Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var i formiddags på besøg hos Dao i Brøndby. :-D Sødt ansigt og smilende pige tydeligvis med en del humor, samt lækker solbrun thaikrop med pænt store bryster. ;-) Dejlig oplevelse.  Dog som jeg desværre har prøvet før med thaipiger, ikke så god til at tage imod når der bliver bollet igennem. :-( Udstyret er ellers ganske almindelig dansk standart.  ;-) Tak herfra hilsen Smørhulsbarnet. 

• 3 weeks later...
Skrevet

ringde dit igår bokade dao kör ifrån sverige kommer dit där då är det inte dao som svarade i telefonen utan en annan tjej körde där ifrån ,det var 2 gången detta händer väldigt fult att luras så,dao var inte där sade dom då

Skrevet
Smørhulsbarnet skrev, den 27/9/2016 at 15:01:
  Dog som jeg desværre har prøvet før med thaipiger, ikke så god til at tage imod når der bliver bollet igennem. :-( Udstyret er ellers ganske almindelig dansk standart.  ;-) Tak herfra hilsen Smørhulsbarnet. 

Hvad er problemet? - Stritter hun imod? - Siger hun, det gør ondt?

Skrevet

den andra flicka sade att hon var Dao när jag ringde dit ,det var inte dao  som var där när jag kom dit .körde igen då

Skrevet
  • Author
Pigeforskeren skrev, for 56 minutter siden:

Hvad er problemet? - Stritter hun imod? - Siger hun, det gør ondt?

Ja, hun ligger og ser lidende ud, ikke lige mig. 

Skrevet

Jeg besøgte Rose i går i brøndby. Igen glimrende oplevelse hos hende. Hun kan tilgengæld tage godt imod. Jeg er måske ikke verdens største, men hun er frisk på at tage benene helt op, nærmest bag ørene, når hun ligger på ryggen, så er hun altså helt blottet, og man kan faltisk presse hendes ben sammen således at de presser brysterne flot sammen. 

Så hun er meget fleksibel, men det kan godt være det er en position hun undgår hvis man er meget stor. 

Ellers var hun lidt træt i går, og det understreger at der er gode og dårlige dage. Men jeg var meget tilfrede med 15 minutter for 500kr.  Hendes priser for en halv time er steget til 1.000kr, det syntes  jeg er for meget. 800 er passende for en halv time, syntes jeg. Ellers springer jeg over, og tager hellere to gange 15 minutter fordelt på et par gange  på en uge.

iøvrigt spurgte jeg efter Bee som efter annoncen skulle være tilbage i brøndby. Men jeg fik at vide hun stadig er i frederiksværk. Så hvor hun er lige nu ved jeg ikke. Men hun skulle komme tilbage til brøndby om en uges tid, og så drager rose nordpå. 

Skrevet

Der åbenbart at nogen styrer alt og alle i det der syndikat - ikke mindst logistiken kræver sin mand eller kvinde. Er det nogen som ved hvad eller hvem som lligger bag det hele?

Redigeret af Bananas

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.