Hop til indhold
BdsmPar

Helt ny pige i GB debut søndag 2 oktober KBH

Recommended Posts

Historien: Jeg mødte denne smukke unge pige på Tinder og havde en fantastisk sexdate med hende. Vi har set hinanden en del gange siden, og i sidste uge fortalte hun mig hendes hemmelige fantasi; Aldersforskel samt at blive taget af flere mænd på samme tid. Jeg blev selvfølgelig helt vild da jeg har været lidt ude af gamet siden mit store GB på STAY for snart 7 måneder siden. Jeg fortalte hende lidt om hvad jeg har lavet, og hun blev selv helt vild. Så nu står jeg her!!! :)

Hendes "krav":

Søndag 2 oktober i 2 timer mellem 12 og 17 - afhængig af gæsterne.

Hun er til blowjob og sex i fissen - ingen anal. Kondom ved sex. (blowjob kan krydres med forsigtig deepthroat. Hun er dog absolut ikke til at blive gagget osv. som min egen tøs eller andre vi har leget med)

Hun er blindfoldet under hele legen.

Hun sluger gerne.

alm smæk i røven er fint - men ingen decideret smerte eller hårde slag.

Alm til hård knep - hun er ingen slavetøs men kan sagtens kneppes.

5-6 mænd.

Prisen er 2000 for 2 timer (Dette er lidt over hvad jeg normalt prøver at sætte arrangementer til, men hun holder fast og det begrundes bla. i at dette er første gang nogensinde hun gør det og dermed er helt frisk og urørt kød i disse sammenhæng.

Er du interesseret så skriv en besked privat eller på mail [email protected] med henvisning til dit profilnavn herinde. Hvis du har deltaget før så nævn det også gerne i tilfælde af jeg ikke kan huske dig :)

Håber at få samlet 5-6 mænd så hun kan få en fed oplevelse og evt. gentage og jeg kan komme lidt på banen igen med lidt spændende arrangementer igen :)

IMG_8424-Edit-Edit-1.jpg

IMG_8428-Edit-Edit-2.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder spændende, men desværre en noget for høj pris.

 

At det er hendes 'debut' betyder jo ikke det bliver en bedre oplevelse. Snarere tværtimod. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror fokus skal være på, at hun er helt ny. Hun er ikke blevet afprøvet af alle (eller nogen overhovedet) mænd herinde. Nogle af os kan lide dem nye og uerfarne og andre brugte og erfarne. Forskellig smag er heldigvis tilladt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvaa KG, hvad fan skriver du til de piger på tinder :P synes du er omsværmet ;) desværre lidt langt at køre for 2 timer, dit sidste gangbang på stay var ellers lækkert!

Del dette indlæg


Link til indlæg
okbobobo skrev, 1 time siden:

Hvaa KG, hvad fan skriver du til de piger på tinder :P synes du er omsværmet ;) desværre lidt langt at køre for 2 timer, dit sidste gangbang på stay var ellers lækkert!

Ha ha det ku jeg oz godt tænke mig at vide 8-)

følger lidt med her

Del dette indlæg


Link til indlæg
okbobobo skrev, for 7 timer siden:

Hvaa KG, hvad fan skriver du til de piger på tinder :P synes du er omsværmet ;) desværre lidt langt at køre for 2 timer, dit sidste gangbang på stay var ellers lækkert!

Hahaha... Jeg tror bare de unge piger falder for perverse voksne mænd åbenbart ;)

Jeg forstår dig - men du gjorde det også sejt på STAY ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
RasmusL skrev, for 14 timer siden:

KG, ingen kan som du!  det ser interessant ud :-o følger lige med her :-)

Haha tak tak RasmusL, håber du har det dejligt :)

I bund og grund er det nok mere held end forstand ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stærkt og fristende setup. Tidspunktet og også lidt prisen fraholder mig fra det, men ser frem til at høre en tilbagemelding på et helt sikkert stærkt event. God fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrCerious skrev, den 9/29/2016 at 23:33:

He he, super spændende KG! :-P .....jeg er også "lidt" nysgerrig ligesom RasmusL ;-)

Håber du har det dejligt :) Ja jeg kender jeres præferencer med disse arrangementer, så derfor jeg ikke sendte Jer en direkte mail ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder frækt.  Kan nok ikke lige nå det. Er det muligt at komme forbi til sidst i arrangementet???? Tænker at det evt. Vil være frækt med lidt ny energi til sidst?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som deltagerne ved måtte jeg aflyse dette arrangement pga sygdom fra pigens side i sidste øjeblik.

Jeg har dog været i kontakt med Mette tøsen som mange herinde fra kender. Hun er stabil og aflyser ikke, så vi laver et 3 timers arrangement på lørdag d 8 oktober. Jeg smider et opslag op under events inden længe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke nogen kritik af dig og dine arrangementer, men syntes det er ofte at GB bliver aflyst pga. sygdom.
Jeg har 2 gange meldt mig til GB i Jylland og de blev begge aflyst pga. "sygdom".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...