Hop til indhold
Guest MinKæreste

Work Life Balance

Recommended Posts

Guest MinKæreste

Idag blev vi desværre nødt til at skubbe en enkelt aftale , da der dukkede noget privat op som vi blev nødt til at tage os af. Det betød at aftalen blev skubbet en time .

Den potentielle kunde spørger om kompensation i form af mere tid. Jeg svarer at tiden er som beskrevet. Det er vores aftale indbyrdes min kæreste og jeg. Det er vores setup. Kunden bliver meget fortørnet over dette og jeg begiver mig desværre ud i en længere diskussion pr SMS . Stor fejl!

Det ender med at han truer med at poste dårlige ting om os fordi vi ifølge ham skider på vores kunder !

Jeg synes selv at vi langt hen af vejen prøver at være imødekomne og fleksible. Men vi har ikke en vagtplan. Min kæreste skal have lyst og tænde på det. Sådan er det!

Jeg ved godt at den stakkels mand sikkert er liderlig og blev skuffet . Ikke fordi han ikke kunne komme forbi, for det havde han rent faktisk tid til. Men fordi vi ikke ville indfri hans ønske om kompensation .

Vi får masser af aflysninger , udskydelser osv i løbet af en dag vi er på. Vi beder da aldrig om ekstra penge hvis den kunde rent faktisk dukker senere ?

Nå, det var bare lige os der havde brug for at få luftet tankerne ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Uanset branche, så tror kunder ofte de har krav på special behandling, sjovt nok er de aldrig selv villige til at gøre en ekstra indsats. Dobbeltmorale længe leve.
Alle kan blive forhindret, hvorfor ikke bare tage det med et smil, uanset om man bliver skuffet eller ej. Hans reaktion resultere forhåbentligt i en komfortabel plads i den sorte bog :P

God aften, trods alt ;)

Redigeret af Tass
Rettet lidt til så det ikke så nemt kan misforståes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ofte givet rabat eller ekstra tid, hvis jeg synes at jeg har aflyst for sent, i forhold til hvad jeg synes er ret og rimeligt overfor andre. - Men jeg ville aldrig gøre det til en mand der forventede det af mig, det er voldsomt utiltalende med sådan en krævementalitet, samme type er sjældent særlig fleksibel i forhold til at lave en ny aftale, det resultere i instant tørhed i understellet! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har ofte givet rabat eller ekstra tid, hvis jeg synes at jeg har aflyst for sent, i forhold til hvad jeg synes er ret og rimeligt overfor andre. - Men jeg ville aldrig gøre det til en mand der forventede det af mig, det er voldsomt utiltalende med sådan en krævementalitet, samme type er sjældent særlig fleksibel i forhold til at lave en ny aftale, det resultere i instant tørhed i understellet! :D

Instant tørhed :D Heller ikke rart for pjort at køre i sandpapir.

Ekstra tid må man gøre sig fortjent til - bred tunge og ingen radioknap drejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne kræve mentalitet og denne fokus på mig mig mig, er til at brække sig over 

Hvor er den gamle mentalitet hvor man kunne hjælpe hinanden uden at der absolut skal afregnes her og nu :-P

Hvor er respekten, fleksibiliteten og tankegangen at hvis jeg lige ofrer mig her, så er der nok nogle som gir igen en anden gang :-P

Havde manden tænkt sådan og kemien var tilstede, ja så havde han sikkert fået en skøn oplevelse med god tid. Men nej, så hellere kræve og skabe en dårlig stemning :?

 

God aften og frem med det positive sind :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej MinKæreste

Ja man kan sige,ingen kan/skal bare kræve. Ethvert menneske må spørge sig selv hvad kan jeg selv gøre?. Det irritere mig med den krævementalitet, og sikke mange andre også både herinde og ude iIRL at folk tror at man bare får noget ekstra. Jeg arbejder selv i et fag, hvor forældre bare kræver og kræver. Der er selvfølgelig ting jeg er forpligtiget til. Men jeg skal ikke bare finde mig i alt. Det skal ingen. Jeres oplevelse er jo trist. Ja at han mener han har ret til noget ekstra er trist. Men de piger der fx. Erkender de har måttet aflyse, eller tiden løber fra dem. Og de så giver ekstra. Det er da en konduite der er meget respektfuldt. Det har jeg selv oplevet med en pige hun gav ekstra tid. Fordi jeg er et sludre chatol hehehe. Men det gjorde da for mig. At hun i den grad fik en meget sød sms med mange tak for den flotte gestus.

