Hop til indhold
jungaluhu

hvordan lejer jeg en værelse ud til en glædespige ???

Recommended Posts

Tjener man penge på andres prostitution, så begår man rufferi. Men hvad koster det at leje et eller flere værelser gennem airbnb? Det må da være løsningen. Man bestemmer selv, hvem man vil leje ud til, og de første 20.000 kr. er skattefri. Om dem man lejer ud til vil knalde andre mod betaling er deres egen sag. De skal dog bare betale deres skat i Danmark. Jeg hader sort arbejde. Og det har de altså også ovre i Kjøffenhaun. De 500 kr. om dagen virker ikke helt urimeligt. Hvad koster et hotelværelse ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, 1 time siden:

Selvfølgelig bliver der lavet sort arbejde og vil der nok altid specielt sådan et sted hvor ingen jo har en jordisk chance for at kontrollere hvor mange penge der reelt er i omsætning. En ting er at kunne kontrollere aftalebog, mobil men jo altid nogle kunder der ikke dukker op og en GP kan jo let overdrive det, ligesom hun ikke behøver opgive der hvor hun har fået mere for ekstra ydelser.

 

 

Det er vel ikke sværere, end at du beder om en kvittering, hvor der står CVR.nr. På - det har du krav på, og så ved du, at det er en hvid forretning...

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, 1 time siden:

Det er vel ikke sværere, end at du beder om en kvittering, hvor der står CVR.nr. På - det har du krav på, og så ved du, at det er en hvid forretning...

Tænker du på som udlejer ?.. Nu har jeg nu ikke ligefrem tænkt at leje ud..

Det jeg svarede på var når du skrev at de fleste klinikker der hed sig var "Hvide" lavede en masse sort. Og logisk efter min mening som jeg skrev. Når der var let mulighed for det, - så nogle der gør.

Så hvis dit svar var til det så må jeg sige det nok ikke er det du kan forvente :-D At kunder nu fremover fik en kvittering.

 

I øvrigt selvom jeg er tilhænger at en klar lovgivning hvor den her branche sidestilles med andre erhverv,- så er jeg godt klar over det som kunde ville betyde nogle ulemper.  At priserne indenfor den her branche ville gå op.. Hvis en kunde nu feks havde krav på og fik en kvittering på en ydelse, så ville prisen i hvert fald blive det dobbelte af hvad den er nu.

 

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 11 timer siden:

Jeg lejede ud til piger engang, jeg tog 500 om dagen.

Det endte med et skattesmæk og en rufferi dom på et års betinget.

Måske blev du meldt af en anden "værelsesudlejer", der ikke brød sig om at du underbød den normale værelsesudlejningsmafia.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu stikker emnerne af med tråden. Men personligt ville jeg intet have imod at være udlejer, hvis ikke der var risiko for at blive anklaget for rufferi. Mit forsvar over for omverden ville være at jeg tilbød ordentlige, fair forhold.

I øvrigt går jeg ind for at salg af sex skal fritages for moms og skat, ligesom i Polen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...