Hop til indhold
Guest Frække Ida

Lille skolepige Ida har været slem -IGEN!!! Straf hende mandag d. 10/10 i Randers!!!

Recommended Posts

Guest Grækeren

Shit....men et lille forslag, du skal selvfølgelig have en lille pause tisse/spise ...drengene skal selvfølgelig holdes varme, der vil jeg gerne give en hånd med tror du ikke det kunne lade sig gøre...tager selvfølgelig en lille stram sag på, og lidt kinderødt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Grækeren skrev, for 26 minutter siden:

Shit....men et lille forslag, du skal selvfølgelig have en lille pause tisse/spise ...drengene skal selvfølgelig holdes varme, der vil jeg gerne give en hånd med tror du ikke det kunne lade sig gøre...tager selvfølgelig en lille stram sag på, og lidt kinderødt.

:lol:!!!

Hva si'r I drenge???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fra det netop afsluttede lærermøde kan jeg fortælle, at vi selvfølgelig sørger for, at lille Ida har tisset af inden sprogundervisningen og legemsøvelserne. Endvidere vil der forefindes 10 pølser af forskellige dimensioner og smag (!), hvorfor der ikke bliver behov for nogen pause. Så vi må desværre takke nej til dit venlige tilbud, Græker.

C. Hansen, Overlærer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skønne Ida

Du er simpelthen nødt til at tage mig med til dit GB den 10.10 kl 12.00.

Sidst jeg besøgte dig i Randers fik vi en rigtig god snak efter vi havde sex og vi snakkede om at jeg skulle med næste gang.

Håber det kan gå

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Kinky fyr skrev, den 1/10/2016 at 16:19:

Skønne Ida

Du er simpelthen nødt til at tage mig med til dit GB den 10.10 kl 12.00.

Sidst jeg besøgte dig i Randers fik vi en rigtig god snak efter vi havde sex og vi snakkede om at jeg skulle med næste gang.

Håber det kan gå

Knus

Husker dig sagtens, slemme, slemme Hr @Kinky fyr;), men j ka desværre ik tage flere ind, sku jo gerne ku sidde ned, næste gang j har time! :rolleyes:

I bliver i alt 9 FORFÆRDELIGE, URETFÆRDIGE lektorer og professorer (tør sg ik flere!), og j render allerede rundt og pisser i bukserne, hver gang j tænker på på mandag, hvor j ENDNU ENGANG ska stå skoleret! :o Rektor Kjeld Mortensen gik af i 2013 og j har ik ku få fat på ham siden :P PIS OSSE!!! (for mig altså, HAN ville nemlig ha "beskyttet" mig! :().

De Herrer, j tror de fleste af jer kender adressen i Randers, men alligevel sender j præcis info ud t jer alle, hver og een, på søndag v middagstid, så hold lige øje, hva'?! 

Kys :P eller nej rettere: AAAAARGH :blink: Ida.

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja selvfølgelig giver hun ikke besked herinde og heller ingen direkte besked til de tilmeldte.

Sidste gang hvor det var ida og trine

Blev det også aflyst i sidste øjeblik så der bliver råbt ulven kommer for tit så efterfølgende skal jeg ikke tilmeldes flere arrangementer ida står for

Surt opstød

Del dette indlæg


Link til indlæg

"J har desværre fået halsbetændelse drenge :(
J har fået antibiotika, og j skulle helst ik smitte, men at gnide og gnubbe mig op ad 8 forskellige og dejlige mænd, v nu altså være uforsvarligt af mig.
J kommer stadig t Pigekollektivet og leger i morgen, men desværre ik m flere på een gang.
 20992712 for info og priser, og selvfølgelig kommer de drenge først, som sku ha været m t mit GB ;)"

Hvilken forskel gør det at gnubbe sig op af 8 mænd på én gang, eller at de 8 mænd er spredt ud på en hel vagt?

Hvordan er det mindre uforsvarligt? Det smitter du vel hverken mere eller mindre af. :blink: 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 minutter siden:

"J har desværre fået halsbetændelse drenge :(
J har fået antibiotika, og j skulle helst ik smitte, men at gnide og gnubbe mig op ad 8 forskellige og dejlige mænd, v nu altså være uforsvarligt af mig.
J kommer stadig t Pigekollektivet og leger i morgen, men desværre ik m flere på een gang.
 20992712 for info og priser, og selvfølgelig kommer de drenge først, som sku ha været m t mit GB ;)"

Hvilken forskel gør det at gnubbe sig op af 8 mænd på én gang, eller at de 8 mænd er spredt ud på en hel vagt?

Hvordan er det mindre uforsvarligt? Det smitter du vel hverken mere eller mindre af. :blink: 

:D:D:D:D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, for 14 timer siden:

Ja selvfølgelig giver hun ikke besked herinde og heller ingen direkte besked til de tilmeldte.

Sidste gang hvor det var ida og trine

Blev det også aflyst i sidste øjeblik så der bliver råbt ulven kommer for tit så efterfølgende skal jeg ikke tilmeldes flere arrangementer ida står for

Surt opstød

D har j rent faktisk prøvet, men af mærkelige årsager kan j ikke logge ind på min profil.

J har måtte oprette ny profil. 

Beklager :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uartige Ida skrev, for 14 minutter siden:

Så hunkattene ude!:o

Hey, she Said it.. Jeg syntes bare hendes kommentar er sjov. 

 

:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frække Ida, og en tre fire andre aliasser holder pause fra forum i en 6 måneders tid.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Så kan hun jo lave et GB med disse alias'er .....det bliver nok en enmands forestilling.

Snøft..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker lidt at det sku er rimelig dårlig stil :-( var det ikke muligt at man kunne få at vide hvad de aliasser er ??? syntes det kunne være rart og se/vide om de har været brugt i andre tråde , altså hvis vi skal tage siden og de forskellige tråde seriøst syntes jeg at de skulle ligges frit frem så vi kunne få syn for sagen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 20 timer siden:

Flovt. :D

Ja det rette ord, FLOVT ! og med lidt brødnid  og misundelse som eftersmag ! Tænk at sidde og moralprædike med sig selv og nedgøre andre og så for egen vindings skyld. FLOVT !

Jeg har ikke behov for at vide noget omkring disse aliasser = fake profiler. Hvis man vil vide mere, kan man vel bare gå tilbage og se hvem der har klappet hvem på ryggen og forsøgt at sætte en kæp i hjulet for andres gøren og laden. FLOVT ! 

Stor ros til Extinguisher for at få sat tingene på plads og ryddet lidt op. Det kan måske give andre stof til eftertanke ! 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den bliver sgu svær at ryste af dig.....

Men mon ikke der kommer en længer forklaring fra den uartige Ida om 6 mdr. Burde være god til til at brygge en underholdende historie frem.

Flovt

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden:

Den bliver sgu svær at ryste af dig.....

Men mon ikke der kommer en længer forklaring fra den uartige Ida om 6 mdr. Burde være god til til at brygge en underholdende historie frem.

Flovt

... du mener vel at ryste af sig ! ??? Jeg har ikke behov for en længere forklaring ! Den er vel ikke længere , om man så mig sige. Der er forhåbentlig ingen der tror på en troværdig forklaring  her eller ????? Måske de mest fanatiske ... ligesom de der tror Trump bliver Præsident i USA !  c,") 

Men som du skriver kan der jo brygges mange gode "historier" på 6 mdr !  :-D Uanset hvad, så er jeg ikke så naiv, at jeg vil tro på nogle af dem !! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...