Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG med 3 dejlige unge piger i Århus den 29 sept. mulighed for analsex og sex uden kondom

Recommended Posts

Jeg ved dette gb er et som er arrengeret som det skal med alle parters hensyn er taget! 

Mer meldt til og glæder mig til at se de tre piger på det hvide lagn med mænd omkring sig 

 

er spørgsmål til Bigfoot. Er det ikke en snak der er taget nok gange. Du kan ko lade vær med st deltage og acceptere at andre selv bestemmer og ikke søger at din anerkendelse for det! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtjyderne skrev, for 1 time siden:

er spørgsmål til Bigfoot. Er det ikke en snak der er taget nok gange. Du kan ko lade vær med st deltage og acceptere at andre selv bestemmer og ikke søger at din anerkendelse for det! 

Jeg har såmænd heller ikke tænkt mig at deltage, men vil henvise til en anden tråd: 

Måske andre af deltagerne tidligere har besøgt SB osv. Jeg mener risikoen er relativ stor.

God fornøjelse til jer og pigerne :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu må vi have en Admin/Moderator på banen, inden tingene igen køre af sporet ...... !! 

Redigeret af Pikken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er noget vi i mange mange år er tudet ørene og øjnene fulde af så er det at :

man må ikke drikke for meget alkohol

stoffer er farlige

Du kan dø af rygning 

Du kan få kønssygdomme, hvis du ikke bruger kondom. 

Det  er farligt at køre for stærkt. 

Osv. Osv. 

Alt sammen er vi vel oplyste om, og vælger selv trods et oplysende samfund, at gøre en masse af disse ting.

Man dør ikke af, at få en kønssygdom. Den kan velbehandles hvis man får en. Har ikke haft en selv endnu, godt nok. Man dør ikke mere af Hiv, eller hvis man gør, så er det først langt langt senere i livet. 

I det her tilfælde hvor moralisterne igen er fremme med, hvad de mener andre bør gøre.Hold jeres meninger under de faneblade, hvor de hører til. Hold jer væk fra disse GB, da de åbenbart er det samme som at miste livet.

Endelig så kan man også møde op og bruge beskyttelse. Det er jo heldigvis ens eget frie valg endnu. 

Om man knepper uden kondom eller giver oral uden kondom er i forhold til f.eks klamydia, herpes mv. Nøjagtigt det samme også når vi snakker gonoré hvor en smittekilde b.la jan sidde blandt mandlerne hos kvinden.

så når vi nu har fundet ud af, at alt er farligt, og man kan dø ved at gå over vejen på vej til bageren, så lad de kvinder der tilbyder diverse selv bestemme, hvad de vil, ligesom vi " kunderne " også selv må have " moral" til at gøre hvad vi vil. 

Redigeret af Fløjtespillere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror vi har et tilfælde af sure rønnebær, brødnid osv.,

Jeg synes dette arrangement ser ud som det fedeste i meget lang tid og regner bestemt med at deltage.

Det håber jeg at kunne gøre uden andres fingerpegning (og endog forslag om at det burde være ulovligt).

Ser vi lidt på billederne, pigerne og hvem der er aktive i modstanden- så har vi nok også en generationskrig her - hvorfor skulle det være anderledes her på sitet end i resten af verden :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Brandmand skrev, for 58 minutter siden:

Jeg tror vi har et tilfælde af sure rønnebær, brødnid osv.,

Jeg synes dette arrangement ser ud som det fedeste i meget lang tid og regner bestemt med at deltage.

Det håber jeg at kunne gøre uden andres fingerpegning (og endog forslag om at det burde være ulovligt).

Ser vi lidt på billederne, pigerne og hvem der er aktive i modstanden- så har vi nok også en generationskrig her - hvorfor skulle det være anderledes her på sitet end i resten af verden :-) 

Er du 60 eller 80? :) spurgt med er smil 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandmand skrev, 1 time siden:

Jeg tror vi har et tilfælde af sure rønnebær, brødnid osv.,

Jeg synes dette arrangement ser ud som det fedeste i meget lang tid og regner bestemt med at deltage.

Det håber jeg at kunne gøre uden andres fingerpegning (og endog forslag om at det burde være ulovligt).

Ser vi lidt på billederne, pigerne og hvem der er aktive i modstanden- så har vi nok også en generationskrig her - hvorfor skulle det være anderledes her på sitet end i resten af verden :-) 

Kongekommentar. Specielt det med de famøse rønnebør  og brødnid ! Det er jo et valg der tages, med eller uden. Det skal jo ikke komme selve arrangementet til onde !. For the records , brødnid : "  konkurrence og gensidig misundelse mellem personer der er beskæftiget inden for samme fag eller branche "

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 37 minutter siden:

Er det det sted hvor pigerne får nogle stoffer for at klare det?

