Hop til indhold
Fiskeraage

Laura Beautydolls Herning

Recommended Posts

Hej!

så har jeg besøgt Laura hos beautydolls i Herning, her kommer min anmeldelse.

Havde via SMS forespurgt og bestilt en halv time med superfransk og kys hos Laura til 900 kr. 20 minutter før aftalt tid, ringer jeg og bekræfter elektronisk.

jeg ankommer til stedet, og den anden pige står uden for døren og ryger. Så hun smutter hurtigt ind, og henter Laura. Her bliver man i hvertfald ikke skuffet, Laura er en virkelig smuk og smilende pige. Vægt og billeder er Laura, men alderen er svær at bedømme, hun er i hvertfald ikke over 30.

jeg bliver spurgt hvad jeg ønsker, hvilket jeg finder lidt mærkeligt når nu jeg har aftalt det på forhånd. Så jeg gentager min bestilling, og bliver nu afkrævet 1000 kr. Det protestere jeg lidt over, da jeg jo netop har aftalt på SMS hvad jeg ønskede, samt prisen. Så istedet for kys aftregner jeg en halv time til 800 kr, og smutter i bad.

Da jeg kommer fra badet, siger Laura at hun har tjekket min besked og at det er rigtig jeg fik oplyst en pris på 900. Hun siger også at den anden pige ved da at Laura tager 200 kr for kys. Det er bare ikke det der står i annoncen. Der står direkte kiss 100 under ekstra, og det er åbenbart ikke Laura selv jeg har smset med, men den anden pige. Jeg får dog ikke tilbudt at smide de 100'kr og få kyssene med.

så til det sjove:

jeg havde som sagt bestilt en halv time med superfransk og kys. Kyssene måtte jeg undvære da jeg kun havde de først aftalte 900 kr med. Jeg blev nu bedt om at lægge mig på sengen, hvor den smukke pige kravlede op mellem benene på mig, også monterede hun et kondom som hun rullede på med munden. Men hvad var nu den af, jeg skulle jo have superfransk, men heller ikke det fik jeg. Hun spurgte dog om jeg var til slow eller Quick blow, stadig en sød pige og fornemmelsen af kemi. Efter 4-5 minutters faktisk rigtig godt blow, dog uden øjenkontakt eller andet, spurgte hun hvilken stilling jeg gerne ville have. Jeg vil gerne have pigen på toppen, så afsted det gik, lækker krop den pige har, men ingen kontakt i mellem os var der. Vi skiftede til doggy, og sikke en røv der gik ikke mange minutter før jeg kom. Blev tørret af og fik en dejlig massage og et bad, ca 35 minutter efter jeg var ankommet til huset stod jeg på gaden igen.

føler jeg mig snydt?

egentlig ikke, pigen var smuk og sød. Men kys og superfransk manglede, når nu hun havde tjekket beskeden, så vidste hun også hvad jeg havde bestilt, og til hvilken pris. Så hvis Beautydolls er ved at synke ned i samme rille som andre Polske etablissementer i Hernings nærmeste omegn, så bør de oppe sig hvis jeg skal være kunde der. Klinikke har ellers overvejende positive anmeldelser herinde, også under sit tidligere navn pussycats.

men stadig, pigerne og billeder samt beskrivelser er der ikke noget fake med.

laura rejser i øvrigt videre i aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...