websex33 0 Skrevet 23. September, 2016 Prøver at sætte et gangbang op kun for fyre fredag den 30/9 eller lørdag den 1/10. Det sker i København... Lad mig høre hvis det er noget for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 25. September, 2016 Eroguide.dk er da et løjerligt valg af platform for det budskab Mon ikke en profil på Boyfriend.dk til formålet vil være mere brugbart? https://www.boyfriend.dk/ Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1279 Skrevet 25. September, 2016 Eroguide er da et helt fint valg - en "erotisk guide" skal da komme alle præferencer til gode Dét sagt, tror jeg også der vil være mere held i sprøjten at annoncere på et site gearet mere mod homoseksuelle - slår mig ikke i erindringen at være mange anmeldelser om kvinder der besøger mænd, eller mænd der besøger mænd, herinde. Uagtet hvor du søger - best of luck med arrangementet! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Poppers Skrevet 28. September, 2016 Argent skrev, den 25/9/2016 at 15:41: slår mig ikke i erindringen at være mange anmeldelser om kvinder der besøger mænd, eller mænd der besøger mænd, herinde. Der mangler måske også lidt et underforum til det? Det bliver nok ikke sitet's men anvendte, men det er da forsøget værd. Jeg ville gerne deltage, kan dog ikke de datoer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg