Hop til indhold
Pas på derude

Sex uden gummi

Recommended Posts

aarhussyd skrev, den 28/9/2016 at 15:21:

Gad vide hvor stor en del af medlemmerne her inde der er gifte el i forhold, og derfor ikke kan bortforklare evt. Kønssygdomme :-)

er vi på 50-60-70 procent ?

og har i alle et såkaldt åbent forhold hvor hun også må bolle uden for forholdet :-)

Hehe, den er faktisk sjov.. 

Min GF var en som gik til læge ved det mindste... og fik konstateret klamydia. Og da jeg nu er herinde ville alle tro det var min skyld. Men hun fik mig testet, og så havde hun et forklaringsproblem.... og jeg et tillidsproblem.

Eller ej, det havde jeg egentlig ikke... men i forhold til sikker sex.. så ja

Reklamen er ikke forkert... Usikker sex = alle de andre er med i sengen..... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg dyrker kun med kondom... full stop - og kan ikke diskuteres.. 

har været sammen med 4 SB's  fra SD.- foriøvrigt er de alt alt alt for lækre :D ... det helt crazy det der SB koncept og dyrt..

men 2 ud af de 4 havde tænkt sig sex uden kondom (med mig)... det interessante er så... de 2 der gerne gjorde det uden var dem der opfattede SB/SD som noget nært (næste) kæreste agtigt...  og de 2 der ville med kondom ... ja.. altså de havde mange aftaler og var nærmest GP agtigt..

anyhow bare en observation.... :)

knald nu ALTID med kondom for pokker!!!  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, den 26/9/2016 at 15:17:

men også.. Hvordan når man at blive reelt testet mellem alle de piger? 100 piger på 3-4 år, altså hvis der er inkubationstid på sygdommen på 3-4 uger? Så når man hurtigt at smitte den næste, inden man er blevet undersøgt.

Og mange undgår at blive testet, fordi de ikke får symptomerne, og derfor ikke tror de fejler noget.

 

Ja, stikker man fingeren i en rundsav, ved man ikke hvilken tand, der skar fingeren af ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja knalder altid med gummi når jeg bruger en GP, men når jeg vil have fransk er det helst uden gummi. Men jeg insisterer ikke på gummifrit, jeg kommer blot ikke anden gang til et blæs....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man nu har gjort sig umage med at spise kirsebær, selleri, ananas og mynteblade, drikke MASSER af almindelig kold vand og slet ikke ryger eller drikker alkohol.

Hvordan er erfaringen med at levere den gigantiske proteinblanding på mavsen, ikke i håret (så bliver de lidt mopsede) men på det kønne ansigt, på fødderne eller i munden..(Husk at gurgle OG skyl efter) hos pigerne?

Er det noget man stadig må de fleste steder uden risiko...Eller er det 100 pct. NO GO....??

Det er vel kun på film at østersvandet synkes..( ALLE deltagere må man gå ud fra er testet før og efter!!!!)

5_6390576.jpg

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 18 timer siden:

Det er vel kun på film at østersvandet synkes..

Slet ikke - se fx "slugeren" i Nordsjælland. Men jeg er lidt usikker på, hvad dit indlæg har med tråden/Sugardaters-forum at gøre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hader selv at bruge gummi  , kan ikke få den op og stå med gummi  ., har heldigvis en fast GP hvor jeg ikke bruger gummi og må komme i hende skønt

god jul

sjovt nok slikker man jo også fisse på de GP og thai massøre uden gummi ,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 7 timer siden:

Slet ikke - se fx "slugeren" i Nordsjælland. Men jeg er lidt usikker på, hvad dit indlæg har med tråden/Sugardaters-forum at gøre? 

Tænker bare jeg ville gå "All-Inn" og se om man kunne opnå "Hele Pakken" i forbindelse med et Sugar Date (smuk ung studine) besøg..

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 4 minutter siden:

Tænker bare jeg ville gå "All-Inn" og se om man kunne opnå "Hele Pakken" i forbindelse med et Sugar Date (smuk ung studine) besøg..

 

Spørg dig frem. Kan ikke huske specifikt om en SB har slugt - det varierer selvfølgelig.  Det giver ikke mening at generalisere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
ppd skrev, for 22 timer siden:

Tænker bare jeg ville gå "All-Inn" og se om man kunne opnå "Hele Pakken" i forbindelse med et Sugar Date (smuk ung studine) besøg..

 

Selvfølgeligt kan man da det hvis man ikke har spist asparges dagen før :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, den 26/9/2016 at 18:14:

Alle som en unge dejlige sugarbabes - friske fra Gymnasiet, enkelte unge single mødre - ingen GP el. ludere :-)

forskellen - hos mine SB skulle jeg hverken stå i kø el. lave aftale (for at undgå køen) - de kom hjem til mig, enkelte besøger jeg,..

jeg har forstået at du mere er til "træk et nr." og vent på det bliver din tur - sådan er vi så forskellige :-)

men, ud fra din tankegang - så er alle kvinder vel ludere el. ?

