Hop til indhold
youngatheart

Thai massage af Ann fra Frederecia

Recommended Posts

kaffemand skrev, den 29/9/2016 at 18:28:

Hvad er adressen? Og hvad gav du for sådan en omgang

Kan ikke helt huske adressen, men prøv at google ann og bee eller check op herinde engang.

prisen var 1300, men jeg havde kun 1200 med da jeg havde læst det var prisen. Men det var alle pengene værd, og der var absolut ikke et stopur der kørte i baggrunden, og ja det var fuld pakke mm. *SF*

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den 28/9/2016 at 16:09:

Hi Ann ;-)

Thank you for the most teasing massage ever. ( tuesday ) You are so beautifull and nice smiling, that i promise you it will not be the last visit at your place. You are just so sexy, and I cant get my mind off your offer regarding both you and Bee at the same time.

Hugs to you from tuesdays smallest guy from Esbjerg ;-)

Jeg var tilfældigvis i Middelfart i tirsdags, og blev simpelthen nød til at besøge Ann og Bee ved Frederecia, da jeg jo har læst så meget positivt om dem begge.

Bee var beskæftiget på anden vis, så der var Ann at vælge imellem, men tænkte at det var hip som hap med de anmeldelser jeg havde læst.

Hun var bare super sød og smilende, og man følte sig straks godt tilpas. Første gang jeg har den oplevelse med en Thaipige faktisk.

Der var ikke noget ur der tikkede, og man følte sig virkeligt velkommen.

Hun begyndte med en skøn massage (jeg havde sagt jeg ville have hele pakken), og det gjorde hurtigt sin indvirkning, da hun jo masserede rigtigt godt de rigtige steder, imens jeg stadig lå på maven. Pludseligt stod hun oppe ved mit ansigt, og jeg kunne se hendes smukke ben, og mærke hendes nærhed. Jeg spurgte om der måtte røres, og det ville hun vildt gerne have. Det varede ikke længe før hun stod med et ben oppe på briksen, så jeg havde frit udsyn til hendes skønne glatte fisse lige ud for mit ansigt. dette kunne jeg ikke stå for, så den store slikketur,og leg med fingre gik hurtigt i gang, imens jeg vendte mig på siden så hun kunne komme til også...så en skøn 69 med dejligt blowjob var nu igang. Hun lød til at nyde det ige så meget som jeg, og naturlig fugtighed viste det samme. Inden længe kravlede hun helt op på briksen, og hun legede med hendes underliv på min pik, så man mest af alt jo havde lyst til at kneppe hende her og nu. Vildt pirrende at have pikken så tæt på, og så alligevel så langt fra *GF*. Alt imens hun kyssede mig gned hun hendes glatte skød imod min pik. Vildt skønt og næsten ikke til at holde ud.

Hun fandt et kondom frem, for nu skulle der kneppes..... uhmmmm. hun satte sig til rette og fik pikken kørt ind, imens hun stille og roligt begyndte at ride min totalt stive pik. Hun var bare så nærværende og intens, og var så smukt et syn at se hende ride min pik, imens man kyssede og legede med hendes skønne bryster. Det mærkedes tydeligt at hun også kunne lide det, og selvfølgeligt endte det med en kæmpe orgasme til sidst. Iflg hende selv fik hun også orgasme, og jeg tror faktisk på hende, for jeg var drivvåd over det hele, og det kunne tydeligt ses efter jeg fik den meget glade pik ud af hende efter et stykke tid, fordi hun ikke stoppede helt da jeg var kommet. Hun lå bare ovenpå mig og nød det lieg så meget som jeg gjorde,og man følte sig bare så skøn og værdsat i hendes selskab.

Jeg vil helt klart anbafale hende til alle der ikke har oplevet hvor skøn Thaimassage med det hele kan ende med at være, bare det er de rigtige piger, og kan skrive under på at Ann er den helt rigtige.

Har ikke mødt Bee endnu,men har på det nærmeste lovet ann at jeg vender tilbage til en trekant med dem begge, selv om jeg har svært ved at skulle overskue to så skønne piger på en gang, når det var så svært at holde tilbage bare med Ann. Men jeg lader det komme på en prøve helt klart.

beliggenhed: 10  (gode parkerings muligheder lige over for

pigen : 10 Hun er absolut bare super skøn

Stedet : 10 pænt og dejligt sted lige fra indgangs til selve værelset.

