Hop til indhold
Guest dallevalle

danske Nanna og foxi , Hjørring

Recommended Posts

Peter Pys skrev, den ‎29‎-‎09‎-‎2016 at 18:41:

Det er godt, at Hjørring er så langt væk, at det ligeså godt kunne ligge i Norge. Ellers var det nok hurtigt slut med en pysbjørns lommepenge.

Er det priser i norske petrodollars? :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Der er også nogen der køre Mercedes, og nogen der køre i  Kia , man kommer frem og tilbage i begge modeller men køre egenskaber er ikke de samme ,og sådan er det også mef GP man får hvad man betaler for , vil sige har prøvet begge biler og der er stor forskel , jeg har også prøvet dyre piger og billige piger , vil sig så giver jeg hellere lidt ekstra og tager de lidt dyrere piger , så som foxii og Nanna bla. , der er mere kvalitet , men hver sin smag 

Ha en god weekend 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hva fanden er der lige pludselig i vejen med at køre i Kia.....har du også prøvet en Mercedes med en Kia motor ??  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Du forstår åbenbart hvad jeg skriver pris og kvalitet hænger nu engang sammen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
dallevalle skrev, for 1 time siden:

Du forstår åbenbart hvad jeg skriver pris og kvalitet hænger nu engang sammen 

 

jeg forstår helt hvad du skriver, det er bare helt ude i hegnet....pris og kvalitet hænger desværre ikke sammen inden for denne branche ;-)

prisen hos den lokale Luna for en time er 50.000 kr, tror du selv at det er ensbetydende med dit livs knald, købesex kan ikke pris sættes i forhold til kvalitet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
dallevalle skrev, den 7/10/2016 at 11:25:

Der er også nogen der køre Mercedes, og nogen der køre i  Kia , man kommer frem og tilbage i begge modeller men køre egenskaber er ikke de samme ,og sådan er det også mef GP man får hvad man betaler for , vil sige har prøvet begge biler og der er stor forskel , jeg har også prøvet dyre piger og billige piger , vil sig så giver jeg hellere lidt ekstra og tager de lidt dyrere piger , så som foxii og Nanna bla. , der er mere kvalitet , men hver sin smag 

Ha en god weekend 

 

Det ved du sgu da ikke før du har betalt og fået din vare!

Klart større beløb kan give mere tid.... men for mange kunder er det ikke et spørgsmål om tid...men om action.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, den 7/10/2016 at 14:02:

Hva fanden er der lige pludselig i vejen med at køre i Kia.....har du også prøvet en Mercedes med en Kia motor ??  

Ja eller en Kia med en Mercedes motor... så er det først for alvor sjovt ... og budgettet holder til flere ture ... i Kia'en.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, den ‎29‎-‎09‎-‎2016 at 17:42:

Wow de er godt nok dyre :shock:

Jeg tror ikke de får så mange kunder med den stor beløb :-D

som helt ny her på siden , så må jeg da nok give dig ret , det sku i den dyre ende,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest misszfoxii@gmail.com

Som forholdsvis ny på siden/28aug.

Vil jeg da os gerne ytre min mening, Jeg syntes ikke det er dyrt . Der er altså tale om 2 piger  Anal sex .ALT inden for de blide former. ´megafransk. og det i har læst i annoncen

Vi har endnu ikke oplevet, at en kunde har nævnt noget negativt om prisen . Derimod når vi har spurgt - Var svaret at pengene var godt givet ud.

Kun Glade og TILFREDSE MÆND. Har det været, når Jeg og Nanna , har været på vagt sammen .

Derfor fortsætter vi selvfølgelig suceesen(=

Sjovt nok kun her på Eroguide, jeg har oplevet NOGEN har beklaget sig .

Ikke bare om trekant. Men GENERALT .Jeg får så meget ros når jeg er på vagt og har endnu IKKE haft en mand - som har SAGT noget negativt midt i akten eller bagefter.

Kun herinde.

