Hop til indhold
Liv

Søge på navne på tre bogstaver

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

@Jernsvinet

På min Android mobil trykker jeg på søge ikonet øverst. Derefter kommer søgefeltet frem. Så klikker jeg på "valgknappen" som står på "Alt indhold", og vælger i stedet "Medlemmer". I søgefeltet skriver jeg nu "liv" og finder "liv" øverst. Det samme sker med "Ida". Hvad søgte du på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 1 minut siden:

@Jernsvinet

På min Android mobil trykker jeg på søge ikonet øverst. Derefter kommer søgefeltet frem. Så klikker jeg på "valgknappen" som står på "Alt indhold", og vælger i stedet "Medlemmer". I søgefeltet skriver jeg nu "liv" og finder "liv" øverst. Det samme sker med "Ida". Hvad søgte du på?

Ok jeg troede at det var i annonce sektionen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

Ok jeg troede at det var i annonce sektionen. 

Og Liv er ikke i annoncesektionen, men Ida er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 7 minutter siden:

Hvad søgte du på?

Jeg søgte på: "alt indhold" - men forsøgte så lige igen af søge på medlemmer - og så kommer hun frem, sammen med Olivia og 45 andre - men det hjælper jo ligesom ikke noget, når jeg vil søge på en anmeldelse af hende - her må jeg stadig Google :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Maya Kathrine skrev, for 23 minutter siden:

Ja, ok, jeg er lige blevet gjort opmærksom på at der nok menes søgning i indhold og ikke efter brugernavn. Det er i forhold til brugernavn at ændringen er lavet. Jeg kigger videre på den fulde løsning.

@Jernsvinet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...