Hop til indhold
Gæst

SEX WITHOUT CONDOM? What happens in Denmark

Recommended Posts

På et tidspunkt var der i regelsættet en §, der definerede, at det kun var legitimt at svare et indlæg på fremmedsprog, hvis svaret ved siden af fremmedsproget indeholdt en dansk version af svaret.

Når man læser denne tråd, er det mig en gåde, hvorfor denne § er blevet fjernet, er en sådan tråd ønskværdig på et dansksproget site i Danmark?

Hvad siger I til, at Stump, Blomstermanden og andre begynder at debattere på thailandsk? Eller andre af os på tysk, fransk eller lignende?

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Playful skrev, for 5 timer siden:

Please do not get me wrong. I personally also think sex without is dangerous. What I am questioning is your intention. Can it be to kill competition? Is this by any chance your add:

https://www.eroguide.dk/profile/VICKY+Sønderborgvej+9

Add title is "Herning 2 Sexy Sara & Nadin Fuld Service". Here the offer is also without condom and the prices are just a bit higher than the other girls.

 

Hello. Unfortunately a little mistake. I don't know this person. I'm not writing this to kill the competition. Maybe you misunderstood. I wrote it after that because I frighten what is happening in Denmark. 

If that person has sex without protection in that case too stupid for me. I have a mind and can express them as I want? Is this allowed?

Best regards

Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Google translate bliver bedre og bedre, Onslow, så efterhånden kan alle vel læse en tråd som denne.  Emnet taget i betragtning synes vi det er OK fra trådstarter i dette tilfælde. Når det så er sagt, så kan de danske deltagere i debatten sagtens svare på dansk, så må Sara og andre bruge Google translate hvis det er et problem . 

Det eneste man godt kunne ønske sig fra en del af de involverede. var et lidt mere korrekt engelsk :) 

 

Redigeret af Extinguisher
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 11 minutter siden:

Google translate bliver bedre og bedre, Onslow, så efterhånden kan alle vel læse en tråd som denne.  Emnet taget i betragtning synes vi det er OK fra trådstarter i dette tilfælde. Når det så er sagt, så kan de danske deltagere i debatten sagtens svare på dansk, så må Sara og andre bruge Google translate hvis det er et problem . 

Det eneste man godt kunne ønske sig fra en del af de involverede. var et lidt mere korrekt engelsk :) 

 

Med risiko for at få tillagt holdninger, jeg ikke har, vil jeg give Onslow ret - vi er i Danmark, hvor vi kommunikerer på dansk, derfor er det en glidebane, når et dansk forum tillader lange tråde, hvor dansksprogede skriver på engelsk. På den korte bane betyder det måske ikke meget, men på den lange er det med til at nedbryde dansk som kommunikationssprog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denmark is reaching a level of people infected by STDs that are reminiscent of medieval times, its insane, gonneré is becoming resistant and incurable, syffilis has returned (what is this? Year 1750?) and the number of people infected by chlamydia is increasing each year

I have some nice regular clients who keeps bothering me about owo/superfransk, while promising me that they are "clean", yet I regularily find a dozen reviews here on EG, by the same people, about girls who offer Owo/superfransk/sex without condom.

People are so stupid and naiive.

and its not just eastern European girls who offer it, lots of Danish GPs do it too, especially "amateurs" and Sugarbabes.

and Yes, we In Denmark are free to do as we wish, But its still an important debate to take -especially on a site like Eroguide imo.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 32 minutter siden:

Denmark is reaching a level of people infected by STDs that are reminiscent of medieval times, its insane, gonneré is becoming resistant and incurable, syffilis has returned (what is this? Year 1750?) and the number of people infected by chlamydia is increasing each year

I have some nice regular clients who keeps bothering me about owo/superfransk, while promising me that they are "clean", yet I regularily find a dozen reviews here on EG, by the same people, about girls who offer Owo/superfransk/sex without condom.

People are so stupid and naiive.

and its not just eastern European girls who offer it, lots of Danish GPs do it too, especially "amateurs" and Sugarbabes.

and Yes, we In Denmark are free to do as we wish, But its still an important debate to take -especially on a site like Eroguide imo.

 

 

Hvorfor er de faste gæster, hvis de bliver ved med at spørge ?

Det kunne være interessant med en anonym "afstemning", om man har fanget noget eller ej inden for de seneste 12 måneder.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 24 minutter siden:

 

Dlaczego są stałymi gośćmi, jeśli padają?

Byłoby interesujące z anonimowym "głos" w sprawie tego, czy coś złapać w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Read this:

http://www.ssi.dk/Aktuelt/Nyhedsbreve/EPI-NYT/2016/Uge 22 - 2016.aspx

http://www.ssi.dk/Aktuelt/Nyhedsbreve/EPI-NYT/2016/Uge 22 - 2016.aspx

In 2014 was reported 249 cases of HIV, man 192 and 57 women,

In 2015 was reportes 273 cases of HIV, 204 men and 70 women

For Denmark which has only 5.5 million people is a lot, and how seeing every year there are more infections. If last year was 273, that this year will be the 300 infections. Not to mention other diseases like gonorrhea, syphilis, chlamydia, herpes, Genital warts (HPV), and its a lot more.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Extinguisher skrev, for 3 timer siden:

Det eneste man godt kunne ønske sig fra en del af de involverede. var et lidt mere korrekt engelsk

jamen...mon ikke situationen ville se anderledes ud hvis vi skulle ud i noget thai halløj, så ville de højst sandsynligt have større grund til at krumme tæer mr Cage :-D 

mo'jn då

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 56 minutter siden:

jamen...mon ikke situationen ville se anderledes ud hvis vi skulle ud i noget thai halløj, så ville de højst sandsynligt have større grund til at krumme tæer mr Cage :-D 

mo'jn då

:D

HVIS Extinguisher var Cage, så havde han sgu nok låst op for hans egen svanesang; Det lakker mod enden - en kundes status på købesex.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Onslow skrev, for 7 timer siden:

På et tidspunkt var der i regelsættet en §, der definerede, at det kun var legitimt at svare et indlæg på fremmedsprog, hvis svaret ved siden af fremmedsproget indeholdt en dansk version af svaret.