 

Hvad ville jeres FORSLAG være da ??  For 2 unge smukke piger som tilbydder trekant -

 

Good weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, for 17 minutter siden:

Hvad ville jeres FORSLAG være da ??  For 2 unge smukke piger som tilbydder trekant -

Ja, men altså - har I kunder nok - og kunder der måske finder det lidt eksklusivt at give lidt ekstra for at få kvalitet - og som har råd til det - så skal I da bare fortsætte med det nuværende prisniveau - og så ellers være glade for at der er langt til grænsen og få glædespiger nord for Limfjorden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
askebærger skrev, den 21. oktober 2016 at 12:12:

15-16oo kr for en halv times tid måske , ser jo nogen der typisk tager 800, så hvis du ganger det med 2

ja bare et forslag,

Tjoh, men en halv time med mig inkl græsk koster 1500.. Prøv at gange det med 2 ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Danske Nanna skrev, for 11 timer siden:

Tjoh, men en halv time med mig inkl græsk koster 1500.. Prøv at gange det med 2 ;)

Ok...så er det med Græsk til jer begge??? og hold nu op folk er jo ikke dumme, i min verden en form for manglende respekt for os kunder, samt branchen som helhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dallevalle skrev, den 7/10/2016 at 15:24:

Du forstår åbenbart hvad jeg skriver pris og kvalitet hænger nu engang sammen 

 

I gamle dage var det Skoda der havde Kia'ens rolle ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 2 timer siden:

Ok...så er det med Græsk til jer begge??? og hold nu op folk er jo ikke dumme, i min verden en form for manglende respekt for os kunder, samt branchen som helhed.

Hvad er manglende respekt for branchen og os kunder ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
Grækeren skrev, for 3 timer siden:

Ok...så er det med Græsk til jer begge??? og hold nu op folk er jo ikke dumme, i min verden en form for manglende respekt for os kunder, samt branchen som helhed.

Hvis du faktisk havde læst annoncen ville du vide at Foxi tilbyder megafransk og jeg tilbyder græsk. Vi kunne vel godt lave en skrabet pris og så have tillæg ved siden af. Ville det passe den herre bedre? :D 

 

Den del med manglende respekt forstår jeg ikke lige....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Danske Nanna skrev, for 15 minutter siden:

Hvis du faktisk havde læst annoncen ville du vide at Foxi tilbyder megafransk og jeg tilbyder græsk. Vi kunne vel godt lave en skrabet pris og så have tillæg ved siden af. Ville det passe den herre bedre? :D 

nu er det ikke hvad det passer til mig, det rager mig en hujende fis...men at kommentere på manglende fornuft er enhvers rettighed ;-)...mig bekendt er jeres koncept ikke set andetsteds.

Med den tiltagende aktivitet fra udenlandske piger kan man ikke lige forestille sig, at skrue til høje priser er vejen frem, som et modspil...:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Buddy skrev, for 19 minutter siden:

Nogen tror de ejer en gp for 300 kr hvad er problemet betal hvad det koster eller find en anden

hvem er nogen ??? der tror at de ejer...mon ikke der er noget du har misforstået :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
Grækeren skrev, for 10 minutter siden:

nu er det ikke hvad det passer til mig, det rager mig en hujende fis...men at kommentere på manglende fornuft er enhvers rettighed ;-)...mig bekendt er jeres koncept ikke set andetsteds.

Med den tiltagende aktivitet fra udenlandske piger kan man ikke lige forestille sig, at skrue til høje priser er vejen frem, som et modspil...:rolleyes:

Du er da en sjov person, jeg kan slet ikke være med her uden at komme i dårligt humør. Så jeg slutter... Hygge hejsa! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 4 minutter siden:

nu er det ikke hvad det passer til mig, det rager mig en hujende fis...men at kommentere på manglende fornuft er enhvers rettighed ;-)...mig bekendt er jeres koncept ikke set andetsteds.

Med den tiltagende aktivitet fra udenlandske piger kan man ikke lige forestille sig, at skrue til høje priser er vejen frem, som et modspil...:rolleyes:

Du mener altså at de burde gøre det billigere???? Jeg synes du skulle tage en tur ud til feks Mercedes og fortælle dem at du da kan købe en Kia meget billegere og derfor vil du synes at det er fornuftigt at de sælger dig en bil til samme pris jeg er da helt sikker på at du får mercedesen eller noget jeg forstår ikke at du anfægter deres pris betal eller nøjes med kiaen sådan er livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Danske Nanna skrev, Lige nu:

Du er da en sjov person, jeg kan slet ikke være med her uden at komme i dårligt humør. Så jeg slutter... Hygge hejsa! :D 

i lige måde søde :D....hygge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 7 minutter siden:

hvem er nogen ??? der tror at de ejer...mon ikke der er noget du har misforstået :?:

Tror du har misforstået noget nogen tror de kan få fisse for 300 kr og endda brokker sig over at det var dyrt og dårligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Buddy skrev, for 5 minutter siden:

Tror du har misforstået noget nogen tror de kan få fisse for 300 kr og endda brokker sig over at det var dyrt og dårligt

yep...jeg går også ind for fri sex, og igen hvem er nogen ???...gider ikke bruge mere tid på dit ord knepperi :shock:

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...