Hop til indhold
yayaya

Daisyclub???

Recommended Posts

Anyone been there recently?  The communication was really bad last time and yestersay was even worse. No sms response and couldnt call them.  The pictures of the girls show nothing. Whats happening..

Del dette indlæg


Link til indlæg
yayaya skrev, for 3 minutter siden:

Anyone been there recently?  The communication was really bad last time and yestersay was even worse. No sms response and couldnt call them.  The pictures of the girls show nothing. Whats happening..

You are not the first who ask. - Nobody knows.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en ændret præsentation af pigerne de har.

Altid har de haft 2-4 fotos af pigerne. Jeg husker dem som frække og lidt skolepige argtige. Fotoet af Itty er selvfølgelig frækt, men nærmest vulgært. På den rigtige dag kunne det tænde mig. På en almindelig dag er det bare nedværdigende. Det er helt anderledes end den måde de har præsenteret sig tidligere.

Jeg har altid regnet med det var transen der lavede annoncerne. Måske er Ladyboi Mimi på ferie eller rejst til Thailand eller Spanien. Måske har de skiftet ejer.
Jeg har haft gode oplevelser derude ,men afventer yderligere visitter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden tråd om DaisyClub:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/63977-daisyclub-de-nye/

Man kan undres og gætte, det gør jeg også, men så vidt jeg ved skulle mama-Daisy komme tilbage fra ferie i starten af oktober, så må vi se hvad der sker.

Ladyboy Mimi? Hun har da vist ikke været der siden engang i foråret, det er en anden (ganske sød) kvinde der har styret butikken mens Daisy har været på ferie...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi ... der var en temmelig lang kø af folk som ventede på at komme til.

 

jeg havde ikkebooket tid,så mutter bad mig komme igen om nogle timer. 

 

Trlefonen ringede også et par gange mens jeg var der. 

Måske er jeg heldig næste gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag var på Daisyclub før første gang igår aften vid 18-tiden. Ikke nogle andre kunder og jag måtte vælje selv bland pigerne der kom in på kø og tog i hand og presenterede sig. Valet føll på Sandy som jag kiket på deres hjemside.

Først fikk jag en dusch, en coca-cola og sen spørgte hon hvis jag ville ha massage men jag ville gå direkt til sexen. Hon begynte med lidt pirningsmassage, sen superfransk og siden sex i et par stillinger. Ingen supersex, men hon ligede det hårt bagifra. Ingen "GFE", mere "pang på". Sen gav hon en riktigt go massage, alltså hård wellness massage, som var riktigt go för min rygg. Har haft lite ischias-problemer nogle uger, men det er næsten borta. Detvar den variant hvor jag lå på mave, og hon klev op på ryggen med kne og elbuer. Så helt klart proffs på massage!:)

Sen bestämde hon sig før at jag kunde en anden gang, så det blev SF, olje-svensk og meget hårt arbejde fra hende til Happy Ending.

Alt i alt god valute for pengene, 1h 1300kr. Måske ikke den mest personlige oplevelse, men god service.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...