Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan se at DaisyClub har skiftet deres sortiment ud til "Chichi" og "Itty".

 

begge piger har censureret ansigtet og beskrivelsen er yderst kort. Ligeledes er der kun et billede på hver pige.

 

virker lidt utraditionelt for DaisyClub. Nogen der har noget insighterviden? Bliver jo helt bekymret for at vende tilbage dertil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, jeg var forbi i går og fik klart fornemmelsen af at der var sket noget ikke planlagt. Jeg havde ikke set ændringerne på websiden så jeg prøvede at ringe først for at booke Sumi (som konkurrer med Kelly om at være den bedste DC-pige jeg har prøvet) men telefonen gik direkte på voice-mail og SMS blev ikke besvaret. Jeg havde tidligere fået at vide at Sumi ville være der indtil omkring 10. oktober. Nå men jeg tog derud alligevel blev mødt af den normale afløsende mutter, som forklarede at telefonen var gået i stykker og at de 3 piger der ellers havde været der var rejst. Hun hentede så en pige/kvinde som virkede atypisk for DC, jeg har intet at udsætte på den service jeg fik af hende, men hun virkede ældre end de piger der normalt er på stedet, jeg så intet til de 2 piger der skulle være der ifølge websiden. En anden ting jeg bemærkede var hvor stille der virkede, stort set ingen der gik rundt, ingen "action" i nabo-værelserne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, bliver nok lidt svar skyldig her, for bortset fra alderen så har jeg svært ved at pege nøjagtigt på hvad der virkede anderledes ved hende jeg mødte. Aldersmæssigt vil jeg gætte på hun var 32-35 år (jeg er ikke god til at gætte folks alder skal lige siges) hvilket jo er ca. 10 år mere end de typiske piger hos DC. men det andet... På en eller anden måde virkede hun mere europæisk end asiatisk, ikke så meget i udsende, men i væremåde, som én der har boet i Nordeuropa i en årrække, egentligt meget lig "mutter" Daisy...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige opfordre til at hvis der er nogen der kigger forbi, så skriv et par ord omkring hvordan stedet kører, ikke nødvendigvis en egentlig anmeldelse, men bare en hurtig opdatering.

En klog mand sagde at det er svært at spå, især om fremtiden, og man skal også passe meget på med gætværk. Men nu har jeg været on-off gæst hos Daisyclub i ca. 2 år, og det er ikke første gang der har været nogle lidt atypiske udfald derude. Hvis ikke stedet lukker helt ned, så vil jeg gætte på de vender tilbage til den "normale" stil i starten af oktober, hvis jeg husker rigtigt skulle mama-Daisy komme tilbage fra ferie der. Ikke fordi den afløsende mutter har gjort det dårligt, tværtimod, men andre gange har stedet haltet lidt når Daisy ikke selv har været der, for så at blive rettet op når hun vendte tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...