Undskylder lige jeg aldrig fik lagt et link ind, men søg efter Ann og bee

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, den 4/10/2016 at 22:32:

Så glæder vi os til at høre prisen og om et var det værd :-)

prisen var 1300, og som du kan se var det mere end det hele værd. Langt de bedste Thai jeg har prøvet,og en helt anden opførsel end normalt hos de fleste Thai massager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimassageentusiasten skrev, den 5/10/2016 at 17:30:

1400? I maj måned gav jeg 1200 kr., hvilket jeg i forvejen syntes var i den dyre ende.

Men så længe folk skriver at det er det værd, og fortsætter med de rosende anmeldelser, falder prisen nok ikke; tværtimod (gad vide om massørerne læser med?).

Ann var god, men sgu ikke til 1400 kr.!

Tror nogle gange det kommer an på hvordan man opfører sig over for pigerne, og om kemien er der. Som de også skriver i deres annonce giver de superfransk ved god kemi..og jeg fik superfransk, så må gå ud for kemien var der. Tror det er sådan de fleste steder... de som mange gange klager over priser osv osv, udstråler også denne følelse, og tror på ingen måde det giver god kemi. De som er skide søde imod pigerne,og som ikke tænker så meget på om de sparer 100 kr eller 200 kr, tror jeg får langt den bedste service. Forstår ikke folk klager over at skulle give 1200-1300 når de kan gå til polske ligegyldige piger og betale 1500 ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 7 timer siden:

Man fik da mindst lige så god service dengang stedet hed Saendee og prisen var 1000 kr. Jeg har aldrig forsøgt at trykke prisen,så hvis prisen er for høj bliver jeg bare væk. Kvaliteten af den massage de tilbyder nu er så ringe at man reelt betaler 1400 kr. for 10-15 min. sex med lidt forudgående opvarmning.

Den bemærkning må stå for din egen regning..har absolut ikke været min oplevelse der...men så er vi tilbage ved kemi, og prisknepperi igen, hvilket nok ikke giver god kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/202311

Efter meget rosende omtale af pigerne Ann og Bee, blev jeg nødt til at aflægge dette sted et besøg..

Ringede og hørte hvem der var mulighed for at træffe. Og det viste sig at være Bee jeg talte med...

Har besøgt en del thai steder i mit lange liv, men må sige at dette var den bedste oplevelse til nu.

Blev mødt i døren af den mest smilende og imødekommende thai pige( ja, pige i det hele taget) 

Måske jeg bare var heldig at dumpe ind på en god dag. Men da jeg gik bag hende på vej ind i massage

rummet, havde jeg en mistanke om, at dette ville blive godt...Hængte tøjet på knagen, i det rigtigt nydelige

massagerum. Bee satte noget musik på, og op på briksen. Massage var blød, sådan foretrækker jeg den...

Hun strejfede de rigtige steder på de rigtige tidspunkter. Hele bagsiden fik en tur, imens vi snakkede lidt om 

vind og vejr.. Hun taler glimrende engelsk...Efter en halv times tid, bliver hendes hænder lidt frække, og hun 

stiller sig meget tæt på mit hoved, læner sig ind over mig, så jeg kunne mærke hendes bryster i nakken...

Jeg lader mine hænder glide op under hendes kjole. Helt derop hvor låret bliver frækt. Lader en finger smutte 

op under trussekanten, og mærker at hun er lidt våd allerede... hendes åndedræt bliver lidt tungere, kan jeg høre...

Efter lidt tid vender jeg mig rundt, med et kæmpe jern på... Hun tager fat i pikken, og spørger om jeg vil have B2B...

Om jeg ville! Er paven katolik? Lækre intense tungekys, økofransk,69'er,doggy, missionær, omvendt cowgirl...

Hele tiden var hun meget indlevende. Fik tilbudt både drikkevarer og et bad efterfølgende.......Superduper 

oplevelse...1300kr må siges at være et fund:-) Kom afsted, hvis i ikke allerede har været der... Ann skal prøves næste

gang, tror jeg......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...