Har det spørgsmål mon andet formål end at tilsvine arrangementet og pigerne - jeg tvivler

Det er langt under lavmålet for ordentlig opførsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 38 minutter siden:

Har det spørgsmål mon andet formål end at tilsvine arrangementet og pigerne - jeg tvivler

Det er langt under lavmålet for ordentlig opførsel

Du kan da bare svare på om det er det samme sted, hvor en anmelder mente at en pige til gb var påvirket af stoffer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 44 minutter siden:

Du kan da bare svare på om det er det samme sted, hvor en anmelder mente at en pige til gb var påvirket af stoffer.

hvad med at spørge pigerne - der står en mailadresse i annoncen - jeg har ikke set nogen af pigerne lege med i dette her forum, så hvis du var det fjerneste seriøs, så spurgte du dem direkte i stedet for at insinuere noget her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, 1 time siden:

Hvor ser det fantastisk ud. Fantastiske billeder. Rimelige priser. Tre unge piger med de lækreste små, stramme fisser.

Tibage på sporet - enig Tommy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 52 minutter siden:

hvad med at spørge pigerne - der står en mailadresse i annoncen - jeg har ikke set nogen af pigerne lege med i dette her forum, så hvis du var det fjerneste seriøs, så spurgte du dem direkte i stedet for at insinuere noget her.

 

Er det ikke dig der bestyrer pigernes mail box?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 11 timer siden:

Du kan da bare svare på om det er det samme sted, hvor en anmelder mente at en pige til gb var påvirket af stoffer.

 

Prinz skrev, for 9 timer siden:

Er det ikke dig der bestyrer pigernes mail box?

Det er mig, der er arrangør af dette GB i Århus. Det er beskæmmende at se, hvordan man håndterer tråden her på Eroguide af b.la Prinz 

Masser af påstande uden reelt at vide en skid om det. Kører videre ud af en tangent uden at vide noget om det.

jeg kan forsikre at ingen af disse piger er på stoffer, og nej, der er heller ikke stoffer den pågældende dag. Jeg udvælger ikke piger der er på stoffer eller på andre sjove finurlige ting. Og nej det er ikke handlede kvinder, og nej, der er ikke bagmænd, og ja pigerne har selv henvendt sig omkring lysten til at deltage i et GB. 

Jeg får rigtig mange henvendelser fra piger, der ønsker dette fordi de netop føler sig i trygge hænder, men jeg kan forsikre for at de føler sig afstumpede og kede af det, når de læser sådan noget bræk, der bliver listet op her. Jeg har ved flere lejligheder spurgt om de vil tage til genmæle. Det vil de ikke fordi de netop kan se, hvordan diverse overfalder selv det mindste, og kan ødelægge enhver lyst til at deltage i noget som helst. 

 

Du Prinzt er sammen med andre med til at ødelægge, hvad b.la Eroguide burde. stå for. 

Og jo til at jeg nogle gange betjener mailboksen for pigerne, andre gange ikke. Det er pigernes ønske det her kommer an på. Når man ser hvor primitivt der kan skrives her, ja så giver det måske mening hvorfor de ikke har lyst til selv altid at betjene mailboksen.

de bestemmer selv og får udleveret koder til mailboksen og kan både komnentere og/eller læse med. 

Lige så er det også suverænt pigerne, der bestemmer, hvilke ydelser de tilbyder de fyre der kommer. Det er heller ikke noget jeg blander mig i.  Og i denne endnu frie verden vi har i Danmark så bestemmer man jo selv om man vil deltage i et af de GB jeg arrangerer eller ej.

Glemte jeg at sige at 99% af pigerne efter det første GB gerne vil lave flere med mig som arrangør. Det gør de vel ikke, hvis de er handlede, tvunget etc.

Så stop hetzen og kom ind i kampen på en fair og ordentlig måde istedet for kun at give svinere. Jeg kommenterer normalt ikke på min arrangementer, men det her var sgu for langt ude.

Og det jeg har skrevet her, hører nok til under et andet faneblad, men det er ligesom her at " svineriet" er startet.

Endelig undlader jeg at snakke om misundelse og meget andet. Det kan vi tage under et andet faneblad. 

Rescue51

Redigeret af Rescue51

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...