Hop til indhold
Jonasfrapuls

Hvad hedder den?

Recommended Posts

 

 

Det er en : Double Penetrator Cock Ring Anal Strap On

 

Bør være i enhver mands værktøjskasse. :-)

 

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Den ser da fræk ud ;-) må gerne ligge i min dildo kuffert & blive brugt på mig :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
gylon81 skrev, for 1 time siden:

Ved ikke hvad den hedder. Men har prøvet en kan love for det tændte hende at få den i begge huller 

Jeg vil ikke bestride rigtigheden for ovennævne. Jeg vil dog blot tilføje at hvis man føler sig inspireret til at anvende en sådan dims enten på en GP eller sin kæreste, er det nok en god idé at sludre lidt om det først. Jeg kan sagtens forestille mig, at det næppe er flertallet at kvinder der tænder og nyder den slags, så der er næppe nogen grund til at blive vildt overrasket hvis pigen ikke er til den slags.

Personligt foretrækker jeg sex der ikke involveret alverdens hjælpemidler udover det man nu engang er født med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 29 minutter siden:

Jeg vil ikke bestride rigtigheden for ovennævne. Jeg vil dog blot tilføje at hvis man føler sig inspireret til at anvende en sådan dims enten på en GP eller sin kæreste, er det nok en god idé at sludre lidt om det først. Jeg kan sagtens forestille mig, at det næppe er flertallet at kvinder der tænder og nyder den slags, så der er næppe nogen grund til at blive vildt overrasket hvis pigen ikke er til den slags.

Personligt foretrækker jeg sex der ikke involveret alverdens hjælpemidler udover det man nu engang er født med. 

Jeg vil tilføje at det generelt altid er en god idé lige at afklare det med pigen, inden man stikker noget i måsen på hende, uanset hvad det er :D 

Derudover har jeg svært ved at forestille mig, hvordan man lige skulle lave "snigeren" med den der:lol: (meget muligt det ikke var det du mente, men det var det billede jeg så for mig, da jeg læste din tekst)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har desuden svært ved at se hvordan one size fits (not) all? Det er vel forskelligt fra kvinde til kvinde, hvor langt der er mellem fjabbedusen og røveren?

Oplys mig! :D Ellers kan jeg ikke sove i nat. 

hm måske gummiringene er elastiske? :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har desuden svært ved at se hvordan one size fits (not) all? Det er vel forskelligt fra kvinde til kvinde, hvor langt der er mellem fjabbedusen og røveren?

Oplys mig! :D Ellers kan jeg ikke sove i nat. 

Personligt vil jeg hellere rode med fjabbedusser end røvere ;-)

Men point til opfinderen for kreativiteten 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kæresten og jeg har en lignende som vi bruger ind imellem. Nogen gange er det helt vildt fedt, andre gange føles det ikke rigtigt og så ryger den ud af sengen igen. Men et spændende krydderi er det helt sikkert

fetish-fantasy-penisring-og-analstimulator-1.jpg

(Den sorte tingest, altså ...... :-P )

Redigeret af ReinDamit

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil tilføje at det generelt altid er en god idé lige at afklare det med pigen, inden man stikker noget i måsen på hende, uanset hvad det er :D 

Derudover har jeg svært ved at forestille mig, hvordan man lige skulle lave "snigeren" med den der:lol: (meget muligt det ikke var det du mente, men det var det billede jeg så for mig, da jeg læste din tekst)

 

hi hI.....Jeg tænkte nu ikke i "sniger" baner. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonasfrapuls skrev, for 23 timer siden:

Er der mon en klog en derude der kan fortælle mig hvad det aggregat hedder som fyren bruger her?

vlcsnap-2016-09-21-19h45m02s698.png

Sidder den ikke forkert ??? Med kvindes position ville jeg foretrække at den sad under javertusen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Jeg har fået denne sorte her hjem, efter denne tråd starte :-P 
Jeg er jo både til den ægte vare og fræk legetøj. 
 

X_C.jpg

X_A.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
Kinky Jill skrev, den 24/9/2016 at 17:42:

Jeg har fået denne sorte her hjem, efter denne tråd starte :-P 
Jeg er jo både til den ægte vare og fræk legetøj. 
 

Hvor har du fundet den? :o

Jeg MÅ eje!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har erfaring med en anden variant, og med meget positiv effekt.

De fleste strapons har en åbning forneden, under dildoen, egentlig til at kunne komme til pigens fisseåbning. MEN hvis vi mænd bruger den og trækker lidt op i den, så kan vi bruge denne åbning til den ægte vare. 

Jeg må sige at jeg har haft rigtig stor succes med den hos mange piger, endda også hos piger som premiere i den anale verden 

Der er en morsom overraskelse til en pige som man allerede har blindfolded ;-)

dj7548_jelly-strapon-harness_b.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
Danske Nanna skrev, for 16 timer siden:

Hvor har du fundet den? :o

Jeg MÅ eje!

Jeg søgte på den navn " Double Penetrator Cock Ring Anal Strap On" og på  Double Cock Ring Anal  
og fandt flere sider, en del i udlandet og i kun i farve rød og lilla. 
Jeg går pt efter at få diloér i sort og hud farve da jeg hardel i de 2 andre farver ;)

Jeg købet min her: https://www.lova.dk/double-cock-ring-anal-s/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
Kinky Jill skrev, for 5 timer siden:

Jeg søgte på den navn " Double Penetrator Cock Ring Anal Strap On" og på  Double Cock Ring Anal  
og fandt flere sider, en del i udlandet og i kun i farve rød og lilla. 
Jeg går pt efter at få diloér i sort og hud farve da jeg hardel i de 2 andre farver ;)

Jeg købet min her: https://www.lova.dk/double-cock-ring-anal-s/

Tusind tak, du er en skat! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...