Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Beelzeb8b
warmgun skrev, for 58 minutter siden:

Har I set, at StudineMILF er til at træffe igen på torsdag og fredag? Jeg har allerede booket tid hos hende, så jeg får besøgt hende for tredje gang...

Hvis du er til virkelig hed sex, så tøv ikke med at kontakte. MILFen - du kommer ikke til at fortryde det!

https://annoncelight.dk/showad/204404

 

happiness is a .............

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 14 minutter siden:

Så bliver det nok heller ikke bedre.

God fornøjelse.

Det ved man kun, hvis man har været der...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
warmgun skrev, 1 time siden:

Har I set, at StudineMILF er til at træffe igen på torsdag og fredag? Jeg har allerede booket tid hos hende, så jeg får besøgt hende for tredje gang...

Hvis du er til virkelig hed sex, så tøv ikke med at kontakte. MILFen - du kommer ikke til at fortryde det!

https://annoncelight.dk/showad/204404

 

Er det ikke lidt dumt at skrive det? Du kunne have beholdt hende for dig selv! *GGG*

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, 1 time siden:

Har I set, at StudineMILF er til at træffe igen på torsdag og fredag? Jeg har allerede booket tid hos hende, så jeg får besøgt hende for tredje gang...

Hvis du er til virkelig hed sex, så tøv ikke med at kontakte. MILFen - du kommer ikke til at fortryde det!

https://annoncelight.dk/showad/204404

 

Der da godt nok gang i markedsføringen - lyder da som om det er en super oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
geo skrev, for 3 minutter siden:

Der da godt nok gang i markedsføringen - lyder da som om det er en super oplevelse.

Jaaa, lad mig dig et tip. Det kræver ikke ligefrem Nem-ID at oprette en profil på eroguide. En mailadresse er nok:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 1 time siden:

Har I set, at StudineMILF er til at træffe igen på torsdag og fredag? Jeg har allerede booket tid hos hende, så jeg får besøgt hende for tredje gang...

Hvis du er til virkelig hed sex, så tøv ikke med at kontakte. MILFen - du kommer ikke til at fortryde det!

https://annoncelight.dk/showad/204404

 

 

Hun ser sgu fin ud på billederne :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 2 timer siden:

Jaaa, lad mig dig et tip. Det kræver ikke ligefrem Nem-ID at oprette en profil på eroguide. En mailadresse er nok:-)

Hvad insinuerer du? Prøv at se alderen på min profil. Prøv at se, hvem jeg i øvrigt har anmeldt. Hvis du er i tvivl om min profil er ægte eller fake, så siger det vist mest om dig.

Hvis du ikke har noget fornuftigt at komme med, så kunne du måske spare os for dine ytringer.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 3 timer siden:

Jaaa, lad mig dig et tip. Det kræver ikke ligefrem Nem-ID at oprette en profil på eroguide. En mailadresse er nok:-)

Man udstiller sig selv noget dumt med sådan en kommentar overfor en person der har skrevet mere end 2.700 indlæg her på siden. Det er noget meget gennemført markedsføring så.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Warmgun, måske du skal overveje at skifte nickname til hotgun, godt du deler dine gode oplevelser med studiniemilfen med os andre, har selv overvejet, men jeg er til noget yngre kvinder, så, det blev ved tanken.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om du har haft en god booking. Var det sms, telefon eller via beskedsystemet herinde? Svarer hun på spørgsmål eller er det mere maskinbooking, hvor hun bare vil have dig til at acceptere et tidspunkt så hurtigt som muligt? Tillader hun to bookinger i samme henvendelse, eller er det slut efter første booking?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
warmgun skrev, for 2 timer siden:

Hvad insinuerer du? Prøv at se alderen på min profil. Prøv at se, hvem jeg i øvrigt har anmeldt. Hvis du er i tvivl om min profil er ægte eller fake, så siger det vist mest om dig.

Hvis du ikke har noget fornuftigt at komme med, så kunne du måske spare os for dine ytringer.