Sku alligevel godt skuldret at du har klaret at støve 100 sb piger op, imens langt størstedelen af os andre har problemer nok med at finde den/de rette.  Gad vide om du smider om dig med 10000 kr hver gang, for ellers kan jeg da godt have min tvivl lidt i om der ikke er pyntet lidt på tallet 100 ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
youngatheart skrev, for 5 timer siden:

Sku alligevel godt skuldret at du har klaret at støve 100 sb piger op, imens langt størstedelen af os andre har problemer nok med at finde den/de rette.  Gad vide om du smider om dig med 10000 kr hver gang, for ellers kan jeg da godt have min tvivl lidt i om der ikke er pyntet lidt på tallet 100 ;-)

Du må tvivle alt det du vil - jeg har min "wall of fame" - og 15-2000 DKK per besøg har altid været nok for mig ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ikke aarhussyd, men tvivler på ingen måde på hans 100 piger.

Jeg har selv været sammen med omkring 40 piger og kvinder fra SD og jeg har max. givet 1.000. Havde jeg som aarhussyd været villig til, og haft økonomi til, at gå op på 1.500-2.000 så kunne jeg også nemt have været på 80-100 piger/kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 16 timer siden:

Du må tvivle alt det du vil - jeg har min "wall of fame" - og 15-2000 DKK per besøg har altid været nok for mig ..

Det er bare ok. Her gik jeg lige og troede jeg var så "god", men kan da se jeg har masser at lære ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn67 skrev, 1 time siden:

Jeg kender ikke aarhussyd, men tvivler på ingen måde på hans 100 piger.

Jeg har selv været sammen med omkring 40 piger og kvinder fra SD og jeg har max. givet 1.000. Havde jeg som aarhussyd været villig til, og haft økonomi til, at gå op på 1.500-2.000 så kunne jeg også nemt have været på 80-100 piger/kvinder.

Kan kun sige det samme som jeg lige skrev til aarhussyd  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest djaj
Fyn67 skrev, for 23 timer siden:

Jeg kender ikke aarhussyd, men tvivler på ingen måde på hans 100 piger.

Jeg har selv været sammen med omkring 40 piger og kvinder fra SD og jeg har max. givet 1.000. Havde jeg som aarhussyd været villig til, og haft økonomi til, at gå op på 1.500-2.000 så kunne jeg også nemt have været på 80-100 piger/kvinder.

Hej Fyn67,

Hvor finder du dem henne ? 

Har kigget på både sugardaters.dk og sugardating.dk og syntes der er meget få piger i hvertfald på Fyn..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
Guest badozdk skrev, den 30/10/2016 at 08:12:

Klamydia kan bæres af både mænd og kvinder uden at man ved det, altså uden at være udbrud. Men det smitter alligevel. Gummi er vejen frem kære venner. Klamydia er  exploderet de seneste år og specielt hos 40+ da den aldersgruppe ikke kan finde ud af at bruge gummi.  Så brug nu det gummi både hos SB og GP.

Jeg har selv været på en SB for godt en uge siden. Havde gummi med, men tænkte med pikken da det først gik løs. Resultat Klamydia :-(

Det nok ikke derfra. Der går en 14dage før man kan påvise sygdommen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
djaj skrev, den Monday, February 13, 2017 at 22:35:

Hej Fyn67,

Hvor finder du dem henne ? 

Har kigget på både sugardaters.dk og sugardating.dk og syntes der er meget få piger i hvertfald på Fyn..

Hej djaj

Jeg finder dem på sugardaters.dk og ja der er ikke vildt mange piger fra Fyn, men jeg har også været der i knap 3 år. Så der er jo alligevel over en vis periode.

Udover Fyn søger jeg også Fredericia/Kolding/Vejle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest djaj
Fyn67 skrev, for 8 timer siden:

Hej djaj

Jeg finder dem på sugardaters.dk og ja der er ikke vildt mange piger fra Fyn, men jeg har også været der i knap 3 år. Så der er jo alligevel over en vis periode.

Udover Fyn søger jeg også Fredericia/Kolding/Vejle.

Tak for svar

Kan du nævne nogle profil navne på dem du har haft aftaler med i en pb ? 

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Guest badozdk skrev, den 30/10/2016 at 08:12:

Klamydia kan bæres af både mænd og kvinder uden at man ved det, altså uden at være udbrud. Men det smitter alligevel. Gummi er vejen frem kære venner. Klamydia er  exploderet de seneste år og specielt hos 40+ da den aldersgruppe ikke kan finde ud af at bruge gummi.  Så brug nu det gummi både hos SB og GP.

Jeg har selv været på en SB for godt en uge siden. Havde gummi med, men tænkte med pikken da det først gik løs. Resultat Klamydia :-(

Godt nok en lidt gammel tråd, men aligevel lidt bevingede ord .

1.Tænk med hovedet længst væk fra pikken...

2.Tænk med pungen længst væk fra pikken...

3.Tænk med pikken...

Det var det råd jeg aldrig fik

Nu er hun gravid og jeg har en dårlig pik ! :lol:

Pas nu på jer selv derude boys and girls.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...