Glem ham er sikker på, at i har og får mange andre søde gæster/kunder i kan forkæle.

Ha en god aften.

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
MinKæreste skrev, 1 time siden:

Idag blev vi desværre nødt til at skubbe en enkelt aftale , da der dukkede noget privat op som vi blev nødt til at tage os af. Det betød at aftalen blev skubbet en time .

Den potentielle kunde spørger om kompensation i form af mere tid. Jeg svarer at tiden er som beskrevet. Det er vores aftale indbyrdes min kæreste og jeg. Det er vores setup. Kunden bliver meget fortørnet over dette og jeg begiver mig desværre ud i en længere diskussion pr SMS . Stor fejl!

Det ender med at han truer med at poste dårlige ting om os fordi vi ifølge ham skider på vores kunder !

Jeg kan kun sige, at det bliver ret interessant at se, hvem det er, der har truet med at skrive grimt pga. en aflysning. Men lad os nu se, om han har nosser nok til det ;-) 

Jeg har selv prøvet en aflysning, og i første omgang blev jeg skuffet,  men hurtigt indtraf følelsen af, at det var dejligt hun gad aflyse. Det tyder på, at hun har en vis positiv respekt overfor andre mennesker :-) hvilket jeg godt kan lide :-) 

Har siden mødt hende flere gange, og fået aldeles udsøgt behandling - uden at jeg havde krævet eller truet mig til kompensation.

Venligst

French

 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg kan kun sige, at det bliver ret interessant at se, hvem det er, der har truet med at skrive grimt pga. en aflysning. Men lad os nu se, om han har nosser nok til det ;-) 

Jeg har selv prøvet en aflysning, og i første omgang blev jeg skuffet,  men hurtigt indtraf følelsen af, at det var dejligt hun gad aflyse. Det tyder på, at hun har en vis positiv respekt overfor andre mennesker :-) hvilket jeg godt kan lide :-) 

Har siden mødt hende flere gange, og fået aldeles udsøgt behandling - uden at jeg havde krævet eller truet mig til kompensation.

Venligst

French

 

Folk der truer med "dårlige anmeldelser" har sjældent nosserne til det :D Men det er ganske underholdende at se dem skabe sig..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
Ida sunshine skrev, for 23 minutter siden:

Folk der truer med "dårlige anmeldelser" har sjældent nosserne til det :D Men det er ganske underholdende at se dem skabe sig..

 

Og det skal lige tilføjes at vi rykkede tiden 5 timer før den egentlige aftale . Det vil vi nu mene er i god tid;)

Og ja, det bliver sjældent særligt sagligt når den slags forsmåede typer prøver at skade andre;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Jeg har ofte givet rabat eller ekstra tid, hvis jeg synes at jeg har aflyst for sent, i forhold til hvad jeg synes er ret og rimeligt overfor andre. - Men jeg ville aldrig gøre det til en mand der forventede det af mig, det er voldsomt utiltalende med sådan en krævementalitet, samme type er sjældent særlig fleksibel i forhold til at lave en ny aftale, det resultere i instant tørhed i understellet! :D

 

What se said!  

Del dette indlæg


Link til indlæg
MinKæreste skrev, for 2 timer siden:

Det ender med at han truer med at poste dårlige ting om os fordi vi ifølge ham skider på vores kunder !

Mangen en trussel er givet i raseri. Bolas åbenbart påkrævet og marcipanesisk hudfletning er hverdag. En ringe vurdering er dårlig stil, og bør reserveres skiftende regeringers sysler - politikere virker knapt at være mennesker, mens mennesket for enden af personlig smudsning skal tilkendes respekt og kærlighed - ej forsmåede mandslinges kvababbelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...