Når man læser denne tråd, er det mig en gåde, hvorfor denne § er blevet fjernet, er en sådan tråd ønskværdig på et dansksproget site i Danmark?

Hvad siger I til, at Stump, Blomstermanden og andre begynder at debattere på thailandsk? Eller andre af os på tysk, fransk eller lignende?

Jeg ved ikke rigtig, jeg synes at alle dine indlæg er skrevet på Kinesisk :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes naturligvis at det er super med endnu en debat om brug eller ej af kondomet men der hvor det går galt for mig er at trådstarteren får det i mine øjne til at lyde som en nedsabling af andre udlandske piger der vælger et andet koncept . Jeg ser det som en reklame for sig selv. Hun er skam ikke den første udenlandske GP der har startet en debat som denne. Sexysamantha skrev en ligende tråd for ikke længe siden. 

Man kan jo vælge at danne sig et indtryk af personen af tråden ved at se hvad hun ellers har skrevet. Det valgte jeg at gøre inden jeg kommenterede her da det siger lidt om personen.

God aften til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en årsag til jeg ALDRIG tager kunder fra nettet. Alle spørgsmål er næsten omkring kondom, det er så klamt og jeg ser en meget stor forskel blandt kunder her og der.

Jeg føler virkelig mange mænd fra nettet spørger efter sex eller oralsex uden kondom, det er ikke ok. Prøv nu det sikre, det smukke, og dejlige...Jeg undres over en dejlig eller pæn eller mand ønsker den billige løsning når alt det andet ophøjes i den sex der kan udvikles.

Det er rigtig øv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 4 minutter siden:

Der er en årsag til jeg ALDRIG tager kunder fra nettet. Alle spørgsmål er næsten omkring kondom, det er så klamt og jeg ser en meget stor forskel blandt kunder her og der.

Jeg føler virkelig mange mænd fra nettet spørger efter sex eller oralsex uden kondom, det er ikke ok. Prøv nu det sikre, det smukke, og dejlige...Jeg undres over en dejlig eller pæn eller mand ønsker den billige løsning når alt det andet ophøjes i den sex der kan udvikles.

Det er rigtig øv.

Sikker sex er et mest i denne branche,  det skylder vi både de dejlige piger og os selv.  Som jeg tidligere har skrevet,  uden regnfrakke er som russisk roulette med 5 patroner i sexløbeberen.

I øvrigt er det mindst lige så fedt, hvis det er det rigtige condom,  og det er det ofte. Et blow er dog klart bedre uden.

God fornøjelse derude 

Kære Nora, jeg glæder mig til dig med regnfrakke ;-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cupido6 skrev, for 1 minut siden:

Sikker sex er et mest i denne branche,  det skylder vi både de dejlige piger og os selv.  Som jeg tidligere har skrevet,  uden regnfrakke er som russisk roulette med 5 patroner i sexløbeberen.

I øvrigt er det mindst lige så fedt, hvis det er det rigtige condom,  og det er det ofte. Et blow er dog klart bedre uden.

God fornøjelse derude 

Kære Nora, jeg glæder mig til dig med regnfrakke ;-)

Jeg har faktisk aldrig hørt " uden regnfrakke " meget metaforisk :-)

Kære dig, Cupido6,

I lige måde :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sexhat
Cupido6 skrev, for 8 minutter siden:

Sikker sex er et mest i denne branche,  det skylder vi både de dejlige piger og os selv.  Som jeg tidligere har skrevet,  uden regnfrakke er som russisk roulette med 5 patroner i sexløbeberen.

I øvrigt er det mindst lige så fedt, hvis det er det rigtige condom,  og det er det ofte. Et blow er dog klart bedre uden.

God fornøjelse derude 

Kære Nora, jeg glæder mig til dig med regnfrakke ;-)

Hej. For mig er det ikke lige så fedt med kondom. Og slet ikke hvis jeg ikke har mine egne kondomer med. Og derfor har jeg i mange år valgt andre former for sex end samleje, når jeg har været sammen med glædespiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I take the blowjob without condom. If that i what the girl is offering. If not I enjoy it with a condom.

Never would i have intercourse with at working girl without condom. Never would i attend a GB where the girl will do sex without condom or creampie. Never would i visit i girl who offers sex without condom as an option.
These a my limits. I am clean and often checked. I want to keep it so.

Some other peoples limits surprise me as it seems sex with WG without condom is getting big amongs the danish GB girls and some of the girls from other countries working short time in Denmark.

Fully i agree with @Sarasexy558 - what is happening in Denmark?

Try Google translate on this saying because it is truely so "Verden er af lave" @Sarasexy558

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan de ikke passe de ikke ved det kan være farligt, så dumme er selv sigøjnere ikke!

De må da regne med det er risikoen værd og at de kan få et skud penicillin når de kommer hjem.

Redigeret af Pumpestok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...