Hop til indhold

Recommended Posts

And you'd better improve your English in order  not to make such idiotic answers. That was to the Marit...whatever  your nickname is. End of story, a curtain please!

Redigeret af KimChenUn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
KimChenUn skrev, for 22 timer siden:

Heh, "For someone a sow is a bride." You know what I'm saying?

KimChenUn, you sir are a jerk. En ting er at beskrive din oplevelse sobert, selvom den er negativ. En anden ting er at blive decideret grov. Du kan også modargumentere hendes påstande sobert. Formålet med EG er, at man kan læse både positive og negative anmeldelser, og derefter selv bestemme. Du, derimod tager grovhed til et helt andet niveau. Vær anstændig og vis lidt respekt. Nøj hvor det pisser mig af, når folk ikke behandler hinanden ordentligt. Det fortæller mere om dig end om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, 1 time siden:

KimChenUn, you sir are a jerk. En ting er at beskrive din oplevelse sobert, selvom den er negativ. En anden ting er at blive decideret grov. Du kan også modargumentere hendes påstande sobert. Formålet med EG er, at man kan læse både positive og negative anmeldelser, og derefter selv bestemme. Du, derimod tager grovhed til et helt andet niveau. Vær anstændig og vis lidt respekt. Nøj hvor det pisser mig af, når folk ikke behandler hinanden ordentligt. Det fortæller mere om dig end om hende.

"For someone a sow is a bride." - it`s a folk proverb no more no less. If I`m jerk then you are a moron if you take a proverb personally.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 29/9/2016 at 21:42:

du skriver på Engelsk,

Arh, det er nu så meget sagt.

KimChenUn skrev, for 2 timer siden:

"For someone a sow is a bride." - it`s a folk proverb no more no less. If I`m jerk then you are a moron if you take a proverb personally.

Hvis din intention er at skade Emma, bør du vide at din strategi virker modsat - med din måde at svare på giver du hendes udlægning mere troværdighed. Hvis du prøver på at nedgøre andre i en slags selvforsvar, tjah - så kan man sige lidt det samme. Lyt hellere til dig selv:
 

KimChenUn skrev, den 29/9/2016 at 22:48:

End of story, a curtain please!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 56 minutter siden:

Arh, det er nu så meget sagt.

Hvis din intention er at skade Emma, bør du vide at din strategi virker modsat - med din måde at svare på giver du hendes udlægning mere troværdighed. Hvis du prøver på at nedgøre andre i en slags selvforsvar, tjah - så kan man sige lidt det samme. Lyt hellere til dig selv:
 

 

Der er ikke noget strategi. Jeg taler fra mit hjerte. Punktum!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min intention er at advare folk at hvis i ikke falder for hendes smag ( selv om i har betalt 700 dkk = 100€)  så i ikke kan regne med noget god service fra hendes side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

She actually told me to do a bad review of hers in order that naive danish men will feel sorry of her and thus increase turnover, he,he! You`ll be to judge! Good weekend foiks!

Redigeret af KimChenUn

Del dette indlæg


Link til indlæg
KimChenUn skrev, den 1/10/2016 at 03:58:

She actually told me to do a bad review of hers in order that naive danish men will feel sorry of her and thus increase turnover, he,he! You`ll be to judge! Good weekend foiks!

Helt ærligt...er du ikke på tide du smutter fra det her forum. Du er sgu for dum. Please stay away.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KimChenUn skrev, den 1 October 2016 at 03:18:

Min intention er at advare folk at hvis i ikke falder for hendes smag ( selv om i har betalt 700 dkk = 100€)  så i ikke kan regne med noget god service fra hendes side.

No matter how awesome and profesional some girls can be, there will always be one client who is so fucked, that we can't possibly give him a good service. Maybe you're one of those? (You don't sound like someone I'd like to meet)

so if the client is rude and impossible, who's fault is it then, if the meeting is not good? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...