Hop til indhold

Recommended Posts

Var i formiddags på besøg hos Dao i Brøndby. :-D Sødt ansigt og smilende pige tydeligvis med en del humor, samt lækker solbrun thaikrop med pænt store bryster. ;-) Dejlig oplevelse.  Dog som jeg desværre har prøvet før med thaipiger, ikke så god til at tage imod når der bliver bollet igennem. :-( Udstyret er ellers ganske almindelig dansk standart.  ;-) Tak herfra hilsen Smørhulsbarnet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

ringde dit igår bokade dao kör ifrån sverige kommer dit där då är det inte dao som svarade i telefonen utan en annan tjej körde där ifrån ,det var 2 gången detta händer väldigt fult att luras så,dao var inte där sade dom då

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, den 27/9/2016 at 15:01:
  Dog som jeg desværre har prøvet før med thaipiger, ikke så god til at tage imod når der bliver bollet igennem. :-( Udstyret er ellers ganske almindelig dansk standart.  ;-) Tak herfra hilsen Smørhulsbarnet. 

Hvad er problemet? - Stritter hun imod? - Siger hun, det gør ondt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Rose i går i brøndby. Igen glimrende oplevelse hos hende. Hun kan tilgengæld tage godt imod. Jeg er måske ikke verdens største, men hun er frisk på at tage benene helt op, nærmest bag ørene, når hun ligger på ryggen, så er hun altså helt blottet, og man kan faltisk presse hendes ben sammen således at de presser brysterne flot sammen. 

Så hun er meget fleksibel, men det kan godt være det er en position hun undgår hvis man er meget stor. 

Ellers var hun lidt træt i går, og det understreger at der er gode og dårlige dage. Men jeg var meget tilfrede med 15 minutter for 500kr.  Hendes priser for en halv time er steget til 1.000kr, det syntes  jeg er for meget. 800 er passende for en halv time, syntes jeg. Ellers springer jeg over, og tager hellere to gange 15 minutter fordelt på et par gange  på en uge.

iøvrigt spurgte jeg efter Bee som efter annoncen skulle være tilbage i brøndby. Men jeg fik at vide hun stadig er i frederiksværk. Så hvor hun er lige nu ved jeg ikke. Men hun skulle komme tilbage til brøndby om en uges tid, og så drager rose nordpå. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der åbenbart at nogen styrer alt og alle i det der syndikat - ikke mindst logistiken kræver sin mand eller kvinde. Er det nogen som ved hvad eller hvem som lligger bag det hele?

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...