ved kørsel til klubben fra DK. Det kunne være interessant med en grundig anmeldelse af stedet, Stålgris. Gerne med grundig gennemgang af vådrum med tilhørende armature :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det mig eller virker det som om at de ingen piger har på stedet?

Virker til de søger. Kan måske tage en sniger derned næste uge hvis programmet tillader det. 

Amatur anmeldelser forbeholdes Jernsvinet :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leecher skrev, den 6/10/2016 at 13:17:

Er det mig eller virker det som om at de ingen piger har på stedet?

Virker til de søger. Kan måske tage en sniger derned næste uge hvis programmet tillader det. 

Amatur anmeldelser forbeholdes Jernsvinet :-D

Måske kan vi mødes dernede fredag d. 14. okt. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Idag åbner de først kl 17 pga problemer med varmeanlægget  - så jeg er videre til Fantasy ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så ellers lige ud af øjenkrogen at der på hjørnet af Krokamp er mulighed for overnatning til billige penge:  € 30,- og 50,- for et dobbeltværelse.

På vej/til fra motorvejen kommer man lige forbi et stort tøj- og designer outlet-center, hvis man skal have konen parkeret et par timer :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, så viser det sig at Fantasy "ab sofort" fredag og lørdag først åbner kl. 16 - og mig der stod tidligt op :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

€ 30,- og 50,- for et dobbeltværelse.

Rettelse: mener det var € 55,- for et dobbeltværelse - har ikke adressen - men søg f.eks. på:Übernachtung Krokamp e. lign. - eller bare Neumünster ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 8 timer siden:

Nå, så viser det sig at Fantasy "ab sofort" fredag og lørdag først åbner kl. 16 - og mig der stod tidligt op :roll:

Surt - så er det slut med at være næsten alene med kvinderne de første timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 3 timer siden:

Surt - så er det slut med at være næsten alene med kvinderne de første timer.

Narj - det skal du ikke sige - jeg havde alle pigerne ene mand fra kl. 16 til ca. kl. 19 før der begyndte at komme andre gæster - det var hårdt :roll:

Der var flere af de gammelkendte piger: Jessy, Monica, Minna, Alina, Pamela - og så var der kommet en ny superflot pige - ja, jeg tror aldrig jeg har set så flot en pige på Fantasy før - kaldet Anni fra Bulgarien - desværre kunne hun ikke tysk og knapt 2 ord på engelsk, men på Zimmer var hun god til at forstå det, når jeg viste hende hvordan hun skulle give mig pirringssvensk. Desværre var jeg ikke helt i stødet og kom ikke helt op at ringe - men det var ikke hendes skyld.

Senere ved 21 tiden var "ras" dukket op og vi fik en hyggelig sludder og jeg kørte ham senere ind til hans Hotel i St. Pauli og vi gik en aftenrunde i det lystige kvarter omkring Reeperbahn: Grosse Freiheit, Herbertstrasse, Geiz Haus mm. inden vi fik en kop kaffe og skiltes - men måske ses vi igen på Harmony i aften ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stakkels dig ;-)

Men det er godt at høre. Håber I allesammen får et super besøg på Harmony - og glæder mig til at høre om de piger der giver de bedste ture på "zimmer" uden for meget "tilkøbspres".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 22 timer siden:

Så ellers lige ud af øjenkrogen at der på hjørnet af Krokamp er mulighed for overnatning til billige penge:  € 30,- og 50,- for et dobbeltværelse.

På vej/til fra motorvejen kommer man lige forbi et stort tøj- og designer outlet-center, hvis man skal have konen parkeret et par timer :roll:

Der er flere outlets i området, så man kan tage konen med og se hvem der når at bruge flest penge. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 13 timer siden:

Der er flere outlets i området, så man kan tage konen med og se hvem der når at bruge flest penge. :-D

Ja, det er mærkeligt pigerne bruger så mange penge på tøj, når vi helst vil se dem uden :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var  lige forbi klubben på vej hjemad og så der holdt en 3 - 4 biler udenfor, og på vej dertil, så jeg der holdt sådan en reklame-trailer med reklame for FKK-Helena på en P-plads lige før outlet-centeret, som de bruger det i Tyskland, når de vil slippe afsted med at lave reklame, hvor man ellers ikke må - så der må da ligesom være lidt gang i klubben ;-)

Jeg havde dog hverken krudt, Kohle, tid eller lyst til at gå indenfor, så jeg vendte bare bilen og kørte nordpå, men bemærkede lige at prisen på et dobbelt værelse, på drive-in hotellet på hjørnet, ikke er € 55,-, men kun € 54,- - nok ikke at det gør det store forskel ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fecking skrev, for 9 minutter siden:

Hvad tid åbner de, jeg synes ikke at kunne finde noget om det på deres hjemmeside. 

Öffnungszeiten: 11:00-2:00 Mo-So

http://helena-fkk.de/index.php/gaeste

De har ellers fået billeder af pigerne på deres hjemmeside igen - Men vi har stadig en anmeldelse til gode -

hvem skal være den første på borgen ? ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fecking skrev, for 18 minutter siden:

Det kunne godt være mig på fredag.

Pigerne ser fine ud, ikke så mange, og er lidt spændt på hvad prisen for en 1/2 time er. 

Tumbs up - der er nok flere piger, end de har billeder af - det er nok ligesom P-club med en masse søde piger på gratis prøve - men prisen er nok 50/60 €/½ time + det løse - så det er ligesom i Hamburg, Harburg og Seevetal - tvivler på de som nystartet klub og kun få km til Hamburg tør forsøge sig med Sydslesvigste priser  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...