Hop til indhold
NoBS

Af jord er du kommet, til jord skal du blive.

Recommended Posts

Nora ES skrev, for 1 minut siden:

Hvilke skriverier tænker du på ?

Men nu må du altså lige sætte dit gear op ( min bil er hurtig ) men speed lige farten op for intet er mere forkert end, du skal skabe billeder oppe i hovedet ud fra ikke fornuft. Og altså vi er i en branche,hvor støtten til alle burde være i højsæde, det virker bare til prisen er ligegyldig.

Hvad er dit faktiske problem med mig?

 

Jeg prøver bare at forstå dig? Jeg er lidt forvirret, jeg tror du fortolker mine udtalelser anderledes end hvad der er ment, men måske min bil er løbet tør.
Jeg forstår ikke hvorfor du bliver mega agressiv og nedladende bare fordi du måske misforstår det jeg skriver. Du går altid efter folks intelligens frem for deres indre værdi og det sårer faktisk Ida.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 3 minutter siden:

Jeg prøver bare at forstå dig? Jeg er lidt forvirret, jeg tror du fortolker mine udtalelser anderledes end hvad der er ment, men måske min bil er løbet tør.
Jeg forstår ikke hvorfor du bliver mega agressiv og nedladende bare fordi du måske misforstår det jeg skriver. Du går altid efter folks intelligens frem for deres indre værdi og det sårer faktisk Ida.

 

 

Årh for pokker da kære Ida, jeg vil aldrig gå mod dig eller være aggressiv men du må også forstå jeg hører så meget, men dybest set er jeg nok den den vil hjælpe alle mest. Jeg vil aldrig være nedladende overfor dig, aldrig. Kun for nedladende kunder, men jeg syns også vi snart skal vise et nyt og smukt koncept af os piger der virkerlig er som dig. Tro mig Ida, Jeg vil aldrig såre dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, Lige nu:

Årh for pokker da kære Ida, jeg vil aldrig gå mod dig eller være aggressiv men du må også forstå jeg hører så meget, men dybest set er jeg nok den den vil hjælpe alle mest. Jeg vil aldrig være nedladende overfor dig, aldrig. Kun for nedladende kunder, men jeg syns også vi snart skal vise et nyt og smukt koncept af os piger der virkerlig er som dig. Tro mig Ida, Jeg vil aldrig såre dig.

Men hver gang jeg ikke forstår dig er din første handling altid at kalde mig dum.. Vi har ikke alle lige meget at rykke rundt med, men der skal være plads til os alle.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 2 minutter siden:

Men hver gang jeg ikke forstår dig er din første handling altid at kalde mig dum.. Vi har ikke alle lige meget at rykke rundt med, men der skal være plads til os alle.

 

Amen, kære dig og alle andre. Jeg er også blevet kaldt alverdens ting...drop nu den der offer position eller ønsker du at være der?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shelley skrev, for 1 minut siden:

Nora undskylder men er du nedladende ved ikke at svare det værste er 3person flertal

Hvad mener du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shelley skrev, Lige nu:

Nora undskylder denne metode vil bare gerne ha mit spørgsmål ud af verden om det ka la sig gøre husk RESPEKT er gensidig

Ok, bare vi begge husker respekt. Hvad er dit spørgsmål?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ved det Kære Ven har da aldrig misbrugt tillid selv om ord kan være svære når tungen taler ved hjertet er fyldt med afsavn og følelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shelley skrev, for 2 minutter siden:

Ja ved det Kære Ven har da aldrig misbrugt tillid selv om ord kan være svære når tungen taler ved hjertet er fyldt med afsavn og følelser

Du er utrolig :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Nora ES , @Ida sunshine  og @Shelley   hvorfor dette amokløb? Nok er Trådstarten subtil, underfundig, tyvstjålet og genial if I do say so myself.

Men har I ikke misbrugt jeres intellekter i misforstået sproglige knuder, der intet har med trådens substans?

Er det ikke det grønne ingeniørkorps' største aversion - en afsporing - må jeres guder finde nåde for jer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 12 minutter siden:

Kære @Nora ES , @Ida sunshine  og @Shelley   hvorfor dette amokløb? Nok er Trådstarten subtil, underfundig, tyvstjålet og genial if I do say so myself.

Men har I ikke misbrugt jeres intellekter i misforstået sproglige knuder, der intet har med trådens substans?

Er det ikke det grønne ingeniørkorps' største aversion - en afsporing - må jeres guder finde nåde for jer ;)

Jeg havde ikke opfattet at tråden havde nogen substans

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 19 minutter siden:

Jeg havde ikke opfattet at tråden havde nogen substans

Ja det falder fint i tråd med min forestilling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, den 5/10/2016 at 11:31:

Er det ikke det grønne ingeniørkorps' største aversion - en afsporing - må jeres guder finde nåde for jer.

Denne tråd er da på ingen måde afsporet i forhold til OP.
Det er mere dem der bidrager - inklusiv mig selv - der er afsporet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Denne tråd er da på ingen måde afsporet i forhold til OP.
Det er mere dem der bidrager - inklusiv mig selv - der er afsporet.

Hæ hæ hæ - genialt. Må jeg bruge den selv senere :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...