Det var et svar til geo. Ikke til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 4 timer siden:

Det lyder som om du har haft en god booking. Var det sms, telefon eller via beskedsystemet herinde? Svarer hun på spørgsmål eller er det mere maskinbooking, hvor hun bare vil have dig til at acceptere et tidspunkt så hurtigt som muligt? Tillader hun to bookinger i samme henvendelse, eller er det slut efter første booking?

Første gang var det via PB her på EG. og ja der blev svaret på spørgsmål. Hun prøver at lure, om der er et match, så oplevelsen bliver så god som mulig. Vi talte også i tlf. nogle minutter. Denne fang et bookning foregået via mail, men nu "kender" vi jo også snart hinanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
warmgun skrev, for 11 timer siden:

Har I set, at StudineMILF er til at træffe igen på torsdag og fredag? Jeg har allerede booket tid hos hende, så jeg får besøgt hende for tredje gang...

Hvis du er til virkelig hed sex, så tøv ikke med at kontakte. MILFen - du kommer ikke til at fortryde det!

https://annoncelight.dk/showad/204404

 

Jeg tror den kanon go'e anmeldelse får mig til, at booke tid.!! 

 Not..!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære WG :wub:

Jeg takker for dine søde ord og glæder mig til senere idag. Så skal du opleve en kvinde som har undværet sex i næsten 2 uger :-D:-P

Kh

SM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde jeg vidst at Milf'en ikke havde fået sex i to uger, så var jeg redet ind på min hvide hest - og booket tid omgående :-o.

MEN det er lidt tarveligt at du nævner det her Milf! Nu bliver det svært at sove - man kan i hvert fald ikke sove på maven 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn
StudineMILF skrev, for 19 timer siden:

Kære WG :wub:

Jeg takker for dine søde ord og glæder mig til senere idag. Så skal du opleve en kvinde som har undværet sex i næsten 2 uger :-D:-P

Kh

SM

Ville dælme gerne mødes med dig:) prikken over i'et er hvis missen er naturlig? Bare noget som tænder mig. 

Knus 

ps tænker jeg må booke næste gang du på

Del dette indlæg


Link til indlæg
bombrn skrev, Lige nu:

Ville dælme gerne mødes med dig:) prikken over i'et er hvis missen er naturlig? Bare noget som tænder mig. 

Knus 

ps tænker jeg må booke næste gang du på

Tusinde tak men nej jeg barberer mig. Så skulle du have besøgt mig igår så var der for 2 ugers hår så sig til hvis du kan så lader jeg være med sat ordne hende :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn
StudineMILF skrev, for 6 timer siden:

Tusinde tak men nej jeg barberer mig. Så skulle du have besøgt mig igår så var der for 2 ugers hår så sig til hvis du kan så lader jeg være med sat ordne hende :-P

Måtte gerne ha været mere end 2 uger☺️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ingen som vil have hår i munden søde bombrn og har jo noget fast og her barberer jeg mig. Så skulle jeg jo gå i cølibat, men det mit liv for kort til :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, den 29/9/2016 at 13:03:

Kære WG :wub:

Jeg takker for dine søde ord og glæder mig til senere idag. Så skal du opleve en kvinde som har undværet sex i næsten 2 uger :-D:-P

Kh

SM

Det kunne godt mærkes! Der blev ikke sparet på "misbrug" af min krop... :x

Du så i øvrigt SÅ fræk ud i netkjolen... til dem, der har kommenteret MILFens billede af brysterne pakket ind i den.. vorterne kunne sagtens finde ud gennem nettet...

WG

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 14 timer siden:

Tusinde tak men nej jeg barberer mig. Så skulle du have besøgt mig igår så var der for 2 ugers hår så sig til hvis du kan så lader jeg være med sat ordne hende :-P

Jeg har haft æren af, at opleve frk. StudineMILF mis med "pels". Hun var flot og velsmagende, samt ingen problemer med at spinne. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...