Hop til indhold

Recommended Posts

Skrev frem og tilbage med Sugarpige 1, aftalte en pris og hun havde stedet
Hun ville så have pengene når vi mødtes og derefter gå op i hendes lejlighed.

Aftalte med hende at hun kunne få halvdelen og så resten i lejligheden, havde en mistanke om urent trav her.
Hun blev så lidt forsinket men skrev det i god tid, så så lidt mere lyst på det.

Vi mødtes og hun fik halvdelen af pengene hun ligner umildbart meget godt hende på billedet
https://sugardaters.dk/show?alias=Sugarpige1
 

Går så mod lejligheden og efter 30 meter jah så laver hun en 90 graders vending og løber :)
Nu løber hun ikke ret stærkt og jeg kunne sikkert godt have løbet hende op, men begyndte faktisk at grine over situationen.

Jeg er selvfølgelig blokket på hendes nummer
Men har et par gode billeder af hende fra video overvågningen i min bil :)

Hun er også anmeldt til sugardaters
Prøver at stikke hende et kald i morgen og ser hvad hun siger til hendes forsvar

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer

Ej undskyld men det var nu lige et godt grin kan lige se det for mig :) 

men sgu også ret fejt af hende men ja kan da godt forstå hvis nogen ønsker betaling først gør jeg også hvis jeg ikke kender manden, da veninde er blevet snydt af en der skyndte sig ud af døren da hun gik på wc og hverken aftalt beløb eller manden har hun set siden ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 17 timer siden:

Meld det til politiet, der er ikke så meget andet at gøre.

Og/eller kontakt hende og sig at du melder hende, hvis hun ikke betaler tilbage.

Politianmeldelse er efter min mening det rigtigste, men det fører næppe til noget før de har fået nok anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2 milfer skrev, den 23/9/2016 at 09:40:

da veninde er blevet snydt af en der skyndte sig ud af døren da hun gik på wc  ;) 

Før eller efter seancen?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer
Jernsvinet skrev, for 32 minutter siden:

Før eller efter seancen?

Efter seancen så gik hun lige på wc og ville hurtigt skylle sig og 1.2.3 så var han væk ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2 milfer skrev, for 5 minutter siden:

Efter seancen så gik hun lige på wc og ville hurtigt skylle sig og 1.2.3 så var han væk ;) 

OK - men også ret unormalt hos alm. glædespiger, ikke at forlange betaling inden seancen - nok pga. dårlige erfaringer a la ovenstående.

Også piger, der kender deres kunder forlanger betaling først - men her er det mere for ikke at glemme det bagefter ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

OK - men også ret unormalt hos alm. glædespiger, ikke at forlange betaling inden seancen - nok pga. dårlige erfaringer a la ovenstående.

Også piger, der kender deres kunder forlanger betaling først - men her er det mere for ikke at glemme det bagefter ;-)

Ja men det her var en sugardate hun hade så tænkte ok det venter vi med til bagefter har jeg også gjort da jeg mødtes med Sd men heller aldrig haft problemer med det men som gp der er det betaling først og så kan vi have det sjovt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...