Hop til indhold

Søge på navne på tre bogstaver

Featured Replies

Skrevet

@Jernsvinet

På min Android mobil trykker jeg på søge ikonet øverst. Derefter kommer søgefeltet frem. Så klikker jeg på "valgknappen" som står på "Alt indhold", og vælger i stedet "Medlemmer". I søgefeltet skriver jeg nu "liv" og finder "liv" øverst. Det samme sker med "Ida". Hvad søgte du på?

Skrevet
Maya Kathrine skrev, for 1 minut siden:

@Jernsvinet

På min Android mobil trykker jeg på søge ikonet øverst. Derefter kommer søgefeltet frem. Så klikker jeg på "valgknappen" som står på "Alt indhold", og vælger i stedet "Medlemmer". I søgefeltet skriver jeg nu "liv" og finder "liv" øverst. Det samme sker med "Ida". Hvad søgte du på?

Ok jeg troede at det var i annonce sektionen. 

Skrevet
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

Ok jeg troede at det var i annonce sektionen. 

Og Liv er ikke i annoncesektionen, men Ida er :)

Skrevet
Maya Kathrine skrev, for 7 minutter siden:

Hvad søgte du på?

Jeg søgte på: "alt indhold" - men forsøgte så lige igen af søge på medlemmer - og så kommer hun frem, sammen med Olivia og 45 andre - men det hjælper jo ligesom ikke noget, når jeg vil søge på en anmeldelse af hende - her må jeg stadig Google :(

Skrevet
Maya Kathrine skrev, for 23 minutter siden:

Ja, ok, jeg er lige blevet gjort opmærksom på at der nok menes søgning i indhold og ikke efter brugernavn. Det er i forhold til brugernavn at ændringen er lavet. Jeg kigger videre på den fulde løsning.

@Jernsvinet ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.